szydełkowy aniołek - pytanie

1. Data: 2003-11-23 16:26:05

Temat: szydełkowy aniołek - pytanie
Od: "Bebe" <b...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Właśnie robię szydełkowego aniołka
(http://www.teddys-handarbeiten.de/haekel-Engel-zum-
Stellen.htm ). Mam
pytanie: w jaki sposób usztywnić "spódnicę" tego aniołka? Nakrochmalić,
naciągnąć? Jak to wyprasować? A może jest na to jakiś sposób?
Będę wdzięczna za wszelkie propozycje.
Pozdrawiam
Bebe z Tychów

2. Data: 2003-11-23 17:04:39

Temat: Re: szydełkowy aniołek - pytanie
Od: "annaweronika" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ocvzywiscie, ze nakrochmalnić!!!
A suszyc można na:
- dzwonku zeramicznym (z utraconym np uszkiem)
- na piłce tenisowej
- na piłece do ping ponga
- na zwiniętych w małą kulkę rajstopach z lycry
po naciagnięciu aniołka na ww przedmiot, najlepiej przymocowqać go szpilkami do
np. kanapy, fotela. Jak wyschnie to jeszcze troche ponaciągac i bvedzie oki
powodzenia
annaweronika

3. Data: 2003-11-24 07:38:17

Od: "yenulka" <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bebe" napisał w wiadomości news:bpqn7h$l40$1@news.onet.pl...

> Właśnie robię szydełkowego aniołka
> (http://www.teddys-handarbeiten.de/haekel-Engel-zum-
Stellen.htm ). Mam

bardzo ladny aniolek - czy tam nie ma gdzies wersji anglo jezycznej? bo
niemiecki to u mnie zerowy - albo ktos to ma przelozone na nasze?
pzdr
yenn z dwoma aniolkami:)

4. Data: 2003-11-24 12:24:49

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"yenulka" <a...@z...data.pl> schrieb im Newsbeitrag
> bardzo ladny aniolek - czy tam nie ma gdzies wersji anglo jezycznej? bo
> niemiecki to u mnie zerowy - albo ktos to ma przelozone na nasze?
> pzdr
> yenn z dwoma aniolkami:)

Juz w robocie

Monika (Hannover)

5. Data: 2003-11-24 13:22:18

Od: "yenulka" <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Monika Biermann" napisal w wiadomosci

> Juz w robocie

bardzo, ale to bardzo bardzo dziekuje:)))
pzdr
yenn

6. Data: 2005-11-22 10:03:59

Od: "teresa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój sposób na usztywnianie jest może troszeczkę dziwny ale bardzo skuteczny.
Usztywniam aniołki w cukrze tj trezba zagotować wode i wsypać tyle cukru ile
woda przyjmie tzn na szklanke wody dobre 25 dkg cukru jak sie rozpuści możno i
troszeczke więcej. Aniołka mocze w tym roztworze lekko wyciskam (żeby z niego
nie kapało) naciągam na coś i susze obok grzejnika (kaloryfera)aniołek jest
bardzo sztywny lepi sie tylko wtedy jak jest wilgotny (to niewątpliwie wada
tego sposobu bo i ręce mam lepkie ale czego sie nie robi dla dobrego efektu)
aniołek jest bardzo twardy i po wyschnięciu sie nie lepi. Gwiazdki (śnieżynki
też tak usztywniam tylko że je naciągam na styropian i przypinam szpilkami
tyle tylko że na styropian trzeba położyć i przypiąć folie żeby sie kuleczki
nie przylepiały do gwiazdek).Roztwór cukru i wody zostawiam sobie w zakręconym
słoiku bo jeszcze wykorzystam w tym sezonie a nie ma sensu za każdym razem
robić nowego roztworu. Pozdrawiam i życzę przyjemnej pracy Teresa

nowa pasmanteria internetowa
etui na komórkę
[chyba OT] farby do witraży
plastikowa kanwa-ozdoby