Inwitro

1. Data: 2010-10-21 14:27:26

Temat: Inwitro
Od: "rekolekcje" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 42 lata i nie mągę zajść w ciąże . Zastanawiam się czy dobrym wyjściem
będzie zrobić inwitro.

Wacham się bo jak to zrobię to dostanę ekskomunikę .
Pomóżcie proszę .

2. Data: 2010-10-21 14:32:48

Temat: Re: Inwitro
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Oct 2010 16:27:26 +0200, rekolekcje napisał(a):

> Mam 42 lata i nie mągę zajść w ciąże . Zastanawiam się czy dobrym wyjściem
> będzie zrobić inwitro.
>
> Wacham się bo jak to zrobię to dostanę ekskomunikę .
> Pomóżcie proszę .

To co w końcu dla Ciebie jest ważniejsze - mieć ciasteczko czy zjeść
ciasteczko? Bo wszystkiego równocześnie się nie da.
:->

3. Data: 2010-10-21 14:41:32

Od: SALAMON <s...@p...beztego.fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-21 16:27, rekolekcje pisze:
> Mam 42 lata i nie mągę zajść w ciąże . Zastanawiam się czy dobrym wyjściem
> będzie zrobić inwitro.
>
> Wacham się bo jak to zrobię to dostanę ekskomunikę .
> Pomóżcie proszę .

Rób
Proboszczowi powiesz, że to było niepokalane poczęcie (objawił Ci się we
śnie anioł pod postacią pipety) i nie tylko nie zostaniesz
ekskomunikowana, ale jeszcze obwołają Cię świętą za życia.

SALAMON

4. Data: 2010-10-21 15:40:11

Temat: szykam żony ( cudzej)
Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam 42 lata i nie mągę zajść w ciąże . Zastanawiam się czy dobrym wyjściem
> będzie zrobić inwitro.
>
> Wacham się bo jak to zrobię to dostanę ekskomunikę .
> Pomóżcie proszę .

Jak jesteś szczupła, zgrabna. Masz czym oddychać. Daj nr telefonu. To na pewno
facet nie może. Ja mogę i chętnie wyświadczę Ci tą drobną przysługę. W razie
wątpliwości moralnych to tylko grzech będziesz miała. Dwa paciory i wyczyszczony.

5. Data: 2010-10-21 15:52:47

Temat: Re: szykam żony ( cudzej)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Oct 2010 17:40:11 +0200, kogutek napisał(a):

> [...]
> wątpliwości moralnych to tylko grzech będziesz miała. Dwa paciory i wyczyszczony.

Siewca się znalazł.
A umyłeś się, zanim siadłeś do klawiatury?

6. Data: 2010-10-21 15:59:36

Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Siewca się znalazł.
> A umyłeś się, zanim siadłeś do klawiatury?

Nie produkuj się. Za stare pudło jesteś dla mnie. Tyle to nikt nie może wypić.

7. Data: 2010-10-21 16:23:04

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"SALAMON" <s...@p...beztego.fm> wrote in message

> [...]
> śnie anioł pod postacią pipety) i nie tylko nie zostaniesz
> ekskomunikowana, ale jeszcze obwołają Cię świętą za życia.

Ty urodziłeś się od pupety (lewatywy), nie zdołała ciebie wypłukać...

8. Data: 2010-10-21 18:07:13

Od: "kika" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości grup
> Nie produkuj się. Za stare pudło jesteś dla mnie. Tyle to nikt nie może
> wypić.

Cham jesteś.

9. Data: 2010-10-21 18:21:05

Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Siewca się znalazł.
A umyłeś się, zanim siadłeś do klawiatury?

A ty manipulatorka. Wycięłaś tekst do którego odnosiła się moja odpowiedź. To
żeby nie było niejasności uzupełniłem jak w oryginale. Jak widać wyżej mogła nie
zaczynać. Chciała błysnąć intelektem żeby było śmieszniej. To błysnęła i się z
niej teraz śmieją. A jestem cham. I co mi zrobisz? Nic. Nie będziesz mnie
zaczepiała i będziesz pisała mądrze to mnie nie dojrzysz. A w tym temacie
występujesz jako jej papuga czy solidarność starych pudernic sie odezwała?

10. Data: 2010-10-21 19:15:10

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"rekolekcje" <m...@o...pl> napisał(a):

>Mam 42 lata i nie mągę zajść w ciąże . Zastanawiam się czy dobrym wyjściem
>będzie zrobić inwitro.
>
>Wacham się bo jak to zrobię to dostanę ekskomunikę .
>Pomóżcie proszę .

wez lepiej malucha z domu dziecka

Piec naftowy - prosze o opinie
wyciskarka do owocow
jaką lodówkę?
Czy myszy lubią gryźć styropian / piankę?
Koszt wymiany pokrycia dachowego na gont ?