ta grupa wyczerpała swoją formuł

31. Data: 2005-08-11 13:12:06

Temat: Placki ziemniaczane, było Re: ta grupa ....
Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "scooby" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ddfcf2$p4j$1@inews.gazeta.pl...
=> po 4:

> [...]
> ognia.
> Ziemniaki obieram, myję i trę na największych oczkach w malakserze - po
> utarciu przypominają cienki makaron. Do startych ziemniaków dodaję mąkę,
> jajka , pokrojony boczek oraz przyprawy i wszystko dokładnie mieszam.
> Smażę cienkie placki na silnie rozgrzanym tłuszczu - są gotowe, kiedy
> lekko brązowe z obu stron.
> Podaję bardzo gorące. Najlepsze są oczywiście prosto z patelni, polane
> mnóstwem gęstej, kwaśnej i oczywiście tłustej śmietany. Smacznego!
>
> za Wielkim Żarciem, podaję, bo na czasie i aby nie było 'oftopicznie'

Przecież to moje ukochane placki, które sama wymyśliłam ;)

a wiesz, jakie pyszne są na zimno???

Margola

32. Data: 2005-08-11 13:13:21

Temat: Re: ta grupa wyczerpała swoją formuł
Od: "dżdżownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "scooby" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> po 2:
>
> jak uważasz że nie ma postów, do tego ciekawych - może sam coś napisz,
> malkontencie ... czemu w tym durnym kraju wszyscy zawsze narzekają a nic
> nie zrobią sami dobrze ?

Otóż Scooby Doo

Ja już tu:
napisałam setki ciekawych postów
dokonałam oczyszczenia grupy z elementów prowincjonalnego wyjadania sobie z
paszczy
jestem autorką największego wątku historii grupy o karmieniu piersią przy
stole świątecznym (circa pół tysiąca wypowiedzi)

> po 3:
> a poza tym - ręce precz od p.r.k !!!! :)

Wy tam skubi nie piszcie haseł, o ktorych nie macie sałacianego pojęcia

> po 4:
> Placki ziemniaczane z boczkiem w środku

Skubi znowu macie nie tę fazę, co trzeba
Placki to temat wykopków jesiennych

teraz trwamy w leczach kabaczkowo-cukiniowych i w oparach czosnku unoszącego
się znad małosolnych ogórasów.
Alkoholiczni weterani (ach Alex i Stasiu) robią nalewki
SKO (Starannie Krysia Opakowana) przygotowuje ciężarówkę, aby wpaść do III
RP po marynowane grzyby.
Nasi socjalistyczni mentorzy Władyś i Jerzy kopią Laruza i Internet.

I powoli zbliżamy się ku jesieni...

dżdżownica na gościnnych występach na prk

33. Data: 2005-08-11 13:14:30

Od: "dżdżownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> napisał w wiadomości

> Dżudżu odlicza swoje posty, dlatego ma spadek.

Przeciwnie dolicza i dlatego jest wzrost.
To przecież ja Was utrzymuję przy życiu, Zaułku

dzudzu

34. Data: 2005-08-11 13:16:11

Temat: Re: Placki ziemniaczane, było Re: ta grupa ....
Od: "dżdżownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przecież to moje ukochane placki, które sama wymyśliłam ;)

Powoli zasłużysz na pomnik Nieznanej Kucharki.
I powinien być w swej formie pełen pożądania.
Władzio też powinien mieć zagwarantowaną percepcję...

dzudzu

35. Data: 2005-08-11 13:30:52

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dżdżownica" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> napisał w
> wiadomości

> Przeciwnie dolicza i dlatego jest wzrost.
> To przecież ja Was utrzymuję przy życiu, Zaułku

Tak, tak, oczywiście.

Margola

36. Data: 2005-08-11 14:41:07

Od: scooby <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przecież to moje ukochane placki, które sama wymyśliłam ;)
> a wiesz, jakie pyszne są na zimno???

no ba, to zapomniałem (c) Margola dodać :)
nie wiem, jak, ale się przekonam, bo dzisiaj jest Wielki Dzień Odpalenia
Super Maszynki Do Szybkiego Tarcia Ziemniaków Na Placki Made In DDR :)

scoo

37. Data: 2005-08-11 14:47:13

Od: scooby <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skubi znowu macie nie tę fazę, co trzeba
> Placki to temat wykopków jesiennych
no ba, a co mamy za oknem, pytam, co ?
jesień, brrrrrr :\
stąd placki

> dżdżownica na gościnnych występach na prk

Staram się zrozumieć Twoją odpowiedź na moją odpowiedź na post
niejakiego jaśka,
która to Twoja odpowiedź wygląda tak jakbyś sama była rzeczonym jaśkiem,
ale jakoś sobie tej odpowiedzi Twej umiejscowić między jaśkiem a Tobą
nie mogę ...
ponadto chciałem nadmienić, że otóż istnieje również inna grupa o
inicjałach p.r.k. i te ręce precz były dwuznaczne.

może już pójdę robić te placki bo znowu wyszło NTG :)

scoo

38. Data: 2005-08-11 14:49:20

Temat: Re: NIE KARMIĆ TROLLA !!!!!
Od: scooby <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czemu tak krzyczysz w trybie rozkazującym? Kto chce, ten podkarmi.
> Troll też człowiek i czasem głodny...

ponadto karmienie jest jak najbardziej TG :)

scoo

39. Data: 2005-08-11 14:52:37

Od: "dzdżownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> może już pójdę robić te placki bo znowu wyszło NTG :)

no właśnie
dbajmy o dyscyplinę i precyzję wypowiedzi
nie wystarczy mieć klawiaturę, aby mieć coś do powiedzenia.

dzudzu - mistrzyni przerabiania kompostu na szlachetny humus

40. Data: 2005-08-11 14:55:44

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik scooby napisał:

> ponadto karmienie jest jak najbardziej TG :)

Własnie to chciałam zasugerować :)
--
pa, BBjk

wymyslne torty
Re: zastawa stołowa w warszawie - gdzie?
pyszna salatka na przetwory
Osiedle Północ-Wschód
arbuz z wodka?