tabletki "3w1" do zmywarek

1. Data: 2005-10-13 10:35:05

Temat: tabletki "3w1" do zmywarek
Od: "rokko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
słyszalem że nie nadają się do wąskich zmywarek (45cm ze względu na to, że
ilości środka zmiękczającego, detergentu i nabłyszczacza są obliczone dla
normalnych (60cm) zmywarek.
Prawda to ?

rokko

2. Data: 2005-10-13 10:42:11

Temat: Re: tabletki "3w1" do zmywarek
Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rokko" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ilości środka zmiękczającego, detergentu i nabłyszczacza są obliczone dla

jak dla mnie wogóle takie tabletki to porażka, w zmywarkach masz przeciez
opcje 1/2 wsadu, naczynie mogą być zabrudzone mniej lub bradziej - sypiąc
samemu detergent masz możliwość samodzielnego ustalania jego ilości, sól i
tak sypie się do osobnego pojemnika, podobnie nabłyszczacz

3. Data: 2005-10-13 10:55:23

Od: "rokko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seba" <b...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> samemu detergent masz możliwość samodzielnego ustalania jego ilości, sól i
> tak sypie się do osobnego pojemnika, podobnie nabłyszczacz

wydaje mi się że sama koncepcja "standardowej porcji" nie jest najgorsza,
wystarczy pamiętać żeby mieć też "normalne" środki na przypadki
niestandardowe
czy podawania soli i nabłyszczacza nie można wyłączyć całkowicie ? wtedy
używając tablek masz je stale "wyłączone" a w przypaku "niestandardowym" -
po prostu "włączasz" i wlewasz detergent .... ?

rokko

4. Data: 2005-10-13 12:04:48

Od: mamqa <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> używając tablek masz je stale "wyłączone" a w przypaku "niestandardowym" -
> po prostu "włączasz" i wlewasz detergent .... ?

Używam tabletek 3 lub 2 w jednym. Kiedyś zabrakło mi nabłyszczacza -
szklanki wyszły matowe, z osadem, którego nic już nie chciało ruszyć.
Tak mi się wydaje, że nabłyszczacz jest "wpuszczany" przy ostatnim
płukaniu, czyli ten z tabletek teoretycznie już jest w kanale :-)
Z solą było podobnie.
Wszystko wskazuje na to, że te tabletki to niezła ściema i nabijanie
ludzi w butelkę, ale wygodne są i niech tak zostanie :-)
Aga

5. Data: 2005-10-14 07:39:04

Od: "Maciek" <m...@n...t17.ikarnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wszystko wskazuje na to, że te tabletki to niezła ściema i nabijanie ludzi
> w butelkę, ale wygodne są i niech tak zostanie :-)

AFAIK wg zalozenia poszczegolne skladniki w tabletce rozpuszczaja
sie w roznych temperaturach (w roznych czasach), po to by zmywarki
(ktore "obsluguja" 3w1) mogly w odpowiednim momencie uzyc wybranego
przez siebie skladnika.
Jak to jest na prawde to nie wiem :-)

Maciek

6. Data: 2005-10-14 23:01:31

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Naprawdę to nam się ostatnio tabletka wcale nie rozpuściła, bo klapke pojemnika
zablokowała jakaś długa łopatka, a
naczynia i tak były czyste :-)))
JaC

7. Data: 2005-10-16 18:46:59

Od: "rokko" <r...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> Naprawdę to nam się ostatnio tabletka wcale nie rozpuściła, bo klapke
pojemnika zablokowała jakaś długa łopatka, a
> naczynia i tak były czyste :-)))

i błyszczące bez zacieków ????

rokko

8. Data: 2005-10-17 06:50:11

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> samemu detergent masz możliwość samodzielnego ustalania jego ilości, sól i
> tak sypie się do osobnego pojemnika, podobnie nabłyszczacz

O wlasnie, dla mnie tez porazka. A jak z myciem wstepnym? Czesto do garow
uzywam dluzszego programu. Po tabletkach naczynia sa po prostu niedomyte.
Ale niby jak maja byc skoro mycie wstepne jest bez zadnego proszku. Dopiero
w zasadniczym przeciez otwiera sie klapka. Zeby bylo domyte i tak musialam
do wstepnego dosypywac normalnego proszku, ew wkladac w to miejsce pol
tabletki.
Moje dotychczasowe doswiadczenie z tabletkami nie bylo najlepsze i zostane
przy najzwyklejszym firmowanym przez carrefour (1) proszku przy ktorym zaden
brud nie ma szans.
Kropelka

9. Data: 2005-10-17 15:17:08

Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> napisał w
wiadomości news:divhkf$ahp$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ale niby jak maja byc skoro mycie wstepne jest bez zadnego proszku.

Czyżby? Ty masz zmywarke chyba z XIX wieku ...

--
SQLwysyn
of you" - Larry Flynt

10. Data: 2005-10-19 18:51:38

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> Czyżby? Ty masz zmywarke chyba z XIX wieku ...

??? NIe wiem z jakiego wieku. Kupiona jakies pol roku temu.
Tylko ciekawa jestem czego nie rozumiesz.
Wyjasnie ci budowe dozownika proszku. Pojemnik na proszek jest dwukomorowy.
Z tym ze jedna komora ma dziurki przez ktore proszek jest wyplukiwany juz na
samym poczatku mycia.Druga komora jest zamknieta i ma uszczelke. Calosc
pojemnika otwiera sie dopiero podczas wlasciwego mycia( z tym ze ma to
znaczenie glownie dla tej drugiej komory w ktorej proszek jest do tej pory
przetrzymywany).
Prosze wytlumacz mi co w tym jest XIX wiecznego. Bo chyba wszystkie z
ogladanym przeze mnie zmywarek ma wlasnie taki podajnik. A moze nie
rozumiesz pojecia programu z myciem wstepnym?

Swoja droga w ktorym muzeum widziales zmywarki z XIX wieku? W
etnograficznym? Baba z kurnej chaty w fartuchu? O ile wiem nie posiadala
pojemnika na proszek:-)

Pozdrawiam
Agnieszka

Zmywarka Indesit IDE44 - jakie opinie ?
łączenie płytek i paneli?
fazowane płytki czy listwy - prpsba o opinie
Instalacja c.o. stalowa + plastik
Doradźcie: zmywarka tuż przy kuchence