tabletki a planowanie

1. Data: 2002-09-18 19:58:30

Temat: tabletki a planowanie
Od: "wojus" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jaka musi być przerwa pomiędzy braniem tabletek antykoncepcyjnych a zajściem
w ciąże

dizęi z góry

Wojtek

2. Data: 2002-09-19 04:47:29

Temat: Re: tabletki a planowanie
Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule wojus wyklawiaturzył(a):

> jaka musi być przerwa pomiędzy braniem tabletek antykoncepcyjnych a zajściem
> w ciąże

Ginekolog przyjacielem twojej partnerki.

--
% --== *Bischoop* ==-- | *LRU: #260447* %
% bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %

3. Data: 2002-09-19 06:08:22

Od: "Iwcia&Pstryk" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ginekolog przyjacielem twojej partnerki.

tyle że każdy ginekolog ma inne zdanie (widać Bischop nie chadzasz do
ginekologów :P). Polecam serwisy w rodzaju bajbusa tam temat jest wałkowany
średnio raz na tydzien.

Iwcia PL

4. Data: 2002-09-19 06:44:11

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Iwcia&Pstryk wyklawiaturzył(a):

> tyle że każdy ginekolog ma inne zdanie (widać Bischop nie chadzasz do
> ginekologów :P). Polecam serwisy w rodzaju bajbusa tam temat jest wałkowany
> średnio raz na tydzien.

A bo nie mam potrzeby, jednak roznice moga wynikac z rodzaju zazywanych
tabletek, jak i z czynnikow indywidualnych, przeciez te tabletki to
czyste hormony, i kazdy organizm inaczej na niego reaguje, i u jednej
kobiety dzialanie takiej tabletki moze byc dluzsze u innej zas trwac
przez dluzszy okres, dlatego moga wynikac roznice czasu u kazdego lekarza,
ktorzy opieraja sie na wlasnych doswiadczeniach. A przeciez jest nawet mozliwosc
zajscia w ciaze, gdy kobieta zapomni tabletki w jeden dzien i dalej kontynuuje
jej branie, w takich przypadkach na ulotce jest zalecane przez okres 7-miu dniu
stosowanie dodatkowego zabezpieczenia np.: prezerwatywy.

5. Data: 2002-09-19 09:12:37

Od: "Iwcia&Pstryk" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tja... widze ze jestes osobą która musi miec ostatnie zdanie... niech ci
bedzie

Pzdr
Iwcia

6. Data: 2002-09-19 17:04:10

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Iwcia&Pstryk wyklawiaturzył(a):

> tja... widze ze jestes osobą która musi miec ostatnie zdanie... niech ci
> bedzie

Nie jestem osoba ktora musi miec ostatnie zdanie (juz myslalem ze TZ
dorwala sie do internetu), poprostu lubie powiedziec to co wiem i mysle,
i dlatego prowadze polemike na usenecie.

7. Data: 2002-09-20 11:45:17

Od: "Fiona" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bischoop <B...@K...RUSSIA> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:s...@k...russia...
> [...]
> % _Szanuj siebie i blizniego swego, zielen i netykiete_ %
>
>Witam, jestem tu nowa.Wszystkich mocno pozdrawiam.A odnośnie twojego
zapytania.W każdym przypadku jest inaczej.Moja koleżanka musiała czekać 2
miesiące,po zaprzestaniu brania tabletek,żeby zmajstrować sobie potomka.
Marzena

8. Data: 2002-09-20 11:56:28

Od: "Fiona" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Fiona <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:amf1dg$pqq$...@a...dialog.net.pl...

> [...]
> Marzena
>
> I jeszcze jedno, to już tak od siebie.Wydaje mi się,że trzeba jakiś czas
odczekać po braniu tabletek zanim planuje się zajście w ciążę, żeby organizm
się troszeczkę "oczyścił".Pozdrawiam.

9. Data: 2002-09-20 13:05:07

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fiona" <m...@i...pl> napisał

A co to znaczy "musiała" ? Kto ją zmusił ?

> Wydaje mi się,że trzeba jakiś czas
> odczekać po braniu tabletek zanim planuje się zajście w ciążę, żeby
organizm
> się troszeczkę "oczyścił".

Bardzo proszę o wyjaśnienie terminu "oczyścił" .... z czego ma się oczyścić,
dlaczego jast to potrzebne, jaki to ma ewentualny wpływ na matke i dziecko i
... skąd masz te informacje ???

Pozdrawiam
MOLNARka

10. Data: 2002-09-20 15:09:05

Od: "Fiona" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MOLNARka <g...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:amf6dm$g06$...@n...tpi.pl...
> [...]
oczyścić,
> dlaczego jast to potrzebne, jaki to ma ewentualny wpływ na matke i dziecko

Odpowiadam na twoje pytania "musiała czekać"-chodziło mi o to ,że nie mogła
zajść w ciążę przez dwa miesiące po zaprzestaniu brania tabletek.Teraz
rozumiesz?
Słowo "oczyścił" użył jej ginekolog.Możesz sama sobie to wytłumaczyć na
wiele sposobów.Ona zrozumiała to w ten sposób ,że po 10 latach brania
tabletek "oczyścił z hormonów,może odpoczął?'Nie wiem.
Informacje pochodzą od mojej koleżanki która po 10 latach stosowania pigułek
chciała mieć dziecko.I ma ślicznie i zdrowe.
Pozdrawiam Marzena

Re: Zapytanie o grupę
Światowit
Pytanie do osób z Wrocławia