tabletki antykoncepcyjne - skutki uboczne

11. Data: 2004-03-04 07:57:04

Temat: Re: tabletki antykoncepcyjne - skutki uboczne
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. jak długo zarzywacie te tabletki, czy nie ma potem problemów po ich
> odstawiniu

brałam rok cilest po pojawieniu sie torbieli w piersi zmieniłam na minulet
jest ok, nie odstawiam ich bo i po co? :)

> 2. jakie sa skutki uboczne ich zarzywania np. wzrost masy ciała,
pogorszenie
> samopoczucia interesują mnie wszystki zmainy odbiegajace od norm

wystapienie cellulitu ,libido =zero

> 3. czy pomagaja one na bolace miesiączki ?

nie wiem bo takich nie miewałam

p.>

12. Data: 2004-03-04 08:06:42

Od: "Asia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> .. które są całkowicie bezwartościowe, bo nawet 10000 opinii nie da Ci
> żadnego pojęcia o tym, jak Ty zareagujesz na antykoncepcję hormonalną w
ogóle
> czy konkretne tableki.

ciekawe stwierdzenie, to może po co wogóle o co kolwiek pytać ??????

> P.S. A może by tak szanowna pani po prostu nauczyła się korzystać z
Google'a,
> zamiast wyskakiwać z pytaniem zadanym już z 500 x, na wszystkich możliwych
> niemożliwych listach, grupach i forach ?

a moze pojawiły sie jakieś nowe osoby na grupie takie jak np. ja i maja coś
innego do powiedzenia na ten temat?
a jak ty nie stosujesz i nie masz nic do powiedzenia na ten temat to nie
odpisuj na takie posty !!! a jak ciebie denerwuja to wrzuć ignor watek

13. Data: 2004-03-04 08:17:47

Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia <p...@p...onet.pl> napisał(a):
> ciekawe stwierdzenie, to może po co wogóle o co kolwiek pytać ??????

Dokładnie tak - jedyną osobą, którą powinnaś o cokolwiek pytać jest Twój
lekarz. Informacja na temat, jak pani Pipścińska zareaguje na Cilest, ma
dokładnie zerowy związek z tym, jak Ty zareagujesz na Minulet (na Cilest
zresztą też, tak by the way).

> a moze pojawiły sie jakieś nowe osoby na grupie takie jak np. ja i maja coś
> innego do powiedzenia na ten temat?

Nie zauważyłam, żeby te nowe osoby miały do powiedzenia coś innego niż
zawsze, a dla nowych szukających jest archiwum, które istnieje właśnie po to,
żeby sobie wyszystko znaleźć w 0,35s, a nie pytać i czekać, aż ktoś łaskawie
odpowie (albo nie).

> a jak ty nie stosujesz i nie masz nic do powiedzenia na ten temat to nie
> odpisuj na takie posty !!! a jak ciebie denerwuja to wrzuć ignor watek

Denerwują mnie lamerzy zaśmiecający grupę pytając po raz 500 o to samo, skoro
w archiwum mogą znaleźć całe megabajty odpowiedzi na swoje pytanie. (Pytanie
w tym akurat przypadku całkowicie bezsensowne, ale to już inna sprawa.)

JoP

14. Data: 2004-03-04 08:46:51

Od: "Asia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
(Pytanie
> w tym akurat przypadku całkowicie bezsensowne, ale to już inna sprawa.)

byłam u lekarza nawet juz mam wykupione ale nadal mam wątpliwość, i wole
wiedzieć czego sie spodziewac

a ty bierzesz, bo najbardziej ciekawe w ludziach twojego pokroju to jest to
że maja czas odpisywac i do długo upierajac sie przy swoim zdaniu zamiast
np. krótko odpowiedzieć na pytanie

15. Data: 2004-03-04 09:16:16

Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> byłam u lekarza nawet juz mam wykupione ale nadal mam wątpliwość, i wole
> wiedzieć czego sie spodziewac

To chyba sensowniej jest znaleźć jakieś wyniki badań naukowych ze statystyką
występowania skutków ubocznych, nieprawdaż?

> a ty bierzesz, bo najbardziej ciekawe w ludziach twojego pokroju

Mojego pokroju, tzn. jakich? 1,65 m i średniej budowy ciała? Fascynujące.

> to jest to
> że maja czas odpisywac i do długo upierajac sie przy swoim zdaniu zamiast
> np. krótko odpowiedzieć na pytanie

I tak Ci to nic nie da, więc po co?

JoP

16. Data: 2004-03-04 09:31:28

Od: "Asia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a własnei że dało !! teraz zastanawiam sie czy nie zrobić badań wątroby
przed rozpoczęciem ich brania bo ostatnio bratu coś wyszło że ma nie tak z
watraba i może to być rodzinne
a jak bym sie niezadała tego ptyania to bym nie wiedziała, no wiedziec to
moze wiedziałabym tylko bym nie zwróciła na ten fakt uwagi
a inna grupowiczka napisała że miała takie problemy

i co głupio Ci teraz ??

17. Data: 2004-03-04 09:38:05

Od: "Asia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To chyba sensowniej jest znaleźć jakieś wyniki badań naukowych ze
statystyką
> występowania skutków ubocznych, nieprawdaż?

no chyba nie? badania robione przez kogo? firmy farmaceutyczne które same to
produkuja i zbijaja na tym majatek, myślisz że tak wszystko napiszą ? że
niczego nie ukrywaja

> Mojego pokroju, tzn. jakich? 1,65 m i średniej budowy ciała? Fascynujące.

trzeba było doczytać do końca jekiego pokroju, ale cos mi sie zdaje że ty
nie masz z tym problemów i to własnie ciebie irytuje

18. Data: 2004-03-04 11:14:30

Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> moze wiedziałabym tylko bym nie zwróciła na ten fakt uwagi
> a inna grupowiczka napisała że miała takie problemy

I skoro brat ma kłopoty z wątrobą, to musiałaś aż pisać na newsy, żeby
wiedzieć, że na ten aspekt należy zwrócić uwagę? Rany julek, jakim cudem
ludzie w ogóle przeżywali, zdobywali jakiekolwiek namiary albo informacje,
jak nie było Internetu?

(Lekarz nie mówił o próbach wątrobowych? Zmień lekarza.)

> i co głupio Ci teraz ??

Nie. Niby czemu?

JoP

19. Data: 2004-03-04 11:20:28

Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> no chyba nie? badania robione przez kogo? firmy farmaceutyczne które same to
> produkuja i zbijaja na tym majatek, myślisz że tak wszystko napiszą ? że
> niczego nie ukrywaja

A tu, proszę państwa, możemy obejrzeć klasyczny przykład leniwego newbie,
któremu nie chciało się poszperać za jakimikolwiek wiadomościami w temacie.
Bo jakby newbie zadało sobie odrobinę trudu, to dowiedziałoby się, że kwestia
skutków ubocznych antykoncepcji hormonalnej jest dość dobrze zbadana:
prowadzone od wielu lat badania na dużych próbkach statystycznych, przez
różne instytucje i ośrodki badawcze.

> trzeba było doczytać do końca jekiego pokroju,

Polecam jakikolwiek słownik języka polskiego. Ortograficzny też by się
przydał.

> ale cos mi sie zdaje że ty
> nie masz z tym problemów i to własnie ciebie irytuje

Ja w ogóle nie mam problemów. A irytuje mnie głównie lenistwo.

JoP

20. Data: 2004-03-04 18:35:59

Od: "Cherokee" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> ale mi chodzi o fakty i obserwacje z życia wzięte i sprawdzone na sobie

Myslę, że Piotr ma obserwacje jak najbardziej z życia wzięte i sprawdzone na
jego pacjentkach, tak że nalezy mu wierzyć:)

Z mojego doświadczenia:

Rigevidon dawno temu - kompletna klapa - objawy przewlekłego zatrucia
pokarmowego, przyrost masy ciała, zatrzymywanie wody w organizmie

Mercilon - klapa - plamienia

Diane 35 - cera super, libido - klapa, brałam przez rok, nagłe zmiany
poziomu hormonów zakonczone pobytem w szpitalu z przeciągającym się
krwawieniem przypominającym krwotok (kiedyś miałam, potrafię niestety
rozpoznać, tym razem był on bezbolesny)

Cilest - biorę od dwóch lat, objawy uboczne - poranek po 1. tabletce
opakowania jak przy ciąży - zawroty głowy, mdłości. Nie zmniejsza libido,
waga bez zmian, wątroba nie daje znac o sobie.

pozdr

cherokee

Stan podgorączkowy? Ząbki, zatoki?
Plombowanie, dentysta