tabletki antykoncepcyjne - skutki uboczne

1. Data: 2004-03-03 19:19:23

Temat: tabletki antykoncepcyjne - skutki uboczne
Od: "Asia" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

chce zaczac stosować antykoncepcje właśnie w tej formie czyli w tabletakach
antykoncepcyjnych, ale martwia mnie skutki uboczne, wiec zwracam sie z
proźba do wszystkich pań na tej grupie o podzielenie sie informacjami

1. jak długo zarzywacie te tabletki, czy nie ma potem problemów po ich
odstawiniu
2. jakie sa skutki uboczne ich zarzywania np. wzrost masy ciała, pogorszenie
samopoczucia interesują mnie wszystki zmainy odbiegajace od norm
3. czy pomagaja one na bolace miesiączki ?

interesuja mnie tylko informacje tzw. "z własnego doświadczenia" a nie
dzielenie sie wiedzą zdobyta, czyli czytałam, słyszałam itp. tylko własne
przeżycia

z góry dziekuje

Asia

2. Data: 2004-03-03 19:50:37

Temat: Re: tabletki antykoncepcyjne - skutki uboczne
Od: "Olga" <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> interesuja mnie tylko informacje tzw. "z własnego doświadczenia >
dzielenie sie wiedzą zdobyta, czyli czytałam, słyszałam itp. tylko własne

Jak "z własnego doświadczenia" to proszę: brałam Cilest, w ciążę nie
zaszłam, nie przytyłam, nie miałam mdłości, nie bolała mnie głowa, nie
plamiłam itp. -
IMO głowne działanie antykoncepcyjne tych tabletek polegało na zmniejszeniu
do zera mojego libido ;-)
Ola

3. Data: 2004-03-03 20:08:56

Od: "Ewa" <E...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. jak długo zarzywacie te tabletki, czy nie ma potem problemów po ich
> odstawiniu

zażywałam 7 lat Marvelon a potem Mercilon, problemów po dostawieniu żadnych

> 2. jakie sa skutki uboczne ich zarzywania np. wzrost masy ciała,
pogorszenie
> samopoczucia interesują mnie wszystki zmainy odbiegajace od norm

zero zmian

> 3. czy pomagaja one na bolace miesiączki ?

mnie nie pomagaly ani trochę

> interesuja mnie tylko informacje tzw. "z własnego doświadczenia"

Z własnego doświadczenia wiem, że po 7 latch padla mi wątroba, żadnej innej
przyczyny poza antykoncepcja nie znaleziono:(

Ewa

4. Data: 2004-03-03 20:22:04

Od: "Asia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z własnego doświadczenia wiem, że po 7 latch padla mi wątroba, żadnej
innej
> przyczyny poza antykoncepcja nie znaleziono:(

no to nie ciekawie a moge spytać jaka teraz antykoncepcje stosujesz ?

5. Data: 2004-03-03 20:33:29

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2004-03-03 20:34:21

Od: "Asia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z własnego doświadczenia wiem, że po 7 latch padla mi wątroba, żadnej
innej
> przyczyny poza antykoncepcja nie znaleziono:(

a mam jeszcze jedno pytanie odpowiedź może być na maila byle szczera
pijesz alkohol jak tak to w jakiej ilości i 2 pytanie ważniejsze jak czesto
zazywasz tabletki przeciw bólowe np. Paracetamol , APAP it.

7. Data: 2004-03-03 20:50:58

Od: "Asia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za informacje
ale dokładnie to samo jest napisane na ulotce informacyjnej w opakowaniu

przed zabiegami operacyjnymi lub przy konieczności długiego leżenia tez
należy je odstawić (nawet u osób nie palacych)

ale mi chodzi o fakty i obserwacje z życia wzięte i sprawdzone na sobie

8. Data: 2004-03-03 21:12:14

Od: "Ewa" <E...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a mam jeszcze jedno pytanie odpowiedź może być na maila byle szczera
> pijesz alkohol jak tak to w jakiej ilości

:)))))) ale mie ubawiłaś
nie jestem pijaczka, gdybym była, to raczej by mi powiedzieli, ze mam
popsutą wątrobę od alkoholu
ale proszę, masz odpowiedz: kiedy brałam pigułki pilam wódkę raz do roku
(albo inaczej, z pól litra na rok)a latem chętnie piwo - tak z litr na
tydzien.
od czasu, gdy wiem o "zlej" wątrobie pijam piwo raz na miesiac, dwa, inne
alkohole na specjalne okazje

i 2 pytanie ważniejsze jak czesto
> zazywasz tabletki przeciw bólowe np. Paracetamol , APAP it.

nie, nie uzywałam i nie uzywam
Ewa

9. Data: 2004-03-03 21:14:12

Od: "Ewa" <E...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natomiast stosowanie tabletek nowszej
generacji

czyli?

przez mlode

poproszę o definicje młodej kobiety? gdzie kończy sie młodośc?:)

zdrowe kobiety (niepalace) pod nadzorem
lekarza ginekologa jest bezpieczne

dla tych, które mają zwolnone przepływy żyy wrotnej tez?

Ewa

10. Data: 2004-03-03 22:10:17

Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> ale mi chodzi o fakty i obserwacje z życia wzięte i sprawdzone na sobie

.. które są całkowicie bezwartościowe, bo nawet 10000 opinii nie da Ci
żadnego pojęcia o tym, jak Ty zareagujesz na antykoncepcję hormonalną w ogóle
czy konkretne tableki.

JoP

P.S. A może by tak szanowna pani po prostu nauczyła się korzystać z Google'a,
zamiast wyskakiwać z pytaniem zadanym już z 500 x, na wszystkich możliwych i
niemożliwych listach, grupach i forach ?

Stan podgorączkowy? Ząbki, zatoki?
Plombowanie, dentysta
Powiększony jajnik
Żylaki kończyn dolnych