tabletki - "zapomnialam!!!"

1. Data: 2001-05-13 15:47:25

Temat: tabletki - "zapomnialam!!!"
Od: " - = -" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dzień Dobry;

Problem stary jak tabletki...

1) Dziewczyna zapmniala wziac femoden w 6 dniu opakowania o czas 16 godzin,
po czym doszlo do zblizenia.
Jaka jest szansa na zajscie w ciaze?

2) Testy ciazowe - czy mozna jest w tej chwili zastosowac, jakiego
producenta i jaka jest ich "prawdmownosc"?

Prosze o odpowiedz na priv bo sytuacja jest raczej pilna...

2. Data: 2001-05-13 22:04:50

Temat: Re: tabletki - "zapomnialam!!!"
Od: "Janusz R." <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

16 godzin to praktycznie rzadne opóźnienie, jeśli wzięła po tym terminie.
Przy regularnym dalszym przyjmowaniu w ciążę nie zajdzie. Testy ciążowe
stosowane na własną rękę kupione w aptece dają 50% pomyłek. Lepiej trochę
moczu zanieść anonimowo do prywatnego laboratorium, nie to sensu wcześniej
niż 2 tygonie od nieobecności spodziewanej miesiączki. Pozdrawiam . JR

3. Data: 2001-05-14 04:46:32

Od: "Asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz R." <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
wcześniej
> niż 2 tygonie od nieobecności spodziewanej miesiączki. Pozdrawiam . JR

Skąd czerpiesz wiadomości na temat nieskuteczności testów ciążowych?

Asmira

4. Data: 2001-05-14 16:44:32

Od: "lena" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Twoje pierwsze ogłoszenie ukazało sie 2.05, wiec troche czasu już mineło. Co
da wypytywanie teraz czy jest w ciązy? jeżeli to się stało to już jest! i na
co ta cała debata. Ponoc są jakies zastzryki , które niestety mozna przyjac
do 24 czy tez 48 godzin u ginekologa własnie w takich przypadkach, ale
niestety nic o tym blizej mi nie wiadomo :). Sorry, za te słowa, ale czasami
trzeba mysleć co sie robi, bo kiedy sobie przypomniała ze nie wzieła? Po
akcie? Moze chciała Cię wrobić, albo to nieprawda tylko sprawdza Twoją
reakcję, co by było gdyby...
Pozdrawiam Lena.

5. Data: 2001-05-14 19:54:47

Od: "-=-" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Twoje pierwsze ogłoszenie ukazało sie 2.05, wiec troche czasu już mineło.
Co
data byla bledna

co do drugiego argumentu to bez komentarza...

6. Data: 2001-05-16 20:36:15

Od: Leh <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"lena" <l...@w...pl> pisze:

>co ta cała debata. Ponoc są jakies zastzryki , które niestety mozna przyjac
>do 24 czy tez 48 godzin u ginekologa własnie w takich przypadkach, ale
>niestety nic o tym blizej mi nie wiadomo :).

A postinor ?

--
Pozdrawiam slonecznie | http://www.gazeta.sky.pl
Leh from Kamarati Loka ;) | Bezplatna.Gazeta.Internetowa

ciaza???
Bolący Brzuszek
Bolący brzuszek
Kłopoty z brzuszkiem