tacka wszystkiego

1. Data: 2004-01-18 17:48:37

Temat: tacka wszystkiego
Od: Radek W <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Moze cos zaproponujecie..chodzi mi o tzw..deske "czegos.."
Powiedzmy przychodza goscie posiedziec,albo nikt nie przychodzi ale caly
dzien moge z tego korzystac..Chodzi mi o kompozyjce deski roznych
smakolykow(nie na slodko),tak by to wszystko ladnie
wygladalo,komponowalo sie ze soba i bylo smaczne..czekam na propozycje :)
dzieki z gory
Radek

1. Data: 2004-01-18 17:59:25

Temat: Odp: tacka wszystkiego
Od: "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> smakolykow(nie na slodko),tak by to wszystko ladnie
> wygladalo,komponowalo sie ze soba i bylo smaczne..czekam na propozycje :)

Moze cos w stylu koreczkow?
Pozdrawiam.
Basiek.

1. Data: 2004-01-18 18:01:42

Temat: Re: tacka wszystkiego
Od: "Niesia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Radek W" <r...@c...pl> napisal

> [...]
> Powiedzmy przychodza goscie posiedziec,albo nikt nie przychodzi ale
> caly dzien moge z tego korzystac..Chodzi mi o kompozyjce deski

my na sylwestra zrobilismy 2 deski (w malym gronie byl sylwester)
jedna deska z serami (rózne: plesnie, nie plesnie, smierdziuchy i takie tam)
a na drugiej byly rózne rózniste kabanosy (jest teraz w czym wybierac)
do tego zrobilam dip'y czyli sosy, w których maczalismy sery i kabanosy...
bylo pyyyyyyyysznie :-)

ps. nie na slodko i chyba caly dzien mozna korzystac jesli juz rzeczywiscie
nikt nie przyjdzie

Niesia

1. Data: 2004-01-18 18:02:09

Temat: Re: Odp: tacka wszystkiego
Od: Radek W <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basiek wrote:

> Moze cos w stylu koreczkow?
No wlasnie nie barzo,bo chcialbym w to wplatac jakies pieczywko..:-)
tzn..koreczki do pieczywka moga pasowac,ale chcialbym jakas wymyslna
kompozycje calych produktow..

1. Data: 2004-01-18 18:06:52

Od: "Niesia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>2 deski (w malym gronie byl sylwester)
> jedna deska z serami
>a na drugiej byly rózne rózniste kabanosy

tu raczej mozna wplatac tudziez wplatac pieczywko
Niesia

1. Data: 2004-01-18 18:08:36

Od: Radek W <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-01-18 18:10:22

Od: "Niesia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Radek W" <r...@c...pl> napisal w wiadomosci
> wiem ,i napisalem ,ze mozna wplatac..dodalem ,ze odmawiam koreczkow
> :-)

ale sery i kabanosy to chyba nie koreczki

Niesia

1. Data: 2004-01-18 18:11:20

Od: Radek W <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niesia wrote:

> ale sery i kabanosy to chyba nie koreczki

No tak, to przepraszam,cos chyba pomieszalem :-)
ale Twoja propozycja jest ok...

1. Data: 2004-01-18 18:14:44

Od: "Niesia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No tak, to przepraszam,cos chyba pomieszalem :-)
> ale Twoja propozycja jest ok...

ha!!!! :-)
ciesze sie

i niezbyt skomplikowana (propozycja)
w takim tempie jeszcze zadnej imprezy nie przygotowalam, jak ta
sylwestrowa...

Niesia

1. Data: 2004-01-18 18:31:41

Od: Radek W <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i niezbyt skomplikowana (propozycja)
> w takim tempie jeszcze zadnej imprezy nie przygotowalam, jak ta
> sylwestrowa...

faktycznie..sylwester szybki i sprawny..ja jednak mysle o czyms bardziej
wystawnym..powiedzmy planowanym :-)

Błagam srenik na zimno pline !!!!
deser ryzowy ;)
Tarta z brzoskwiniami i mascarpone [P]