tajemnicze wypryski na żołędzi

1. Data: 2002-08-21 17:32:47

Temat: tajemnicze wypryski na żołędzi
Od: b...@y...com szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegoś czasu na wokół żołędzi pojawiły mi się wypryski. Dermatolog
powiedział, że nie ma się czym przejmować bo to podobno naturalne. Czy ktoś
spotkał się z czymś takim? Bo żaden z moich kumpli nigdy nic takiego nie miał i
trochę się nie pokoję czy nie zaszkodzę mojej partnerce i czy nie zacznie mnie
niesłusznie podejrzewać o zdradę.
Gdzie mógłbym więcej coś poczytać na ten temat?
Bartek

2. Data: 2002-08-22 09:56:06

Temat: Re: tajemnicze wypryski na żołędzi
Od: "yeene" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
mnie
> niesłusznie podejrzewać o zdradę.
> Gdzie mógłbym więcej coś poczytać na ten temat?

Witam!
Lekarz miał racje. Poczytaj w archiwum grupy było kiedyś coś na ten temat
www.google.com.pl . Ale ogólnie ten typ czasami tak ma.

--
@@@@@@@@@
@@ YEENE @@

3. Data: 2002-08-22 12:57:01

Od: zuko / Shark von Cygnus <shark at post.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Aug 2002 19:32:47 +0200, b...@y...com wrote:

> [...]
>trochę się nie pokoję czy nie zaszkodzę mojej partnerce i czy nie zacznie mnie

Od jakiegoś roku czytam grupę pl.soc.seks.moderowana i widziałem takie
pytanie już nie raz. I odpowiedź zawsze jest taka sama: to jest
normalne, nie przejmuj się, samo zejdzie. A jak nie, to też nic się
złego nie dzieje.

>Gdzie mógłbym więcej coś poczytać na ten temat?

Przeszukaj archiwum grup pl.soc.seks oraz pl.soc.seks.moderowana.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark at post.pl

"Dla podkreślenia wagi moich słów Siłacz palnie pięścią w stół."

4. Data: 2002-08-22 13:03:09

Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@y...com> napisał w wiadomości

> Gdzie mógłbym więcej coś poczytać na ten temat?

To wszystko zalezy tez od sklonnosci alergicznych Twojej skory. Mi wystarczy
parominutowa kapiel w morzu...
Uzywa sie do tego masci - tej samej, ktora uzywaja Kobiety na np. grzybka w
pochwie itp.
Jutro podam Ci nazwe - nie pamietam.
Olej archiwa - wiecej czasu spedzisz na formulowaniu zapytania w Google, niz
sie czegos konkretnego dowiesz! :))

Pozdro :)
Negatyw

5. Data: 2002-08-22 19:24:20

Od: "Ewka" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Negatyw" <n...@N...o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pochwie itp.
> Jutro podam Ci nazwe - nie pamietam.
> Olej archiwa - wiecej czasu spedzisz na formulowaniu zapytania w Google,

Clotrimazol.

6. Data: 2002-08-22 19:25:35

Temat: Odp: tajemnicze wypryski na żołędzi
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jutro podam Ci nazwe - nie pamietam.

Pewnie Clotrimazolum

cherokee

7. Data: 2002-08-23 06:40:35

Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewka" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> Clotrimazol.

O wlasnie! :)))) Dzieki Ewuniu.

Pozdro
Negatyw

8. Data: 2002-08-26 10:54:55

Od: " STATYSTYKA MZLA LIBIĄŻ" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tez mam i jestem z tego dumny! Więc się nie łam!
> [...]
mnie
> niesłusznie podejrzewać o zdradę.
> Gdzie mógłbym więcej coś poczytać na ten temat?

herbatki...
Poszukuję osób z keloidami
Endokrynolog na kasę chorych w Warszawie
pytanko
POMOCY!!!!!