tak/nie zasługujemy?

1. Data: 2001-05-22 19:13:12

Temat: tak/nie zasługujemy?
Od: "nel" <n...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kazdy na ziemi ma takie niebo, czyściec i pieklo, na jakie zasluguje."
Jerzy Andrzejewski

hmm.... zgadzacie się z tym?

nel

1. Data: 2001-05-22 19:26:44

Temat: Re: tak/nie zasługujemy?
Od: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik nel <n...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9eedrk$d6a$...@n...tpi.pl...
> "Kazdy na ziemi ma takie niebo, czyściec i pieklo, na jakie zasluguje."

> hmm.... zgadzacie się z tym?

Nie, ja sie nie zgadzam! Bardzo dobrze by sie zylo, gdyby tak wlasnie bylo.
Niestety... nie kazdy zyje w niebie, mimo ze naprawde na to zasluguje. I
odwrtonie - zdarzaja sie tacy, co juz dawno powinni w piekle sie palic, a
jednak oni ciagle trwaja w niebie... Ehh... smutne! I gdzie tu
sprawiedliwosc?

Zgadzam sie natomiast z takim zdaniem:
"Kazdy bedzie mial po smierci takie niebo, czysciec i pieklo, na jakie
zasluzyl"
Magdalena vel Natchniuza ;-)))))))))))))

--
Magda vel Natchniuza
e-mail: n...@p...onet.pl

1. Data: 2001-05-22 19:32:00

Od: Werter <d...@s...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 May 2001 21:26:44 +0200, "Natchniuza"
<n...@p...onet.pl> napisal/a:

> [...]

to ze mnie kawal drania musi byc;)

>"Kazdy bedzie mial po smierci takie niebo, czysciec i pieklo, na jakie
>zasluzyl"

jeszcze gorzej:)

--
Chowajac sie w cieniu...
wertEr- / d...@s...k.pl / --

1. Data: 2001-05-22 19:50:22

Od: "Elliss" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nel" <n...@h...pl> napisał w wiadomości
> "Kazdy na ziemi ma takie niebo, czyściec i pieklo, na jakie zasluguje."
> Jerzy Andrzejewski
>
> hmm.... zgadzacie się z tym?

Zgadzam sie.

"Poslalem swa dusze do swiata niewidzialnego,
by alfabet tamtego zycia poznala;
I wkrotce moja dusza wrocila, mowiac:
'Niebem i pieklem jestem sobie sama'."

Omar

Rzeczywistosc kreuja nasze mysli. Pieklo czy niebo ma zaczatek w nas samych.
Mamy wybor, bo mamy wolna wole...
W danej sytuacji mozemy sie zachowac na mnostwo sposobow, na mnustwo
sposobow mozemy tez myslec!!!
Tu nie chodzi o to co nas spotyka tylko o to jak sie do tego ustosunkujemy.
Szczescie jest w naszym umysle!!! w naszych nawykach myslowych, w sposobie
podejscia do rzeczywistosci!
Kazdy ma inne szczescia, nie ma szczescia uniwersalnego i dlatego musimy je
kreowac sami!
I to jest dobre.
Niezaleznie od tego gdzie jestesmy i co robimy to mozemy czuc sie
szczesliwi, albo mozemy wariowac, zalezy od sposobu podejscia do sytuacji,
od obrazow jakie tworzymy w mozgu, od naszych marzen i naszych nadzieji no i
przede wszystkim od WIARY w to ze ziscia sie nasze pragnienia! Bo "wiara
czyni cuda" bo gdyby nie ona to sfiksowalibysmy napewno!!!
Tak wiec szczescie rodzi sie w nas, w naszych sercach i w naszych umyslach.
Dlaczego bywaja ludzie nieszczesliwi??? Mysle, ze dlatego, ze za bardzo
poddaja sie przeciwnoscia losu. Ich zachowanie i sposob myslenia za bardzo
jest uzaleznione od innych ludzi i roznych sytuacji! Mysle, ze Ci ludzie po
prostu nie wierza w siebie, a moze nawet sie siebie wstydza. Za bardzo
uzalezniaja swoje szczescie np. od sytuacji miedzynarodowej, czy od stopnia
bezrobocia, czy moze od swojego wieku, czy tez statusu spolecznego, moze od
rodziny???
Szczescie mamy w sobie i trzeba go poszukac. Wystarczy poznac siebie, wyzbyc
sie nienawisci, nie patrzec na siebie zbyt krytycznie.
No to moze tyle.

Pozdrowionka

Elliss

Ps. Pardzo prosze, zeby uzytkownik Tomfa nie smial sie ze mnie gdy okaze
sie, ze popelnilam jakies bledy ortograficzne.
Z gory dziekuje i pozdrawiam uzytkownika Tomfa bardzo serdecznie!!!

1. Data: 2001-05-22 19:59:17

Od: "Jarek" <t...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to ze mnie kawał drania musi być;)

To gdzie jesteś teraz zależy od decyzji które podjąłeś w przeszłości .
Masz to na co zasługujesz.
To gdzie będziesz jutro zależy tylko od ciebie !!!

1. Data: 2001-05-22 20:26:44

Od: ":::> nelson <:::" <n...@z...prz-rzeszow.pl> szukaj wiadomości tego autora

czyzby pan

> Jerzy Andrzejewski

malo przezyl?

n!

1. Data: 2001-05-22 20:47:50

Od: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jeśli tak nie uważam? Jeśli twierdzę że wyrządzono mi krzywdę i należało
> mi się znacznie więcej? Mam prawo tak myśleć, czy też powienienem słusznie
> zostać skarcony za niedojrzałość?

Oczywiscie, ze masz prawo tak myslec! Ja mysle podobnie ;-) I nie rozumiem
tylko, dlaczego zaraz "skarcony za niedojrzalosc" ? Jaka znowu
niedojrzalosc? To, ze ktos wyrzadzil Ci krzywde i ze uwazasz, iz 'nalezalo
Ci sie wiecej' nie swiadczy o niedojrzalosci, IMHO.

--
Magda vel Natchniuza
e-mail: n...@p...onet.pl

1. Data: 2001-05-22 20:48:08

Od: Werter <d...@s...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 May 2001 21:59:17 +0200, "Jarek" <t...@b...gnet.pl>
napisal/a:

>Masz to na co zasługujesz.

zgadzam sie, po prostu skomentowalem oba cytaty, nie podejmowalem
dyskusji:]

--
Chowajac sie w cieniu...
wertEr- / d...@s...k.pl / --

1. Data: 2001-05-22 21:02:41

Od: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla mnie tak, bo to taka postawa roszczeniowa, a jak wiadomo, postawę
> roszczeniową wykazują ludzie którzy nie zrozumieli że należy tyle samo
> dawać co i brać - jednym słowem, ludzie niedojrzali.

Hmmm.... interesujace. Musze to przemyslec.

--
Magda vel Natchniuza
e-mail: n...@p...onet.pl

1. Data: 2001-05-22 21:27:46

Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 22 May 2001, nel wrote:

> "Kazdy na ziemi ma takie niebo, czyściec i pieklo, na jakie zasluguje."
> Jerzy Andrzejewski
>
> hmm.... zgadzacie się z tym?

Powiem więcej.

Każdy ma takiego cbneta na jakiego sobie zasłużył.

--
GSN

problem jak kazdy
sposób na stres
rozwoj dziecka w wieku 7-12 lat
Stracone złudzenia
Pewnie nie wyczerpujące, ale czy w miarę wierne?