Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Marchewka <s...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: tak sie powinno robić reklamy
Date: Wed, 03 Feb 2010 09:11:50 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 32
Message-ID: <hkbb4j$e7i$13@inews.gazeta.pl>
References: <3...@t...karma>
<hk9rrn$12s$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hk9s7n$rv2$1@node2.news.atman.pl>
<0...@g...googlegroups.com>
<hkb9mk$6js$1@news.onet.pl> <hkb9so$e7i$8@inews.gazeta.pl>
<hkbarl$9v7$1@news.onet.pl>
Reply-To: s...@g...pl
NNTP-Posting-Host: awb47.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1265184723 14578 83.27.61.47 (3 Feb 2010 08:12:03 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Feb 2010 08:12:03 +0000 (UTC)
X-User: super_marchewka
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <hkbarl$9v7$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:509015
Ukryj nagłówki
Chiron pisze:
>
> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:hkb9so$e7i$8@inews.gazeta.pl...
>> Chiron pisze:
>>> OK- a gdzie dla równowagi film o zapiętych w pasach uwięzionych w
>>> płonącym samochodzie?
>>
>> Sprawa jest na wyjsciu juz nierownowazna. Bo nie kazdy wypadek konczy
>> sie pozarem. Smiem twierdzic, ze nawet nie polowa.
>>
>>> A gdzie prosta zasada, że kierowca pozbawiony różnych pasów, poduszek
>>> etc- po prostu ostrożniej jeździ?
>>
>> Mega LOL! Zwlaszcza karki w zeszroconych beemkach.
>> I.
> To wyjątki- i zawsze będą wyjątki. Ale naprawdę wyjątki. Wszedłem kiedyś
> na forum ludzi- właścicieli SUV. Ich teksty dawały do myślenia. Pisali,
> co to mają za bajery w aucie, zwiększające ich bezpieczeństwo- o
> niektórych nawet nie słyszałem. I jak to teraz sobie pewnie popitalają-
> mając gdzieś pieszych czy kierowców w jakichś takich małych autkach. Oni
> przeżyją, a nawet wyjdą bez szwanku z takiego zderzenia- to popatrz, jak
> jeżdżą. Nawet gorzej, niż kierowcy wielkich ciężarówek.
> Sprawa jest prosta: im większe bezpieczeństwo jednego kierowcy- tym
> bardziej zmniejsza się bezpieczeństwo innego użytkownika drogi (bo
> tamten jedzie mniej uważnie).
I ten, ktory ma bardziej bezpieczne auto, ma jechac 40, czyli dostosowac
predkosc do tego, ktory jedzie szrotem, bo ten drugi jedzie malym, malo
bezpiecznym autkiem? No i nie zapinac pasow, zeby nieco przyblizyc sie
do poziomu bezpieczenstwa tego w malym?
I.
|