Re: tak sie powinno robić reklamy

Data: 2010-02-07 10:24:01
Temat: Re: tak sie powinno robić reklamy
Od: "Chiron" <e...@o...eu>

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hkks9k$j9u$1@inews.gazeta.pl...

> Na co mam miec argumenty? Na obalenie tezy, ze Indii nie mozna
> przyrownywac do cywilizowanego swiata? Naprawde sa Ci potrzebne?
> I.

Szczena mi opadła...To w takim razie wytłumacz mi, proszę- co to jest ten
cywilizowany świat, i dlaczego Indie z co najmniej 10000 lat cywilizacji do
niego zaliczyć nie chcesz- i to jako pewnik? Chodzi Ci o cywilizację
techniczną? Tak? To popatrz w historii ich wynalazki...a- chodzi o dzień
dzisiejszy? No to może popatrz, ilu mają laureatów różnych prestiżowych
nagród z dziedziny nauki, techniki te cholerne dzikusy:-). Kilka razy
czytałem- choć tych badań nie widziałem, że
Indie mają największy odsetek ludzi z wysokim IQ. Japonia jest na 2 drugim
miejscu (też straszne dzikusy).
Wiesz, co mówił Mahatma Ghandi do swoich ziomków- dlaczego są pod butem
cudzoziemców? Bo ci Anglicy przybyli z dumą i uwielbieniem dla swojej
kultury, a także z pełną pogardą dla kultury hinduskiej, której w ogóle nie
znali. I nie to był problem lecz to, że Hindusi uwierzyli Anglikom, że tak
jest naprawdę. W momencie, kiedy zaczęli patrzeć na swoją kulturę- zaczęli
ją wielbić a kultura Anglików wydała im się bardzo niska. I wtedy ich
pogonili.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron