takie pytanie o zarost na twarzy

1. Data: 2007-03-16 11:42:04

Temat: takie pytanie o zarost na twarzy
Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądając archiwum grupy, znalazłem kiedyś post z następującym pytaniem:

"Jak wiadomo na skórze człowieka rozoróżniamy 3 rodzje włosów, m.in.
meszek. Czy meszek golony regularnie moze przeksztalcic sie w tzw. wlosy
dlugie wystepujace np. na mrodzie u mezczyzn. Chodzi mi glownie o meszek
w okolicach oczu, polikow."

Pytającemu ktoś odpowiedział, że to niemożliwe-czy aby na pewno?

2. Data: 2007-03-16 13:52:08

Temat: Re: takie pytanie o zarost na twarzy
Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <p...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:77dd.000000db.45fa828b@newsgate.onet.pl...

> "(...) wlosy dlugie wystepujace np. na mrodzie u mezczyzn. (...)"

Ciekawe. Może miało być: "na mordzie"...?

Maciek (NMSP)

3. Data: 2007-03-16 13:57:50

Od: "syla" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Piotrek" <p...@p...onet.pl> napisał
> w wiadomości news:77dd.000000db.45fa828b@newsgate.onet.pl...

> Ciekawe. Może miało być: "na mordzie"...?

ludzie, przestaniecie sie tak czepiać tych literówek

4. Data: 2007-03-16 14:18:31

Od: SuperTen <S...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

syla napisał(a):
> Użytkownik "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam> napisał w wiadomości

> ludzie, przestaniecie sie tak czepiać tych literówek

Kiedy ta zabawna jest ;)

--
_________
/ , _ \ | Pozdrawiam. SuperTen. |

5. Data: 2007-03-16 17:20:47

Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedy ta zabawna jest ;)

Prawdę mówiąc kiedy kopiowałem ten tekst, nawet jej nie zauważyłem :) Wracając
do pytania-jak z tym jest? Jeśli ktoś odpowie, napiszę czemu o to pytam.

6. Data: 2007-03-16 22:15:02

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> meszek
> w okolicach oczu, polikow."
>
> Pytającemu ktoś odpowiedział, że to niemożliwe-czy aby na pewno?

Golenie nie ma większego wpływu na wzrost włosów. Niestety skóra to nie
trawnik angielski.

7. Data: 2007-03-17 21:23:57

Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Golenie nie ma większego wpływu na wzrost włosów. Niestety skóra to nie
> trawnik angielski.

Moje pytanie wzięło się stąd:

http://www.strangepersons.com/content/item/105412.ht
ml

Co się stało temu człowiekowi (zakładam, że zdjęcie jest autentyczne)? Domyślam
się, że facet nie zrobił sobie tego przesadzając przy goleniu, ale co to w
ogóle za choroba?

Uwaga: zdjęcie pod podanym przeze mnie linkiem może wywołać raczej negatywne
odczucia, więc osoby wrażliwe z góry uprzedzam, żeby lepiej go nie oglądały.

omfg, co to jest?
szpital hirszwelda wroclaw - operacja u jakiego lek ?
czym zastąpić differin - ale bez recepty
jak zaradzic początkowi choroby?
rak piersi-nowy lek