tania (i dobra) zastawa stołowa

1. Data: 2005-09-19 19:01:15

Temat: tania (i dobra) zastawa stołowa
Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam niedrogiej i przyzwoitej zastawy stołowej na co dzień.
Powinna nadawać się do mycia w zmywarce i gotowania w mikrofalówce.
Na razie spotykam tylko bardzo gruby fajans (?) w stylu "zestaw za 29,99
zł !" , który owszem można myć i mikrofalować, ale wydaje mi się jakoś
tak zbyt nędzny jak na moje potrzeby.
Jest przyzwoita (supermarketowa) porcelana, w rozsądnej cenie, ale nie
jest kompatybilna urządzeniami kuchennymi.
Ewentualnie jest elegancka porcelana polskich fabryk (śląska, karolina),
która jest dla mnie zbyt droga.
Czy ktoś z Was zna jakiś tani sklep z zastawą, gdzie znajdę coś
pomiędzy tymi skrajnościami ? Może jakieś odrzuty z fabryk porcelany ?
Za sześcioosobowy zestaw obiadowo - kawowy jestem gotowa dać ok. 200 zł

Pozdrawiam
Magdalaena

2. Data: 2005-09-19 19:08:50

Temat: Re: tania (i dobra) zastawa stołowa
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Magdalaena napisał(a):

> Za sześcioosobowy zestaw obiadowo - kawowy jestem gotowa dać ok. 200 zł

Widziałam ostatnio w salonie z porcelaną w galerii w supermarkecie serię
eksportową Ćmielowa (z inną sygnaturką pod spodem) na wyprzedaży. Była
to końcówka serii w związku z tym cena za 82-elementowy serwis
kawowo-obiadowy wynosiła około 400zł (IMO to niedrogo). Porcelana bardzo
dobrej jakości, tylko mi się wzór za bardzo nie podobał, trochę za zimny.
Myślę, że za 200zł kawowo-obiadowego serwisu dobrej jakości nie
dostaniesz :-(.

Pozdrawiam
Ewa

3. Data: 2005-09-19 19:26:47

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):
> [...]
> dobrej jakości, tylko mi się wzór za bardzo nie podobał, trochę za zimny.
> Myślę, że za 200zł kawowo-obiadowego serwisu dobrej jakości nie
Dobrej jakosci nie, ale nie chcę kompletnego chłamu i szukam czegoś
średniego. I okazuje się, ze tego właśnie nie ma :-(

Magdalaena

4. Data: 2005-09-19 21:14:17

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Magdalaena napisał(a):

> Dobrej jakosci nie, ale nie chcę kompletnego chłamu i szukam czegoś
> średniego. I okazuje się, ze tego właśnie nie ma :-(

Poszukaj w supermarketach. W Geancie na przykład można sobie
skompletować całkiem niezłą zastawę i myslę, że nie wyjdzie drogo.
Też jestem na etapie szukania czegoś i rozglądam się za sklepem z dobrym
wyborem wyrobów ćmielowskich we Wrocławiu.

Pozdrawiam
Ewa

5. Data: 2005-09-20 08:50:08

Od: "Darecka" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał
> Też jestem na etapie szukania czegoś i rozglądam się za sklepem z dobrym
> wyborem wyrobów ćmielowskich we Wrocławiu.

Sprobuj w sklepie na skrzyzowaniu Hallera i Powstancow.

Darecka

6. Data: 2005-09-20 11:30:29

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Darecka napisał(a):

> Sprobuj w sklepie na skrzyzowaniu Hallera i Powstancow.

Ojej! To drugi koniec miasta ode mnie. Jeśli naprawdę warto, to podjadę.
Gdzie dokładnie jest ten sklep? Po tej stronie, po której jest biurowiec
z bankiem?

Pozdrawiam
Ewa

7. Data: 2005-09-20 17:00:18

Od: "Darecka" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Gdzie dokładnie jest ten sklep? Po tej stronie, po której jest biurowiec z

Czy warto? No coz, to zalezy co sie komu podoba ;). Jak dla mnie to sklep
jest niezle zaopatrzony. Dokladnie znajduje sie na wysokosci przystanku D,
133 i 126 w patrzac strone Karkonoskiej. Fajne stoisko (ale droooguśkie) z
zastawami, wazona i calym tym cudownym "oprzyrządowaniem stołu" znajdziesz
tez w Domarze na Braniborskiej.
Pozdrawiam
Darecka

8. Data: 2005-10-06 18:51:25

Od: Monika <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalaena napisał:

> [...]
> pomiędzy tymi skrajnościami ? Może jakieś odrzuty z fabryk porcelany ?
> Za sześcioosobowy zestaw obiadowo - kawowy jestem gotowa dać ok. 200 zł

Witam,
poszukaj w Ikea, tam zawsze można coś wybrać.
pozdr
Monika

9. Data: 2005-10-07 08:21:54

Od: "Patka" <e...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" a potem "Marcin" napisał w wiadomości

> wszyscy maja z ikea, badz choc troche oryginalniejszy.
> gdzie nie pojde to ikea a ani ladna ani tania.
>
> M.

Ja kupilam kilka sztuk slicznie wygladajacych pomaranczowych
talerzy sniadaniowych w Ikea, ale niestety sa malo odporne
na drobne uderzenia (robia sie odpryski) - wiec raczej nie polecam.

Na co dzien natomiast, od lat uzywam zastawy z luminarcu (chyba tak sie
pisze)
Zastawa jest biala (proste wzornictwo) i jak na razie niezniszczalna
mimo zmywarki i dzieci, ktore lubia od czasu
do czasu cos w kuchni zbic :)

pozdr. Patka

10. Data: 2005-10-07 08:53:44

Od: "Marcin" <...@...a> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Monika

wszyscy maja z ikea, badz choc troche oryginalniejszy.
gdzie nie pojde to ikea a ani ladna ani tania.

półka do lodówki Boch
ile za ogrodzenie kute?
Centralne ogrzewanie - skladniki ?
Zrywanie sytarego gumolitu