tapeta na twarzy

31. Data: 2006-05-09 11:33:35

Temat: Re: tapeta na twarzy
Od: Paweł <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "twiza" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
news:e3o44h$4id$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Dlaczego mężczyźni mówią że wolą kobiety bez makijarzu? Czy tak jest
> naprawdę? - bo wydaje mi się że lecą na kobiety pomalowane, a może chcą
> sie tylko zabawić?

Problem postawiony od "dupy strony" :)
Może zapytać lepiej dlaczego kobiety używają makijażu?

--
Paweł
uwaga na hosting tpi.pl !!

32. Data: 2006-05-09 11:54:29

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Problem postawiony od "dupy strony" :)
>Może zapytać lepiej dlaczego kobiety używają makijażu?

Probowales?

Nie lepiej.
Umalowane jak prostytutki odpowiedza: bo tak jest dobrze
/modnie(!)/tak jak trzeba/ma byc/ladnie(?)/lepiej(?) wygladam...
<ble-ble-ble>. ;)

--
Czarek

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

33. Data: 2006-05-09 13:51:09

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Umiesz powiedzieć po psychologicznemu, co to znaczy "podkreślać urodę"?
> Wyeksponować "nienaturalnie" pewne elementy urody?

Ale po co? Dlaczego?
Przeciez Ty Flayer znasz na wszystko odpowiedzi a tym razem udzielasz
jakiejs byle jakiej.

LeoTar GG:5845984 mobile:+48661294908
http://www.geocities.com/leotar/ OR http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/

34. Data: 2006-05-09 13:58:15

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <b...@m...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "twiza" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

> Problem postawiony od "dupy strony" :)
> Może zapytać lepiej dlaczego kobiety używają makijażu?

Bo chca byc bardziej seksowne, atrakcyjniejsze seksualnie i za pomoca seksu
podporzadkowywac sobie mezczyzn. A nie bardzo wierza w to, ze bez podkreslen
seksualnych sa sobie w stanie poradzic z facetami.
Brak wiary we wlasne sily i dazenie do wladzy sie spotykjaja na facjactach
kobitek.

35. Data: 2006-05-09 14:39:10

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Greg" napisał:

> Tylko co to ma wspólnego z psychologią?

Jak to co? Tu chodzi o psychologię tych dzikich, nieokiełznanych i
niemożliwych do zrozumienia samców ;))))))

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18 - na liczniku 61.000:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

36. Data: 2006-05-09 14:41:52

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha"

> Tu chodzi o psychologię tych dzikich, nieokiełznanych i niemożliwych
> do zrozumienia samców ;))))))

... no i oczywiście dyszących żadzą przelecenia wszystkiego co się
rusza, nieważne czy z makijażem czy bez :D

37. Data: 2006-05-09 14:45:51

Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha w news:e3q9nt$rba$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

> ... no i oczywiście dyszących żadzą przelecenia wszystkiego co się
> rusza, nieważne czy z makijażem czy bez :D

Dzięki, że mi przypomniałaś. Idę w takim razie coś przelecieć ;-)

pozdrawiam
Greg

38. Data: 2006-05-09 15:23:16

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Dlaczego mężczyźni mówią że wolą kobiety bez makijarzu? Czy tak jest
> naprawdę? - bo wydaje mi się że lecą na kobiety pomalowane, a może

Wolą, ja wolę zobaczyć bez, żeby potem nie było, że wyjdzie z łazienki i
powiem do niej... sorry, maleńka, a Ty do kogo? Poza tym, wiele kobiet
wygląda ładniej i naturalniej bez tapety, wiele z nich jednak się
maluje... nie wiem czemu, czasem - jak na mój gust wcale nie tak
rzadko - wyglądają okropnie...

Pzdr
Paweł

39. Data: 2006-05-09 15:29:22

Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer w news:e3ocvk$9af$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

> Umiesz powiedzieć po psychologicznemu,

Żartujesz sobie ze mnie, prawda? Przecież kilka lat powtarzam, że z
psychologią to ja praktycznie nic wspólnego nie mam, więc niby jak Ci mam po
psychologicznemu zasunąć?

> co to znaczy "podkreślać urodę"?

Mam w tej chwili za dużo światła w pokoju, więc trudno mi ocenić. Wrzucam
jednak przykłady twarzy na których moim zdaniem makijaż "podkreśla urodę".

http://www.fotosabat.org/onephoto.php?id=14372#zdjec
ie
http://www.fotosabat.org/onephoto.php?id=14350#zdjec
ie
http://www.fotosabat.org/onephoto.php?id=14301#zdjec
ie
http://www.fotosabat.org/onephoto.php?id=13679#zdjec
ie - tutaj usta OK, ale
z makijażem oczu już gorzej.
http://www.fotosabat.org/onephoto.php?id=13300#zdjec
ie
http://www.plfoto.com/zdjecie.php?picture=905413
http://www.plfoto.com/zdjecie.php?picture=905230
http://www.plfoto.com/zdjecie.php?picture=904315
http://www.digart.pl/details.php?id=262954

Dla przykładu na tych zdjęciach moim zdaniem makijaż bardziej ujmuje (ukrywa
to co ładne) niż dodaje urody:
http://www.fotosabat.org/onephoto.php?id=14347#zdjec
ie
http://www.fotosabat.org/onephoto.php?id=14173#zdjec
ie
http://www.fotosabat.org/onephoto.php?id=13689#zdjec
ie
http://www.fotosabat.org/onephoto.php?id=13133#zdjec
ie

Jeżeli ktoś zamierza przytoczyć argument, że wybrałem atrakcyjne kobiety, a
tym w każdym makijażu ładnie... błąd. Znam kobiety, które podobają mi się
wtedy gdy się nie umalują, bo gdy się umalują to olaboga. Czasem zdarzy się,
że z nudów przejrzę makulaturę (czasopismo kobiece). W jednym z czasopism
jest (albo kiedyś był) taki cykl magiczna przemiana, czy coś w tym stylu. Za
szarą myszkę (gospodynie domową) brali się styliści. Było zdjęcie przed i
zdjęcie po. Na tym porównaniu ładnie było widać ile zależy od odpowiednio
wykonanego makijażu. Odpowiednio wykonany makijaż to wcale nie oznacza, że
jest mocny. Czasami chodziło właśnie o to, aby tego wszystkiego nałożyć
mniej.

Makijaż powinien być odpowiednio dobrany. Są sytuacje w których mocny
makijaż wygląda jak najbardziej OK (i nie chodzi wcale o prostytutkę na
służbie). To jak kobieta powinna się malować zależy od jej typu urody, tego
co ma na sobie, od pory dnia czy nawet roku.

> Wyeksponować "nienaturalnie" pewne elementy urody?

Jeżeli Twoim zdaniem wyeksponować to jest to samo co podkreślić, to tak.

pozdrawiam
Greg

40. Data: 2006-05-09 15:50:56

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

> Jak to co? Tu chodzi o psychologię tych dzikich, nieokiełznanych i
> niemożliwych do zrozumienia samców ;))))))

Chyba masz racje.:) Tu chodzi o psychike samcow, ktora to psychika dzikie
samiczki chca manipulowac.

> [...]

> --
> Pozdrawiam - Aicha
>
> Dozwolone od lat 18 - na liczniku 61.000:

Ślepy zaułek cywilizacji?! -serdecznie pod rozwagę! :/
Majówka PSP
Samooszukiwanie się ratuje ludzkość? ;)
Nieufny jak...Polak?!
SNP - jak to z nim jest?