tapety z wlokna szklanego.

1. Data: 2002-08-09 16:31:26

Temat: tapety z wlokna szklanego.
Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

zastanawiamy sie nad polozeniem w kuchni takiej tapety. nie w calej ale
przy zlewie i kuchence. a pozniej machnac ja farba tak jak reszte scian.
zastanawiam sie tylko jak to rozwiazanie sprawdza sie w praktyce. ktos ma
doswiadczenia?

o tapetach narazie poczytalam sobie tu:
http://www2.gazeta.pl/dom/1,22149,252838.html
http://www2.gazeta.pl/dom/1,22149,344114.html - tu tylko czes jest o
tapetach z wlokna szklanego

przerazilo mnie troche to: "Mają jednak i wady: trudno się je układa -
włókno szklane drażni dłonie, wymagają pracochłonnego przygotowania
powierzchni. Niełatwo się je też usuwa ze ścian. "
ale w pierwszym artykule czytamy: "Z położeniem takiej tapety w łazience
poradzi sobie każdy zapalony majsterkowicz."
no i w co wierzyc?

ale nie jest to jedyna rozbierznosc. na poczatku czytamy: "Tapety z włókna
szklanego są także odporne na uszkodzenia mechaniczne, łatwe w czyszczeniu
i... drogie.". a na koncu: "Tapety z włókna szklanego kosztują od 5 do 13
zł za m kw.". drogie???? 5-13 zl to drogie????

pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2002-08-10 11:41:37

Temat: Re: tapety z wlokna szklanego.
Od: "Bruno" <w...@c...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
kiedys kladlem tapety z wlokna szklanego prod. skandynawskiej. Sciany musza
byc dobrze przygotowane.
A wiec gipsowke trzeba zrobic.
Mam wrazenie, ze te tapety sa po to zeby powierzchni scian nadac fakture :)
Ladnier to wygladalo po pomalowaniu.
U siebie w domu mam glazure w kuchni ale gdybym nie mial to bym myslal o
innych rozwiazaniach niz ta tapeta.

Bruno
_________
Kto ma dobry charakter nie musi dbac o opinie

1. Data: 2002-08-10 16:52:59

Od: "Monika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie tapety. Na suficie "mgiełka" jest doskonałym rozwiązaniem. Na
ścianach "worek" - różne faktury. Wygląda znakomicie.
Ale nie problem w tapecie ale w tym czym ją pomalujesz. Jana ścianie w
przedpokoju pomalowałem farba latexową. Niestey brudzi się jak każda farba,
tyle że łatwo ją wytrzeć. Gdy jest bardzo brudna po prostu zamoalowuję ta
część.
Do kuchni tam gdzie się moczy ściana - nie polecam. Chyba że sa takie
doskonałe farby.

1. Data: 2002-08-10 18:23:09

Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bruno wrote:
> kiedys kladlem tapety z wlokna szklanego prod. skandynawskiej. Sciany musza
> byc dobrze przygotowane.
> A wiec gipsowke trzeba zrobic.

bedzie.

> U siebie w domu mam glazure w kuchni ale gdybym nie mial to bym myslal o
> innych rozwiazaniach niz ta tapeta.

a mozna wiedziec czemu?

pat

1. Data: 2002-08-10 18:26:17

Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika wrote:
> Do kuchni tam gdzie się moczy ściana - nie polecam. Chyba że sa takie
> doskonałe farby.

hm, chcialam pozozyc taka tapete a na to specjalna farbe to kuchni i
lazienek....
mialam nadzieje ze takie polaczenie sie sprawdzi.
czy to jednak nienajlepszy pomysl?

bo wizualnie bedzie mi o niebo bardziej odpowiedal niz kafelki, ale o wiele
wazniejsze jest to, czy pomysl sprawdzi sie funkcjonalnie.

pat

1. Data: 2002-08-11 01:45:03

Od: "Bruno" <w...@c...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PatryCCCja" <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości

> bedzie.

> a mozna wiedziec czemu?
>
> pat

Witam,
tapety nie da sie oskrobac z farby a wiec po pomalowaniu 2 lub 3 razy trzeba
ja zdejmowac, Faktura tworzaca sie na tapecie z wlokna szklanego bedzie
sprzyjala osadzaniu sie na scianach oparow z gotowania i kurzu. Nie wydaje
mi sie to fortunnym rozwiazaniem.
Rozwaz uzycie farb natryskowych, ktore mozna polakierowac. Daja bardzo dobre
efekty.

Bruno
_________
Kto ma dobry charakter nie musi dbac o opinie

1. Data: 2002-08-12 09:55:10

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PatryCCCja"
> [...]
13
> zł za m kw.". drogie???? 5-13 zl to drogie????

Za metr kw. czy metr br.? W rolce jest pewnie z 10 mb, więc tak rolka
kosztowałaby około 50-130 zł... To jest drogo.

Wojtek ---> http://esensja.pl/ <---
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

1. Data: 2002-08-14 16:20:16

Od: "Andrzej" <i...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam taką położoną w kuchni tam gdzie nie kładłem kafelek i pomalowałem farbą
kupioną w Castoramie do kuchni i łazienek (mogę się mylić DULUX ).
Tapetowania nigdy nie lubiłem a w domu robię wszystko sam i to dokładnie i
byłem zachwycony jakością i łatwością kładzenia. Sciany miałem równe bo
budownictwo z płyty ale musiałem jedynie zmyć ściany z farby bo była z
dodakiem wapna. Plusem było to że nie rozciągała się po namognięciu i długo
utrzymywała szytwność nawet przy poprawkach i potrzebie odciągnięcia od
ściany. Szybko się kładło bo była szersza od zwykłych i łatwo było
zamaskować łączenia na styk bo farba je przykryła i prawie ich nie widać.
Farba sprawuje się też doskonale a osadzanie się kurzu na nierównościach to
można między bajki włożyć może po kilku latach ale jak nie ma okapu to i na
gładkiej tłuszcz będzie się osadzał -podstawa to okap.

ogrod a wlasciwie ogrodek
lakier do szafek kuchennych
poszukiwany parkieciarz, wroclaw/dolnyslask
problem z instalacją elektryczną (może być długie)
Kolorowa emulsja na ściany