tatuaż

1. Data: 2002-08-29 18:17:58

Temat: tatuaż
Od: "Gierappa" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam:)

Od jakis 3 lat mysle o zrobieniu sobie tatuazu, tylko tak jakos nie moge sie
zebrac.

Jak narazie myslalam zeby zrobic sobie jakis niewielki wzor (ok 4 cm, moze
troszke wiekszy) na tzw krzyzu ......troszke ponad gumka majtek. Jakis rok
temu moim faworytem byla łopatka ale chyba ten krzyz jest ciekawszy.
Pozatym odpadaja u mnie tatuaze kolorowe. Zdecydowanie wole jednobarwne
(czarne).

Jestem ciekawa co myslicie na temat tatuazy. W jakich miejscach, rozmiarach,
kolorach.
Jakie studia polecacie (chodzi mi o Warszawe).
--
Pozdrawia ANKA
GG 1230062

1. Data: 2002-08-29 18:25:13

Temat: Re: tatuaż
Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
rozmiarach,
> kolorach.
> Jakie studia polecacie (chodzi mi o Warszawe).

A juz rodziłąs i nie planujesz wiecej dzieci?
Bo jak nie to pomysl ze w trakcie ciązy przytyjesz i tatuaz się rozejdzie na
rozciągniętej skórze.
To jest własnei argument ktory mnie wstrzymuje przed wykonaniem jakiegos
arcydzieła na sobie :)
Pozdro Lia

1. Data: 2002-08-29 18:28:55

Od: "Ola C." <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W jakich miejscach, rozmiarach,
> kolorach.

Hehe...tez duzo myslalam kiedys o tatuazu...ale powstrzymywal mnie argument
ze teraz na mlodej skorze i do mlodej osoby mi to pasuje ale gdy sie
zestarzeje to nie bede go juz lubila no i ze w ogole tak dziwnie wyglada
tatuaz na starej babci :)))
No i wymyslilysmy z kolezanka genialne miejsce na tatuaz : Zrobimy sobie
niewilekie czarne tatuaze tuz pod biustem...tak zeby bylo je widac gdy
zalozymy dwuczesciowe kostiumy kapielowe,w sytuacjach intymnych,generalnie
wtedy kiedy bedziemy chcialy je pokazac a nie zawsze i dla wszystkich...

Natomiast gdy juz bedziemy stare ( i nie bedziemy chcialy miec tatuazy)
obwisna nam biusty i tatuaze same znikna :)))))))))))

1. Data: 2002-08-29 18:35:06

Od: "Gierappa" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
na
> rozciągniętej skórze.
> To jest własnei argument ktory mnie wstrzymuje przed wykonaniem jakiegos

uhm..........nie rodzilam. Mam dopiero 21 lat;)
A bobasek za kilka lat by sie przydal;)
Dlatego wlasnie mysle o tym juz od 3 lat i nadal nic nie zrobilam w tym
kierunku.
Podobno sa jakies tatuaze na 3 lata. Tylko ze sie jakos nierownomiernie
wycieraja i wyglada to kiepsko.
A skora na plecach chyba sie az tak bardzo nie rozciaga jak na brzuchu czy
posladkach.
Powstrzymuje mnie rowniez fakt ze jak bede miala 60 lat to bede troche
dziwacznie z tatuazem wygladala.

Ale to wszystko nie zabrania my myslec o tym gdzie i co bym sobie zrobila,
wiec jak narazie pozostaje w sferze marzen i przemyslen o tym co, gdzie i
jak :)

--
Pozdrawia ANKA
GG 1230062

1. Data: 2002-08-29 18:35:23

Temat: Odp: tatuaż
Od: "Sth" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lia
> [...]
rozejdzie na
> rozciągniętej skórze.
> To jest własnei argument ktory mnie wstrzymuje przed wykonaniem

Na krzyżu to chyba tak bardzo się nie rozciągnie. ;o)))
A tatuowani i dziurawieni nie mogą być dawcami krwi. Problem z głowy.
--
,
rgs <',)_/// Nad rzeczką opodal krzaczka,

1. Data: 2002-08-29 18:37:51

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A skora na plecach chyba sie az tak bardzo nie rozciaga jak na brzuchu czy
> posladkach.

No ja nie wiem z autopsji bo jeszce tez nie byłam w stanei błogoslawionym,
ale kolezanki własnie są, i niesttey dośc szybko znika talia i powiększa się
obwód pasa, to moze jednak ta skóra tez sie tam rozciąga????

1. Data: 2002-08-29 18:40:59

Od: "Gierappa" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ze teraz na mlodej skorze i do mlodej osoby mi to pasuje ale gdy sie
> zestarzeje to nie bede go juz lubila no i ze w ogole tak dziwnie wyglada

glowny powod dla ktorego sie waham

> [...]
>
> Natomiast gdy juz bedziemy stare ( i nie bedziemy chcialy miec tatuazy)
> obwisna nam biusty i tatuaze same znikna :)))))))))))

ciekawy pomysl :)

--
Pozdrawia ANKA
GG 1230062

1. Data: 2002-08-29 18:43:45

Od: "Gierappa" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze jednak ta skóra tez sie tam rozciąga????

Boze...........oby nie!!!!!!!!
juz wystarczy ze brzuch wisi, na dupsku sa rozstepy, i biust rozmiarow E
ktory po czasie wisi do pasa.
Niech chociaz plecy pozostana niezmienione!!!!

--
Pozdrawia ANKA
GG 1230062

1. Data: 2002-08-29 18:44:21

Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gierappa" <g...@b...pl> napisał w wiadomości

> Boze...........oby nie!!!!!!!!
> juz wystarczy ze brzuch wisi, na dupsku sa rozstepy, i biust rozmiarow E
> ktory po czasie wisi do pasa.
> Niech chociaz plecy pozostana niezmienione!!!!

Jak urodzą to dam znac, co się z nimi stało ;-)

1. Data: 2002-08-29 19:15:33

Od: "Kaśka" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Na krzyżu to chyba tak bardzo się nie rozciągnie. ;o)))
| A tatuowani i dziurawieni nie mogą być dawcami krwi. Problem z głowy.

Dziurawieni znaczy co? Kolczyki w uszach dyskwalifikuja? :)

K.

Skuteczny antyperspirant.
Internetowych sklepów z kosmetykami...
ziemista szara cera - jak pielęgnować?