Re: teatrzyk zielony czyli podstawki jetologii stosowanej II

1. Data: 2003-11-14 17:09:34

Temat: Re: teatrzyk zielony czyli podstawki jetologii stosowanej II
Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Bacha" <b...@p...onet.pl> wrote in message
news:bp248i$2a48$1@foka1.acn.pl...
> Dostojewski przy tym to "małe miki".

Mnie sie bardziej z monologiem Molly z "Ulissesa" skojarzylo ( tyle samo
cierpilwosci mialam do przebrniecia:).

> Nominuję w całości do Postów Wybranych.

A ja proponuje nowy dzial: Przypadki dla Profesjonalisty. Moze ktoremus
kiedy przyjdzie ochota i czas pochylic sie nad tym nieszczesciem.

Kaska
P.S.Niestety, ani doczytalam rzetelnie ani wiem o co chodzi. Nie znam na
tyle "dymaniki" grupowej, kto jest kim, kto komu kiedy w co grabie wsadzal.
Ty sie, Bacha, az na tyle w tym rozeznajesz, aby rozumiec? Przyjmij wyrazy
mojego podziwu.

1. Data: 2003-11-14 17:39:08

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pyzol" <n...@s...ca>
> [...]

> kiedy w co grabie wsadzal.
> Ty sie, Bacha, az na tyle w tym rozeznajesz, aby rozumiec?

Przyznaję, że powyższa odpowiedź Pani Kaśki Pyzol
jest najlepszym postem jaki kiedykolwiek przeczytałem na
grupie "pl.sci.psychologia". Szczerze GRATULUJĘ. :-)
Jeśli kiedyś powstanie Serwis Grupy Dyskusyjnej
"pl.sci.psychologia" - to będę prosił o umieszczenie tego
posta w dziale NIEŚMIERTELNE - ZŁOTE POSTY. :D

PS. Złote Posty to skojarzenie do Złotych Ust. ;D
\|/ re:

1. Data: 2003-11-14 18:07:08

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasiula napisała w wiadomości

> Mnie sie bardziej z monologiem Molly z "Ulissesa" skojarzylo ( tyle samo
> cierpilwosci mialam do przebrniecia:).

No tak, ale to właśnie Dostojewskiego jeden ze współczesnych mu krytyków
literackich określił mianem "żestokij tałant" czyli "talent okrutny". ;)

[...]
> [...]
wsadzal.
> Ty sie, Bacha, az na tyle w tym rozeznajesz, aby rozumiec? Przyjmij wyrazy

E tam. Wmanewrowana zostałam, to sobie dworuję. ;)
Kto by sobie tym głowę zaprzątał.
A Ty też jesteś niezłe ziółko.
Przecie jak ktoś napsoci to starczy go raz czy drugi klapsnąć zdrowo, a nie
oklepywać tak w nieskończoność "na wieki wieków, amen".
Czego się nad słabszym znęcasz?!

Bacha. ;)

1. Data: 2003-11-14 18:36:42

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

> No tak, ale to właśnie Dostojewskiego jeden ze współczesnych mu krytyków
> literackich określił mianem "żestokij tałant" czyli "talent okrutny". ;)

Nie wiedzialam ( zapomnialam). Teraz juz kumam;)
nie
> oklepywać tak w nieskończoność "na wieki wieków, amen".
> Czego się nad słabszym znęcasz?!

Czego?!:) Juz sie nie znecam. A "teatrzyku" byc nawet nie przegladala, gdyby
nie twoja recenzja. Musze sobie wyostrzyc z powrotem czolki na pure
nonsens, bo cos mi ostatnio przytempilo:)

Kaska

Dystans, negatywne emocje...
do centaurianki :)
co zrobic ??
Sprawdzaj biorytmy przez SMS - wygrywaj doladowanie telefonow GSM
Tak z nudy.