tęczowe wrzosy - ciekawostka z allegro

1. Data: 2007-09-21 08:41:52

Temat: tęczowe wrzosy - ciekawostka z allegro
Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

To chyba pierwsze tęczowe wrzosy na świecie :-) Ciekawe jak długo kwitną?
http://www.allegro.pl/item247092432_teczowy_zestaw_5
_wrzosow_za_20_zl_wrzosy.html

Sprzedawca nawet słowem nie wspomina, że to barwione rośliny.

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/ - sklep z wrzosami

2. Data: 2007-09-21 10:34:18

Temat: Re: tęczowe wrzosy - ciekawostka z allegro
Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co się tak czepiasz :))) Najwazniejsze ,ze obrazek "ładny".Skoro już znalazł
ponad 3000 naiwnych,to te obrzydliwki tez prawdopodobnie mu kupią.
Ostatnio oglądałam migawki z giełdy kwiatowej w Holandii.Koszmarne
chabrowe róże też się dobrze sprzedają.

Pozdrawiam, Lilka

3. Data: 2007-09-21 11:14:43

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:13f6.00000070.46f39e29@newsgate.onet.pl Lilka
<l...@t...pl> napisał(a):

> [...]
> prawdopodobnie mu kupią. Ostatnio oglądałam migawki z giełdy
> kwiatowej w Holandii.Koszmarne chabrowe róże też się dobrze

Hejka. Nie ważne to co ładne, ważne to co się podoba. :-)
Pozdrawiam demokratycznie Ja...cki
PS Wrzosy nie są zbyt atrakcyjne więc nic dziwnego, że są podejmowane próby
ich wizażowania. Zresztą i tak przyszłość przecież należy do sztucznych
roślin. ;-)

4. Data: 2007-09-21 17:29:46

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko pisze:

> Hejka. Nie ważne to co ładne, ważne to co się podoba. :-)

Nie ważne czy się podoba czy nie. Gdyby wyhodowano niebieskie jak niebo
i żółte jak cytrynka wrzosy, to mnie by się podobały.
Cholercia, nie wiem jak można tak bezczelnie oszukiwać ludzi....

Kaśka

5. Data: 2007-09-21 17:30:47

Od: mabix <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

te teczowe wrzosy byly ostatnio w OBI :) rozowe i blekitne wygladaly jak
landrynki ale jak na palecie stalo ich ze 100 to ciekawe to wygladalo :)

6. Data: 2007-09-21 17:41:03

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:fd0vbm$92g$1@nemesis.news.tpi.pl Katarzyna Tkaczyk
<k...@p...pl> napisał(a):

> Cholercia, nie wiem jak można tak bezczelnie oszukiwać ludzi....

Hejka. Ja tam swoje wiem i nie dam sobie wmówić, że białe jest białe...
;-)
Pozdrawiam monochromatycznie Ja...cki

7. Data: 2007-09-21 18:24:44

Od: "waldek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Napisałem pytanie do sprzedawcy - czy są barwione, czy w następnych latach
też tak będą wyglądać?
Ciekawe co odpowie :)
Pozdrawiam - Waldek

8. Data: 2007-09-22 11:33:12

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> napisał w
wiadomości news:fd008t$3jo$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
_wrzosow_za_20_zl_wrzosy.html

> Sprzedawca nawet słowem nie wspomina, że to barwione rośliny.

mi przypominają te ochydne margerytki w tanich bukietach
h.

9. Data: 2007-09-24 08:46:31

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czym sie takie wrzosy barwi i jak?

MJ

10. Data: 2007-09-24 18:10:14

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> A czym sie takie wrzosy barwi i jak?
> MJ

Macza sie w zwyklej farbie od malowania scian.

--
Pozdrawiam, Rafal Wolski
http://www.wolski.com.pl/ - sklep z wrzosami

ananas?
winorośl
Działka z olchą - karczowanie
Co zrobic z darnia ... ?
[REKLAMA] [SPAM] Jesienne porządki ? pamiętajmy o konserwacji systemów nawadniających. Irriga - producent systemów nawadniających