telewizor ...ot domowy problem

1. Data: 2006-06-18 22:43:04

Temat: telewizor ...ot domowy problem
Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, ze grupa nie grupa ta czy nie ta, ale dom to dom i rozne sprzety sie
w nim znajduja. (prosze nie odsylac mnoie na kino domowe czy telewizje, bo
tam zawsze oleja taki post)

Otoz zepsol mi sie telewizor CRT Philips, padl mu transformator, fachmani
mowia ze koszta naprawy sa na tyle wysokie, ze nie oplacalne jest to cale
przedsiewziecie i odsylaja mnie do kupna czegos nowego.

Mimo to, jestem w dylemacie, naprawa wynosi okolo 300 zl, a nowy byle co 29
cali jakis tam daewoo to wydatek okolo 900 zl. Moj philips to mial kolory
super, obraz zyleta (rok produkcji 1998 i dalem za niego wtedy 1600 zl) do
chwili padaki bardzo mi odpowiadal. A teraz naprawiac? wydatek jest spory.
Ale co kupic w zamian, tanie koreanskie barachlo, czy tez zainwestowac w
cos drozszego na raty... zawsze mazyl mi sie jakis LCD, albo (w marzeniach)
plazma

Do tego czytam opinie uzytkownikow nowych OTV CRT i sa naprawde
depresyjne... duzo sprzetu dobrej klasy ma wady, awarie...

przez weekend nie mialem telewizji, ja tam lubie radio, ale zona, dzieci...
mecza mnie totalnie i co ja mam wybrac, naprawic to stare 8 letnie pudlo
czy tez kupic cos nowego, ale co?

Macie ludzie TB w domach to cos zasugerujecie... jesli mozna :)

2. Data: 2006-06-19 06:23:52

Temat: Re: telewizor ...ot domowy problem
Od: "Auguro" <a...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ormianin" <o...@c...epf.pl> napisal w wiadomosci
> Wiem, ze grupa nie grupa ta czy nie ta, ale dom to dom i rozne sprzety sie
> w nim znajduja. (prosze nie odsylac mnoie na kino domowe czy telewizje, bo
> tam zawsze oleja taki post)

odsylam na kino-domowe, bo tam Cie nie oleja.

Co do 29 cali to ceny telewizorów sa juz od 699 zl i wcale nie jest to
barachlo, philips, daewoo - wszystkie te telewizory i tak robia chinskie to
te same chinskie raczki za garstke ryzu dziennie :)

pl

3. Data: 2006-06-19 06:45:40

Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 19 Jun 2006 08:23:52 +0200, na pl.rec.dom, Auguro napisał(a):

> [...]
> barachlo, philips, daewoo - wszystkie te telewizory i tak robia chinskie to
> te same chinskie raczki za garstke ryzu dziennie :)

Zapewne... ale bardzej chodzi mi o jakosc dzisiejszych wyrobow, np. JVC
sklada sie w Europie w Slowacji

4. Data: 2006-06-19 06:48:30

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cale
> przedsiewziecie i odsylaja mnie do kupna czegos nowego.

Jakiej wiekosci byl ten Philips? Ale ogólnie, to ja bym jednak chyba
naprawil - bo te tanie TV, to maja np kiepska glowice i kiepsko radza
sobie ze slabszym sygnalem. Kupowanie LCD lub plazmy mija sie z celem,
chyba, ze bedziesz na tym ogladal glownie filmy z DVD i z satelity np
Cyfra+, podlaczanie takiego TV do instalacji kablowej, badz anteny na
dachu mija sie z celem, zaklucenia beda duzo bardziej widoczne niz na
twoim starym TV. Jak mialbym kupowac cos nowego, to kupilbym to:
http://www.samsung.com/pl/presscenter/pressrelease/p
ressrelease_20050420_0000114518.asp
Ale to raczej kosztuje okolo 3k zl.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w naglówku jest antyspamowy !!!

5. Data: 2006-06-19 07:20:21

Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 19 Jun 2006 08:48:30 +0200, na pl.rec.dom, BQB napisał(a):

> [...]
>

> Jakiej wiekosci byl ten Philips? Ale ogólnie, to ja bym jednak chyba
> naprawil - bo te tanie TV, to maja np kiepska glowice i kiepsko radza

29 cali, ale 50 Hz, nie jest to plaski kineskop, w tamtych czasach takie
kineskopy mialy najdrozsze modele a 100 Hz to tylko na ulotkach reklamowych
i w salonach RTV sie widzialo

> Jak mialbym kupowac cos nowego, to kupilbym to:
> http://www.samsung.com/pl/presscenter/pressrelease/p
ressrelease_20050420_0000114518.asp
> Ale to raczej kosztuje okolo 3k zl.

te slimy sa juz za 2000 zl, ale Samsung ma bardzo kiepskie notowania wsrod
uzytkownikow, w necie bardzej pluja na samsunga niz chwala

6. Data: 2006-06-19 07:52:12

Od: "Wojtek" <a...@a...lo> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ormianin" <o...@c...epf.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> te slimy sa juz za 2000 zl, ale Samsung ma bardzo kiepskie notowania wsrod
> uzytkownikow, w necie bardzej pluja na samsunga niz chwala

w sumie sama nazwa "szajsung" :)

7. Data: 2006-06-19 08:13:48

Od: "Piotr" <spamy(remove)@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety philips jest awaryjny :( Mój ojciec mial
ten sam problem w philipsie , naprawil. Nestety z cenami
CRT TV spada tez jakosc, jesli telewizor byl ogólnie
przyzwoitej jakosci to moze lepiej naprawic.
Zreszta to i tak taniej niz jakies niewiadomo co za kilkaset pln.

pozdr,
Piotr

8. Data: 2006-06-19 08:49:21

Od: Sierp <sierpno?spam@sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Ormianin wrote:

> [...]
> spory. Ale co kupic w zamian, tanie koreanskie barachlo, czy tez
> zainwestowac w cos drozszego na raty... zawsze mazyl mi sie jakis LCD,

przechodzilem jakis czas temu ten dylemat... rozwazalem CRT ok. 30 cali
i crt 29" lub 32" (panorama)
dlugo myslalem, kombinowalem, ogladalem... bylem nawet gotow wydac
ok. 5tys (na raty :) na lcd, ale doszedlem do wniosku, ze po prostu nie
warto - poza gabarytami ten wybor nie mial za duzo plusow
potem myslalem, czy panorama czy 4:3. Wybralem 4:3 - za malo jest programow
w panoramie, tv ma ekran zdecydowanie nie wiekszy, a kosztuje sporo
wiecej, w dodatku ogladanie zwyklego tv na 3:2 (panorama) nie daje za
duzo radosci - ogladalem w sklepach rozne modele, i po prostu przeszkadzalo
mi to, a jak moja dziewczyna slusznie zauwazyla - "po co sie przyzwyczajac
skoro mozna od razu kupic dobrze?"
No i wybralem philipsa 29" za ok 1600pln (sklep internetowy), z wyboru
jestem bardzo zadowolony

Co do tego czy naprawiac czy nie.. generalnie ja jestem za naprawieniem,
bo za 300pln nie kupisz niczego porzadnego, za 900pln takze bedzie to
sprzet raczej nizszej klasy niz twoj aktualny - philips to jednak
porzadna marka, aczkolwiek nie jest to juz nowy sprzet.
Problemem jest tylko to, ze po naprawie zaraz moze pasc drugi raz
albo co innego - znamienne w elektronice. Pewnie zalezy gdzie naprawiane,
jak, i od farta... tutaj decyzja trudna, ale ty ja musisz podjac

Sierp

9. Data: 2006-06-19 09:02:59

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piszesz koszt naprawy 300 zl. Popytaj u innych fachmanów. Znam serwisy,
gdzie za samo przyjecie do naprawy i "diagnoze" kasuja 40-60 zl a
transformator kosztuje np. 120 zl + 50% narzutu. Sa tez serwisy, gdzie
placisz tylko za naprawe a transformator kosztuje np. 120 zl + tylko 15%
narzutu. Oczywiscei pisze o tym samym transformatorze i z tego samego zródla
Jacek

10. Data: 2006-06-19 09:16:59

Od: "Piotr" <spamy(remove)@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobra rada z innej bajki:

podłaczenie auta do komputera i diagnoza 100PLN
Sonda lambda 400PLN
wymiana nawet nie zapytałem ale powiedzmy 100PLN
razem 600, serwis nie autoryzowany

inny serwis nie autoryzowany
diagnoza gratis
sondę kupilem sam za 180 (bosch oryginał)
wymiana 50
razem 230 pln

pozdr,
Piotr

projektant wnętrz
Ubezpieczenie mieszkania
Robot kuchenny - na co zwrócić uwagę przy kupnie?
żaówki energooszczędne
frytownica