temat z forum xxx

1. Data: 2013-07-11 20:47:51

Temat: temat z forum xxx
Od: Izunia <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

dlaczego polskie baby skończywszy 50 lat
obcinają włosy na krotko a w przypadkach
skrajnych robią sobie trwałą ondulacje?
;>>>>>>>>>>>>>> też mnie to ciekawi

2. Data: 2013-07-11 20:51:01

Temat: Re: temat z forum xxx
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-07-11 20:47, obywatel Izunia uprzejmie donosi:
> dlaczego polskie baby skończywszy 50 lat
> obcinają włosy na krotko a w przypadkach
> skrajnych robią sobie trwałą ondulacje?
> ;>>>>>>>>>>>>>> też mnie to ciekawi

No weś mię nie dobijaj. Mam się jeszcze tyle lat po krzokach ciorać?

3. Data: 2013-07-11 20:54:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Jul 2013 20:47:51 +0200, Izunia napisał(a):

> dlaczego polskie baby skończywszy 50 lat
> obcinają włosy na krotko a w przypadkach
> skrajnych robią sobie trwałą ondulacje?
> ;>>>>>>>>>>>>>> też mnie to ciekawi

No i własnie się dowiedziałam, że nie jestem Polką - idę se obcionć i
utrwalić 3-)
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

4. Data: 2013-07-11 20:55:29

Od: Izunia <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-11 20:51, Qrczak pisze:
> Dnia 2013-07-11 20:47, obywatel Izunia uprzejmie donosi:
>
> No weś mię nie dobijaj. Mam się jeszcze tyle lat po krzokach ciorać?

nie wierze..nie ty! masz fali na głowie ?

5. Data: 2013-07-11 21:02:44

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-11 20:47, Izunia pisze:
> dlaczego polskie baby skończywszy 50 lat
> obcinają włosy na krotko a w przypadkach
> skrajnych robią sobie trwałą ondulacje?
> ;>>>>>>>>>>>>>> też mnie to ciekawi

No pacz, a ja tak mnij wincej w połowie tego dystansu skończyłam z
ądulacjami. I cio tera?

Ewa

6. Data: 2013-07-11 21:04:45

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-07-11 20:55, obywatel Izunia uprzejmie donosi:

Wystarczająco.

7. Data: 2013-07-11 21:30:55

Od: Izunia <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-11 21:02, FEniks pisze:

> No pacz, a ja tak mnij wincej w połowie tego dystansu skończyłam z
> ądulacjami. I cio tera?

:-D wywieśniaczyłaś sie za muodu a na starsze
lata... ;)
raz w zyciu miałam tz mokrą włoszka na
długich włosach, ale podobałam sie w tym
fryzie takiej babie, ze szybko się tego
pozbyłam

8. Data: 2013-07-11 21:39:06

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-11 21:30, Izunia pisze:

> [...]
> lata... ;)
> raz w zyciu miałam tz mokrą włoszka na
> długich włosach, ale podobałam sie w tym

Ja miałam ze 3 razy. Pierwszą w czasach, kiedy leciała taka reklama
Margaret Astor. Wszyscy wtedy mówili, że wyglądam jak ta baba z reklamy.
Brrr...
TO teraz już wiesz, dlaczego nie chciałabym mieć znów 20 lat. ;)

Ewa

9. Data: 2013-07-11 21:47:30

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No pacz, a ja tak mnij wincej w połowie tego dystansu skończyłam z
> ądulacjami. I cio tera?

Się cięsz. Z ądulacją się urądziłam. Dziąkują, jąkąs mią nię podnięca.

10. Data: 2013-07-11 21:53:32

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-11 21:47, Qrczak pisze:
> Dnia 2013-07-11 21:02, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Się cięsz. Z ądulacją się urądziłam. Dziąkują, jąkąs mią nię podnięca.

Tak to już z babami jest, żę zawszę chcą tegą, czegą nię mają.

Ewa

Świat w jakim żyjesz - 4
Re: No i na Marsa nie polecimy (tak szybko)
gdyby zwierzęta jadły w mc donaldzie
Ludzie kontra bestie
jestem