temat z forum xxx

111. Data: 2013-07-18 09:03:46

Temat: Re: temat z forum xxx
Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 18 lipca 2013 07:59:24 UTC+2 użytkownik Lebowski napisał:

> [...]
>
> nich sytuacji, a po utracie twarzy zostaje się zwykle świnią.
>
> Odnosząc się zaś do podanego przez Ciebie przykładu Jacek Soplica -
>
> Ksiądz Robak IMO nie ma w nim żadnego odzyskania honoru czy twarzy, a
>
> chodzi o zwyczajne odkupienie winy, w dodatku nieskuteczne, ponieważ
>
> zadośćuczynić można jedynie temu, wobec którego się zawiniło, a nie
>
> wobec jego krewnych czy zstępnych.
>
> Owszem, w podstawówce można czasem tłumaczyć dzieciom, że chodziło tam
>
> częściowo o jakiś honor czy twarz, ponieważ ich pojęcia dopiero się
>
> kształtują, ale potem to już troszkę chyba nieporozumienie ;)

honor to wartości, które pozwalają człowiekowi utrzymać prawidłową, wyprostowaną
postawę, niezależnie od jakiś tam opinii ;)

kiwiko

112. Data: 2013-07-18 09:21:56

Od: Lebowski <lebowski@******.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-18 09:03, k...@o...pl pisze:

> honor to wartości, które pozwalają człowiekowi utrzymać prawidłową, wyprostowaną
postawę, niezależnie od jakiś tam opinii ;)

> kiwiko

Czyli garbaci są bez honoru? 33->

113. Data: 2013-07-18 09:23:09

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

>honor to wartości, które pozwalają człowiekowi utrzymać prawidłową,
>wyprostowaną postawę, niezależnie >od jakiś tam opinii ;)

trzebaby najpierw zdefiniowac pojecia, bez tego mozna o honorze pisac
cokolwiek - kazdy mysli o czyms innym

114. Data: 2013-07-18 09:26:25

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 18 lipca 2013 09:21:56 UTC+2 użytkownik Lebowski napisał:

postawę, niezależnie od jakiś tam opinii ;)

> Czyli garbaci są bez honoru? 33->

nie wiem, nie jestem wielbłądem ;)

kiwiko

115. Data: 2013-07-18 09:28:22

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 18 lipca 2013 09:23:09 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
> Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

ps.com...

> trzebaby najpierw zdefiniowac pojecia, bez tego mozna o honorze pisac
>
> cokolwiek - kazdy mysli o czyms innym

nie żartuj ;)

kiwiko

116. Data: 2013-07-18 10:08:59

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

>honor to wartości, które pozwalają człowiekowi utrzymać prawidłową,
>wyprostowaną postawę, niezależnie od jakiś tam opinii ;)

csókolom a kezét
:-)

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

117. Data: 2013-07-18 10:19:07

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli garbaci są bez honoru? 33->

Wytykasz niektórym, że są po zawodówie. Boziewicz pisał o "zdolności
honorowej". Posiada ją szlachetnie urodzony- lub ktoś, kto ma co najmniej
maturę. Czyli- reszta to tacy "garbaci"- bez zdolności honorowej.

118. Data: 2013-07-18 10:24:05

Od: Lebowski <lebowski@******.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-18 10:19, Chiron pisze:
> [...]
> honorowej". Posiada ją szlachetnie urodzony- lub ktoś, kto ma co
> najmniej maturę. Czyli- reszta to tacy "garbaci"- bez zdolności honorowej.

Dlaczego wytykasz? 33->

119. Data: 2013-07-18 10:32:38

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
W dniu czwartek, 18 lipca 2013 09:23:09 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
> Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

ps.com...

>nie żartuj ;)

bynajmniej - widac jak na dloni

120. Data: 2013-07-18 11:57:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Jul 2013 00:03:46 -0700 (PDT), k...@o...pl napisał(a):

> honor to wartości, które pozwalają człowiekowi utrzymać prawidłową, wyprostowaną
postawę, niezależnie od jakiś tam opinii ;)

Prawda.
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

Świat w jakim żyjesz - 4
Re: No i na Marsa nie polecimy (tak szybko)
gdyby zwierzęta jadły w mc donaldzie
Ludzie kontra bestie
jestem