temat z forum xxx

21. Data: 2013-07-12 10:07:44

Temat: Re: temat z forum xxx
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Jul 2013 10:00:22 +0200, Chiron napisał(a):

> Pytanie, czy chcesz mieć czyjeś standardy:-)

Jak mozesz pytać, przecież dążność wyraźnie wyrażona była 3-)
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

22. Data: 2013-07-12 10:16:26

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-12 10:00, Chiron pisze:

> Pytanie, czy chcesz mieć czyjeś standardy:-)

Ba, pytanie! ;)

Ewa

23. Data: 2013-07-12 10:18:25

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 12 lipca 2013 09:08:01 UTC+2 użytkownik Lebowski napisał:

> To miło, ze chociaż jeden anonim w całym necie i poza akceptuje tak
>
> Twoją mentalność "z wody" i możesz się tym tu podpierać.
>
> Ciekawe czy kalej zaczął nadużywać sera przed czy po tym, jak Cię
>
> zaakceptował?

to raczej sprawa natury

kiwiko

24. Data: 2013-07-12 10:42:38

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Ja mysle, ze kazdy chce.
Tak myślisz- zapewne dlatego, że najłatwiej oceniać innych swoją miarą.
Skoro tak uważasz- to zapewne chcesz mieć cudze standardy. Jednak ludzie są
różni- pisanie, że wszyscy tak mają- jest nieuprawnione. Ja tam na ten
przykład chcę mieć swoje własne

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

25. Data: 2013-07-12 10:50:16

Od: Lebowski <lebowski@******.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-12 10:18, k...@o...pl pisze:

> to raczej sprawa natury
>
> kiwiko

Też tak podejrzewam.

26. Data: 2013-07-12 10:54:09

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> są różni- pisanie, że wszyscy tak mają- jest nieuprawnione. Ja tam na ten

Po wyslaniu kapnalem sie, ze jedno slowo mi wycielo, ale zostawilem, ciekaw
bylem rekcji.

Mialo byc: Ja mysle, ze kazdy chce Twoje.

27. Data: 2013-07-12 10:57:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Jul 2013 10:42:38 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> różni- pisanie, że wszyscy tak mają- jest nieuprawnione. Ja tam na ten

I dlatego Iska nie będzie pisała nigdy DOBRYCH wierszy.

28. Data: 2013-07-12 11:00:15

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Po wyslaniu kapnalem sie, ze jedno slowo mi wycielo, ale zostawilem,
> ciekaw bylem rekcji.
>
> Mialo byc: Ja mysle, ze kazdy chce Twoje.

Naprawdę nie wiem, po jakich bezdrożach chadza Twój umysł...

29. Data: 2013-07-12 11:03:22

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Naprawdę nie wiem, po jakich bezdrożach chadza Twój umysł...

Dla ciebie to tereny absolutnie niedostepne.

30. Data: 2013-07-12 11:07:09

Od: Lebowski <lebowski@******.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-12 10:57, Ikselka pisze:

> I dlatego Iska nie będzie pisała nigdy DOBRYCH wierszy.

Powiedziałbym raczej, że nie będzie już nigdy pisała jakichkolwiek,
bo tę zdolność utraciła pewnie wraz z tamtą normalniejszą twarzą.

Świat w jakim żyjesz - 4
Re: No i na Marsa nie polecimy (tak szybko)
gdyby zwierzęta jadły w mc donaldzie
Ludzie kontra bestie
jestem