temp. pomieszczenia nowego w zimie

1. Data: 2010-01-22 15:57:53

Temat: temp. pomieszczenia nowego w zimie
Od: Monika Z <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
w nowym mieszkaniu w laz. mam ulozone plytki, syp. jest pomalowana i
są połozone panele. Jaka jest wlasciwa temp. w okresie zimy a w
szczegolnosci mrozow, ktora powinnam tam utrzymywac?

Pozdrawiam
Monika Z

2. Data: 2010-01-22 17:58:38

Temat: Re: temp. pomieszczenia nowego w zimie
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

IMO dodatnia i powinno wystarczyć, ale to zależy też od wilgotności. Przy
większej wilgotności warto bardziej zagrzać, aby schło.
Jacek

3. Data: 2010-01-22 18:05:53

Od: Monika Z <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Sty, 18:58, "Jacek" <n...@w...pl> wrote:
> IMO dodatnia i powinno wystarczyć, ale to zależy też od wilgotności. Przy
> większej wilgotności warto bardziej zagrzać, aby schło.
> Jacek

Dodatnia mam comfrotowa na 16 st, natomiast eco na 14 i nie wiem czy
to mi wystarczy

Pozdrawiam
Monika Z

4. Data: 2010-01-22 19:27:12

Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Dodatnia mam comfrotowa na 16 st, natomiast eco na 14 i nie wiem czy
>to mi wystarczy

Starczy. I 10 starczy. Pilnuj wilgotnosci.

Pozdrawiam

Kane

5. Data: 2010-01-23 13:12:09

Od: Dy <d...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Starczy. I 10 starczy. Pilnuj wilgotnosci.
>
> Pozdrawiam
>
> Kane

A co zrobic przy takich temperaturach? Wilgotnosc jest na poziomie
kilku %, nawilżać czymś?

Pozdrawiam
Dy

6. Data: 2010-01-23 13:44:35

Od: "Ann" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisał w wiadomości
h.googlegroups.com...
> Starczy. I 10 starczy. Pilnuj wilgotnosci.
>
> Pozdrawiam
>
> Kane

A co zrobic przy takich temperaturach? Wilgotnosc jest na poziomie
kilku %, nawilżać czymś?

jak to nie puste mieszkanie, tylko takie, w ktorym mieszkasz i masz za
sucho, to mozesz:
- wieszac pranie do suszenia nie w lazience ale np tam, gdzie najczesciej
przebywasz
- kupic nawilzacze na kaloryfery albo skuteczniejszy nawilzacz elektryczny
- gotowac w garnku bez pokrywki przez godzine wode, prasowac z nawilzaczem
to wszystko mniej lub baardziej powinno pomoc

7. Data: 2010-01-23 14:16:58

Od: Monika Z <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Sty, 14:44, "Ann" <a...@a...pl> wrote:
> [...]
> - gotowac w garnku bez pokrywki przez godzine wode, prasowac z nawilzaczem
> to wszystko mniej lub baardziej powinno pomoc

A jak puste?
ja tam nie mieszkam, jest w trakcie wykanczania i nie mam mozliwosci
na razie.
Pozdrawiam
Monika Z

8. Data: 2010-01-25 08:37:06

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wilgotność powietrza rzędu kilku procent?
Nie wierzę. Jak to było zmierzone?
Jacek

9. Data: 2010-01-28 07:08:52

Od: "Kane" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A jak puste?

To olać sprawę ! :)
Jak sucho to dobrze nic sie nie martw.

Pozdrawiam

Kane

10. Data: 2010-01-28 21:13:34

Od: Dy <d...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ola spraw ! :)
> Jak sucho to dobrze nic sie nie martw.
>
> Pozdrawiam
> Kane

Cos sciemniasz przez pol watku podkreslasz zeby pilnowac wilgotnosci
az tu nagle piszesz zeby to olac.
To jak z ta wilgotnoscia?

Pozdrawiam
Dy

Jak "dołączyć " kaloryfer w czasie"biegu" ?
Blaty kuchenne LUPUS
działka na rogu i przynależność do ulic
Uwaga na zmywarki ELECTROLUX'a ESL/ESI - są nieszczelne
"pocace" sie okna - problem !!!