ten sam sen...ciagle ten sam sen

1. Data: 2001-11-30 12:40:50

Temat: ten sam sen...ciagle ten sam sen
Od: "Aedrin" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

sni mi sie ten sam sen , przez wiele nocy ,
nie kazda noc po kolei ale rozne noce
ten sam krajobraz , te same znane mi elementu krajobrazu : typu dom , mur
opuszczony stadion , pozatym podobne sytuacje , podobny stan emocjonalny w
czasie snu ( poczucie braku ludzi , pustka )
wiem ,ze nie znam tych krajobrazow, miejsc
nigdy tam nie bylam a mimo to caly czas mi sie snia ( i w snie je znam
jakbym juz tam byla wiem co gdzie jest jak np spaceruje wiem ze za murkiem
niedaleko domu jest stadion a kolo niego krzaki bzu ) (deja vu ) (?)
czy to moga byc jakies reministencje z poprzdniego wcielenia (zakladajac ze
poprzednie wcielenia isnieja )?

1. Data: 2001-11-30 15:10:19

Temat: Re: ten sam sen...ciagle ten sam sen
Od: Nova <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio czytalam ksiazke: "Zrozumiec siebie, zrozumiec innych",
autora nie pamietam - przepraszam... Wiem tylko ze jest
norweskim psychiatra.
Twierdzi, ze sny to przejaw naszej podswiadomosci,
ze mowia nam to czego nie chcemy
(nie potrafimy?) do siebie dopuscic. Pokazuja
nasze prawdziwe relacjje z innymi ludzmi. Bo ktos moze
wmawiac sobie, ze jest mily i sympatyczny, niekonfliktowy
i lubiany a tak na prawde siedzi w nim agresja, ktorej nie okazuje
ale wplywa na jego zwiazki z ludzmi.
Ten Norweg pisze, ze najlepsza interpretacja
moze pochodzic od sniacego bo nie ma uniwersalnych
symboli, wszystko co snimy wyplywa z naszych konkretnych doswiadczen
i przezyc. Ale tez popiera zwracanie sie z prosba o zinterpretowanie snu
do innych osob. Prawdziwa interpretacja to taka, ktora budzi emocje.
Oto moja interpretacja Twojego snu:) :
Ten krajobraz to Twoje zycie. Znasz je dobrze, potrafisz dotrzec do kazdego
miejsca. I wiesz jak.
Nawet jezeli otacza Cie w tej chwili w Twoim zyciu duzo ludzi
czujesz, ze tak na prawde nie jestes z nimi zwiazana, Twoje zwiazki
z nimi sa luzne.
Twoje zycie jest puste.

No jak - wzbudza to jakies Twoje emocje?

Pozdrawiam cieplutko
Anna

1. Data: 2001-11-30 16:51:06

Od: "Vesemir" <v...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niedaleko domu jest stadion a kolo niego krzaki bzu ) (deja vu ) (?)
> czy to moga byc jakies reministencje z poprzdniego wcielenia

Więc raczej teorię o poprzednim wcieleniu możemy odrzucić.
Przynajmniej jeśli o to pytasz to idż na listę o paranaukach, tm Ci
odpowiedza tak jak chcesz. Powiedza ze to wspomnienia z poprzednich
wcielen.
tak naprawde sny sa albo procesem utrwalania wiadomosci poznanych w
ciagu dnia albo tez ekranizownaiem lekow.
I na tym sie skup jesli chodi ci o prawde.

--
VesemirTW
v...@z...com GG 547019

1. Data: 2001-11-30 17:18:05

Od: "Marcin Datura" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <3...@n...vogel.pl>, "Aedrin" <m...@p...fm>
naskrobał(a):

> sni mi sie ten sam sen , przez wiele nocy , nie kazda noc po kolei ale
moze poszukasz jakichs ksiazek. Nie czytalem, ale przymierzam sie i mysle
o 'Yoga Snu', albo jakichs szamanskich ksiazkach traktujacych o snie.
Jesli jestes bierna w czasie tego snu, mozesz cwiczyc odpowiednie
techniki, ktore pozwola Ci wedrowac w tym swiecie i na niego wplywac.
Dzieki temu znajdziesz wiele odpowiedzi, ktore byc moze przydadza Ci sie
w Twoim prawdziwym zyciu. Oczywiscie swiadome snienie to nie zabawa.
Trzeba wiedziec, ze jest sie na tyle powazna osoba, ze mozna sie tym
zainteresowac. Ten sen moze byc czyms szczegolnym, skoro jest trwaly i
mozesz do niego powracac. Moze znalazlas brame do innego wymiaru Twojego
istnienia?

pozdr.,
dat.

1. Data: 2001-11-30 20:30:49

Od: "Aedrin" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

w pewnym sensie masz racje
niby moje zycie jest pelne i szczesliwe
mam wielu przyjaciol ( i jestem z nimi zwiazana)
i na pozor wszystko jest ok
ale czuje pustke brak jakiegos glebszego sensu zycia, i moze to to wyraza
sie w tych snach
jak (jesli uda ) mi sie ta pustke zapewnic moze odnajde siebie , sens...?

tak wiec Twoja intrpretacja jest zgodna z prawda ale nie do konca...

Użytkownik Nova <n...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napis
ał:3...@i...pl...

1. Data: 2001-11-30 23:01:53

Od: "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nova" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> z nimi sa luzne.
> Twoje zycie jest puste.
>
> No jak - wzbudza to jakies Twoje emocje?

Bardzo podoba mi się Twoja interpretacja, Anno.
Miałam kilka takich snów znaczących i podobnie je sobie zinterpretowałam.
Chociaż mam jeszcze kilka;) do sełnienia.
Eva

1. Data: 2001-11-30 23:01:57

Od: "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Datura":

> W artykule <3...@n...vogel.pl>, "Aedrin" <m...@p...fm>
> naskrobał(a):
/.../
> Ten sen moze byc czyms szczegolnym, skoro jest trwaly i
> mozesz do niego powracac. Moze znalazlas brame do innego wymiaru Twojego
> istnienia?

Może to Tam, gdzie ten Bez;) ?
Eva

1. Data: 2001-12-02 11:12:43

Od: "Aedrin" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

hmmm intuicja , przeczucie.....
ale w sumie masz nosa...
Bez jest dla mnie forma ucieczki do innego wymiaru mojego ja...(nie robmy ze
mnie jakiegos psychola;) ale Bez ma dla mnie znaczenie)
strzal w 10 :)
pozdrawiam
Aedrin

Użytkownik EvaTMKGSM <e...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napi
sał:9u9353$jng$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-12-02 15:22:10

Od: "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aedrin" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> Bez jest dla mnie forma ucieczki do innego wymiaru mojego ja...(nie robmy ze
> mnie jakiegos psychola;) ale Bez ma dla mnie znaczenie)

Wiesz, ta intuicja to stąd, że i dla mnie MA;)).
(tylko nie róbcie ze mnie jakiegoś psychola...) ;-))
Pozdrawiam:), E.

o jedną Agnieszkę mniej:) - teraz bedzie Ag:)
Zboczenia zawodowe ;-)
zapytanie o cenę
Kto jest z "r1-tv.astral.lodz.pl"?
psp_czat