teoria spisku

1. Data: 2008-06-25 00:12:40

Temat: teoria spisku
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oto żyjemy w czasach, w których:

1) z jednej strony:
- ogromna wiedza medyczna pozwala np modyfikować DNA istot,
- drobiazgowa wiedza nt zjawisk meteorologicznych pozwala
_precyzyjnie_ przewidzieć nie tylko temperaturę czy zachmurzenie
w kolejnych dniach, ale i m.in. zmianę pogody np za 3 czy nawet 4 dni,

2) z drugiej strony:
- pojawiają się nowe, nieznane dotąd choroby, na które nie sposób
znaleźć skuteczneo antidotum (AIDS, SARS...i inne),
- ilość nieznanych wcześniej anomalii pogodowych ma tendecję
niemalejącą.

Czy nie ma w tym pewnej sprzeczności?
Czy nie zapala się nikomu jakaś "lampeczka paranoi" w związku z tym?

--
CB

2. Data: 2008-06-25 04:32:36

Temat: Re: teoria spisku
Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl> wrote in message
> [...]
> niemalejącą.
>
> Czy nie ma w tym pewnej sprzeczności?
> Czy nie zapala się nikomu jakaś "lampeczka paranoi" w związku z tym?

Czy mówienie o problemach pewnego typu jest paranoją?
A może ktoś (ludzie) zdecydował, że warto pomóc naturze i zmniejszyć
populację?

3. Data: 2008-06-25 08:24:11

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiające są pytania np
"co mielibyśmy dziś na świecie, gdyby nie AIDS?".

Jeśli spojrzeć na AIDS jako na mur, który skutecznie powstrzymał
światową parady gejów, to... jakiś respekt natychmiast w tym
wszystkim się pojawia.

--
CB

4. Data: 2008-06-25 08:40:28

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl> wrote in message
> [...]
>
> Jeśli spojrzeć na AIDS jako na mur, który skutecznie powstrzymał
> światową parady gejów, to... jakiś respekt natychmiast w tym

Gdyby nie media - sporo miejsca by się zrobiło, głównie w przeludnionych
krajach - rozsądź, komu by to przyniosło dochód i będziesz miał
zleceniodawcę.

5. Data: 2008-06-25 14:27:27

Od: Marek Krużel <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy: Wed, 25 Jun 2008 02:12:40 +0200, kto: cbnet, co:

> [...]
> _precyzyjnie_ przewidzieć nie tylko temperaturę czy zachmurzenie w
> kolejnych dniach, ale i m.in. zmianę pogody np za 3 czy nawet 4 dni,

http://www.heise-online.pl/news/Toksyczne-nanorurki-
-/4825
http://tinyurl.com/52ebza
http://tinyurl.com/65ukuy
http://tinyurl.com/3s4ubg
http://kopalniawiedzy.pl/Infosys-hologram-5086.html
http://kopalniawiedzy.pl/metamaterial-dzwiek-niewidz
ialnosc-5057.html
http://tinyurl.com/3ewh9h
http://tinyurl.com/689yoc
http://kopalniawiedzy.pl/IBM-chlodzenie-uklad-3D-498
3.html
http://pl.wikipedia.org/wiki/Fuleryt
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ekscyton
http://pl.wikipedia.org/wiki/Kropka_kwantowa
http://pl.wikipedia.org/wiki/Metamateriał

> [...]
> znaleźć skuteczneo antidotum (AIDS, SARS...i inne),
> - ilość nieznanych wcześniej anomalii pogodowych ma tendecję

może człowiek zniszczył naturalnych "wrogów" tych wirusów?
może generalnie wiele skumulowanych czynników i ich skutków

> Czy nie ma w tym pewnej sprzeczności? Czy nie zapala się nikomu jakaś
> "lampeczka paranoi" w związku z tym?

natura będzie dążyć do przetrzebienia mnożącego się jak królik
i zbyt odważnego szkodnika

6. Data: 2008-06-25 14:57:46

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

No tak, tylko jak na razie wygląda to tak, jakby "natura" aktywnie promowała
"zbyt odważne szkodniki" tworząc im extra przestrzeń do rozwoju, z
premedytacją
eliminując "czynniki" stanowiące potencjalne aczkolwiek realne zagrożenie
takiego
rozwoju.

Pytanie tylko: czy to wynik działania "natury"?

Osobiście trudno mi uwierzyć w cudowne "zbiegi okoliczności", zwłaszcza
jeśli
się powtarzają.
Czy zatem "natura" posiada Inteligencję, którą wykorzystuje w obronie
człowieka?

--
CB

7. Data: 2008-06-25 15:19:52

Od: Marek Krużel <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy: Wed, 25 Jun 2008 16:57:46 +0200, kto: cbnet, co:

> [...]
> jeśli
> się powtarzają.
> Czy zatem "natura" posiada Inteligencję, którą wykorzystuje w obronie

ja tam obstaję brzy zbiegu złożonych okoliczności, a zwłaszcza
zanieczyszczeń i ginięcia gatunków, inteligencji w naturze tyle
imo co u mrówki langtona

8. Data: 2008-06-25 15:23:43

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

:)))
OK.

9. Data: 2008-06-26 20:31:41

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl> wrote in news:g3rvad$1tp$1@node1.news.atman.pl:

> - pojawiaja się nowe, nieznane dotad choroby, na które nie sposób
> znalezc skuteczneo antidotum (AIDS

firmy farmaceutyczne nie chca szczepionki przeciw AIDS bo na lekach przeciw
retrowirusom zarabiaja *miliardy*

ich lapczywosc widac bylo jak otworzyli ofensywe przeciw "pirackim" (w/g
nich) produkcjom generycznych kopii tych lekow

(cos jakby pirackie kopie oprogramowania, Windows itp.)

innymi slowy "piraci" narazali koncerny farmaceutyczne na "ogromne straty" bo
RATOWALI ZYCIE - produkowali leki przeciw retrowirusom dla tych co nie maja
pieniedzy by za nie placic, np. w Afryce, Ameryce Pld.

(cos jakby to, ze ci ktorzy korzystaja z pirackich kopii windows inaczej
wogole nie korzystali by z komputera bo ich nie stac zeby zaplacic 1000zl za
"legalna" kopie Windows)

--
Y?

10. Data: 2008-06-27 07:04:39

Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> ich lapczywosc widac bylo jak otworzyli ofensywe przeciw "pirackim" (w/g
> nich) produkcjom generycznych kopii tych lekow

Łapczywość? Co to kurwa ma być, drugi socjalizm?

Te leki nie wymyśliły się same! Aby je stworzyć, ktoś musiał władować w
ten interes miliardy dolarów!

> innymi slowy "piraci" narazali koncerny farmaceutyczne na "ogromne straty" bo
> RATOWALI ZYCIE - produkowali leki przeciw retrowirusom dla tych co nie maja
> pieniedzy by za nie placic, np. w Afryce, Ameryce Pld.

Tzn. uważasz, że tych "ogromnych strat" nie było?

Widzisz, biznes farmaceutyczny to biznes jak wszystkie inne - jeśli kasa
wydana na rozwój produktu się nie zwróci, bo inni go zaczną kopiować za
darmo, to właściciel nie będzie inwestował w rozwój nowych,
doskonalszych produktów.

> (cos jakby to, ze ci ktorzy korzystaja z pirackich kopii windows inaczej
> wogole nie korzystali by z komputera bo ich nie stac zeby zaplacic 1000zl za
> "legalna" kopie Windows)

I to również jest lepsze od okradania producenta - gdyż jego okradanie w
sytuacji, gdy nie stać kogoś na zakup legalnego produktu, i tak obniża
średnią wartość produktu na rynku (nie rynkową - na rynku, to taki
wskaźnik ekonomiczny). I gdy właściciel będzie chciał sprzedać firmę, to
ten wskaźnik będzie brany przy jej wycenie, a co za tym idzie, będzie
mógł na skutek aktywności piratów dostać mniej kasy.

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com

Re: proroctwo z naszej-klasy albo wspomnienie o Robaku ;)
NIE JESTES...
OSACZASZ MNIE !!!
Uśmiech bezwiedny?
Kielce potęgą?