terapeuta?

1. Data: 2002-08-01 12:32:59

Temat: terapeuta?
Od: "Amanita Muscaria" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam zgromadzonych.
Poszukuję terapeuty (terapeutki?) z Olsztyna. Chodzi mi o osobę po
LABORATORIUM, albo w trakcie nabywania doświadczenia tamże. Sprawa pilna. Bo
w końcu się zdecydowałam, niech się nie rozmyślę...
amanita
a...@w...pl

1. Data: 2002-08-01 12:53:02

Temat: Odp: terapeuta?
Od: "Melisa" <melisa@priv1./WYYYTIJ/onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Amanita Muscaria <a...@w...pl> :
> Poszukuję terapeuty (terapeutki?) z Olsztyna. Chodzi mi o osobę po
> LABORATORIUM, albo w trakcie nabywania doświadczenia tamże.

To moze spytaj o to w samym Laboratorium Psychoedukacji.
http://www.l-p.pl/ email: l...@l...pl

Laboratorium Psychoedukacji
Instytut Treningu i Psychoterapii
03-932 Warszawa
ul. Katowicka 18
Tel. : (022) 617-61-64, (022) 616-13-72, 0501-201-490

> Sprawa pilna. Bo w końcu się zdecydowałam, niech się nie rozmyślę...

Jesli jest Ci to potrzebne to bylabys glupia "rozmyslajac sie" ;)
Powodzenia.

Melisa

1. Data: 2002-08-01 17:45:02

Temat: Re: terapeuta?
Od: "Amanita Muscaria" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Melisa" <melisa@priv1./WYYYTIJ/onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Powodzenia.
>
> Melisa
> Dziękuję baaaardzo. Wysłałam maila i teraz nie pozostaje mi nic innego,
jak czekać na odpowiedź. A z tym rozmyśłaniem się to jest tak, że terapia to
dużo bólu, odgrzebywania praw, które przez wiele lat chciałam zapomnieć. I
już raz stchórzyłam...Mam nadzieję - pierwszy i ostatni.
Pozdrawiam mocno.

1. Data: 2002-08-02 09:56:57

Od: "Melisa" <melisa@priv1./WYYYTIJ/onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Amanita Muscaria <a...@w...pl>:

> (..) A z tym rozmyśłaniem się to jest tak, że terapia to
> dużo bólu, odgrzebywania praw, które przez wiele lat chciałam zapomnieć.

Wiem to z wlasnego doswiadczenia. Rzeczywiscie trzeba sie zmierzyc i z bolem
i duzymi emocjami, ale daje to wielkie uporzadkowanie i oczyszczenie. Jak
katharsis :) A przynajmniej tak bylo w moim (i paru "terapeutycznych"
znajomych) przypadku.

> I już raz stchórzyłam...Mam nadzieję - pierwszy i ostatni.

I ja tez mam taka nadzieje :) Badz odwazna i wytrwala, bo jest o co walczyc.

> Pozdrawiam mocno.

I ja rowniez :)

Melisa

1. Data: 2002-08-03 08:53:10

Od: "Amanita Muscaria" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-08-03 11:43:06

Od: "Melisa" <melisa@priv1./WYYYTIJ/onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Amanita Muscaria <a...@w...pl>:

> Mam numer telefonu. To jest facet. Może i lepiej????

Moze lepiej, a moze tak samo, nie wiem. Na pewno plec jest b. istotna jesli
np masz jakis problem w kontaktach z mezczyznami (badz kobietami, jesli to
mialaby byc kobieta). To wtedy szybciej wychodzi i efektywniej sie pracuje
na takim meskim materiale. Podobnie np przy problemach z ojcem - z terapeuta
facetem czesto szybiej sie to ujawnia. Tzn takie przenoszenie na terapeute
emocji, np zlosci, podporzadkowania itd ktore czujesz do ojca. Ale
oczywiscie to mozna tez przepracowac z kobieta. Powodzenia zycze i odwagi -
dzwon, umawiaj sie i odzywaj. Najtrudniejsze jest umowienie i dojscie do
gabinetu, potem juz "sie dzieje" :)

Melisa

Potrzebuje pomocy
?
nie wiem czy się cieszyć czy iść do lekarza
Muzyka techno - miłość czy uzależnienie?
Wpływ pogody na piekno kobiet