terapia elektromagnetyczna?

21. Data: 2008-01-02 06:37:24

Temat: Re: terapia elektromagnetyczna?
Od: SM <b...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> przymierzałem do takich wynalazków - coś nie bardzo w to wierzę :D

Rozmawiałem ze znajomym. Mówił mi, że Zappery były popularn kilka lat
temu. Robiono też badania ich skuteczności. Podobno były żadne.
Wspominał też o dwóch podobnych urządzeniach, chyba bicom i jakieś
jeszcze. Skuteczność podobno taka sama - żadna.

SM

22. Data: 2008-02-02 17:45:26

Od: "Tomasz Dryjanski" <T...@s...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SM" <b...@k...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> temu. Robiono też badania ich skuteczności. Podobno były żadne. Wspominał
> też o dwóch podobnych urządzeniach, chyba bicom i jakieś jeszcze.

Cóż się dziwić... Na własny użytek można przemyśleć jeszcze takie kwestie:
- jaka jest przenikalność ludzkiego ciała dla fal elektromagnetycznych o
długościach powyżej rentgenowskich?
- jak miałby wyglądać mechanizm rezonansu komórki lub wirusa, od strony
fizycznej?
- dlaczego biały szum elektromagnetyczny nie niszczy wszelkich żywych
komórek, również w organizmach wyższych?

T. D.

Choroba psychiczna?
choroba umyslowa...??
Nerka