Choroba psychiczna?

1. Data: 2007-12-26 05:34:54

Temat: Choroba psychiczna?
Od: Slash <slash@-NO-SP*M-battlenet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry,

Szanowni Grupowicze

Czy stan, w którym osoba zaczyna demolować co ma pod ręką w czasie gdy
się zdenerwuje jest chorobą psychiczną?
Z moich obserwacji wynika, że to zdenerwowanie powstaje w wyniku
niepowodzeń, lub gdy inna osoba próboje zakłócić spokój. Dodatkowo
zauważyłem, że dotyka to również osób starszych.

Jeżeli tak, to czy ma jakąś nazwę?

Tomasz

2. Data: 2007-12-26 22:38:56

Temat: Re: Choroba psychiczna?
Od: Solaris <s...@b...inspired> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Dec 2007 06:34:54 +0100, jakże pięknego
Slash <slash@-NO-SP*M-battlenet.pl> wystukał co zawarte poniżej:

: Dzień dobry,
:
: Szanowni Grupowicze
:
:
[...]

Ja mam tak dosyć często.. czasem się opanuje (zależy od sytacji)
Jeżeli jestem sam rozwalam wszystko co mam pod ręką. Czuję się dobrze. :)
Raczej wątpie, że to choroba. Człowiek czasem musi odreagować. Najlepszym
lekarstwem na to jest siłownia (najlepiej to jakieś sporty extremalne)

--
Home: admin.idns.pl
Linux registered user: 408584

3. Data: 2007-12-27 09:09:09

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 26 Dec 2007 06:34:54 +0100, Slash wrote:

> Czy stan, w którym osoba zaczyna demolować co ma pod ręką w czasie gdy
> się zdenerwuje jest chorobą psychiczną?

O ile wiem, to taki stan zwykło się określać w terminologii prawniczej
"stanem silnego wzburzenia", lekarz powiedziałby pewnie, że pacjent jest
pobudzony i agresywny, a laik, że jest wk*.

> Z moich obserwacji wynika, że to zdenerwowanie powstaje w wyniku
> niepowodzeń, lub gdy inna osoba próboje zakłócić spokój. Dodatkowo
> zauważyłem, że dotyka to również osób starszych.
> Jeżeli tak, to czy ma jakąś nazwę?

Jak wyżej.

Na temat ewentualnej psychozy nie w żadnym wypadku można się
wypowiedzieć na podstawie takiego opisu. Zresztą w ogóle lepiej się nie
wypowiadać ta temat ewentualnych psychoz na podstawie opisu.

m.
Marek Bieniek (mbieniek at epic pl)
Różnica między PRL-em a RP jest taka jak między zakładem karnym,
a zakładem dla umysłowo chorych. (Marcin Wolski)

4. Data: 2007-12-27 12:39:16

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 26 Dec 2007, Slash wrote:

> Jeżeli tak, to czy ma jakąś nazwę?