Dziwne dolegliwosci przy anginie

1. Data: 2007-12-23 12:10:10

Temat: Dziwne dolegliwosci przy anginie
Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Moj maz przechodzil angine (w ubiegla srode skonczyl brac antybiotyk
po 10 dniowej kuracji, novamox). Jeszcze w trakcie leczenia ktorejs
nocy zaczal sie dusic. Wygladalo to tak, jakby sie czyms zakrztusil
podczas snu. Dzis w nocy sytuacja sie powtorzyla, ale bylo ostro, bo
nie mogl zlapac oddechu przez ok 1 minuty. Gdy juz uda mu sie wyrownac
oddech zaczyna strasznie kaszlec, kaszel prowadzi prawie do wymiotow.
Poczatkowo myslalam, ze to jakis obrzek krtani, ale to jednak wyglada
na zadlawienie sie jakas wydzielina. Tak zreszta opisuje to moj maz.
Nigdy nie slyszalam, aby ktos w ten sposob, podczas snu, sie
zachlysnal. Dlatego prosilabym o jakas rade - czy to normalne
dolegliwosci przy anginie? Co w ogole powinnam robic, zeby mu pomoc w
czasie takiego ataku? Rzecz jasna, ze do lekarza pojdzie (tylko nie
wiem kiedy, bo teraz okres swiateczny), ale tez mam watpliwosci czy
powinien isc do tego internisty, u ktorego byl na poczatku choroby,
czy tez np do laryngologa?
Za wszelkie sugestie i wskazowki z gory dziekuje.

pozdrawiam
Gosia

2. Data: 2007-12-24 11:58:58

Temat: Re: Dziwne dolegliwosci przy anginie
Od: kynast <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Gru, 13:10, "Ma?Gosia" <g...@o...pl> wrote:
> [...]
> czy tez np do laryngologa?
> Za wszelkie sugestie i wskazowki z gory dziekuje.

To nie do wyjaśnienia w necie, niech idzie do lekarza, a jak sie dusi
- wezwać pogotowie.

Leczenie boreliozy pielgrzymkami
Paraliż po bajpasach
Jaki lekarz od refluxu u dziecka?