Błyszczyk L'oreal Glam Shine :)))

1. Data: 2003-04-24 15:35:17

Temat: Błyszczyk L'oreal Glam Shine :)))
Od: "Royale" <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziś z rana otrzymałam przesyłkę z allegro :) A w środku był właśnie ten
błyszczyk... i jestm zachwycona! Nie klei się, jest trwały i ładnie
uwydatnia usta... miałam już wiele błyszczyków, ale ten jest naprawde
rewelacyjny :))))
Pozdrawiam serdecznie
Kaśka :))
--
Gdy nie wiem co robić
To na wszelki wypadek wolę się zachować przyzwoicie

1. Data: 2003-04-24 16:55:48

Temat: Re: Błyszczyk L'oreal Glam Shine :)))
Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Royale" <R...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> błyszczyk... i jestm zachwycona! Nie klei się, jest trwały i ładnie
> uwydatnia usta... miałam już wiele błyszczyków, ale ten jest naprawde

Ja mialam probke i tez bardzo pozytywne wrazenia mialam po uzyciu tego
blyszczyka. Bardzo ladne mieniace kolory, ale aby ladnie wygladal trzeba
miec naprawde idealnie gladkie i wypielegnowane usta :). Tez sie
zastanawiam, ale ta cena mnie troszke dobija. Za ile wylicytowalas na
allegro?

Iza

1. Data: 2003-04-24 17:01:29

Od: "Royale" <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"izusek" <I...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> miec naprawde idealnie gladkie i wypielegnowane usta :). Tez sie
> zastanawiam, ale ta cena mnie troszke dobija. Za ile wylicytowalas na

Wylicytowałam za 26 zł. Na początku bałam się, że będzie używany czy coś w
tym stylu... ale jest nowiusieńki, chyba nawet nie odkręcany :) W każdym
razie bardzo mile się rozczarowałam, a następne co kupię to nowy tusz Astora
:) Ciekawa jestem skąd oni biorą te ceny? Chyba nie jest kradzione ciom?
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-04-24 17:07:05

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Astora
> :) Ciekawa jestem skąd oni biorą te ceny? Chyba nie jest kradzione ciom?

Moze jest moze nie jest, ale ty nie ukradlas tylko kupilas ;). Chyba
przejrze ten katalog ofert na allegro, bo faktycznie mozna czasem sie
zaopatrzyc po cos nowego i fajnego w korzystnej cenie :).

pozdrowka

1. Data: 2003-04-25 07:56:23

Od: "annais" <a...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "izusek" <I...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
sie
> zaopatrzyc po cos nowego i fajnego w korzystnej cenie :).

Ja kupilam na allegro kilka kosmetykow od goscia z Wroclawia (miedzy
innymi Glam Shine- rewelacja:)). Potem od zanjomej dowiedzialm sie o
targu we Wroclawiu gdzie mozna za podobne ceny kupic oryginalne
kosmetyki przywiezione z Niemiec. Przypuszczam ze te wylicytowane na
allegro maja te same pochodzenie (maja niemieckie etykiety). Niestety
wciaz w Polsce, nie wiedziec czemu, wszystko jest drozsze:(
Nie obawiaj sie wiec ze kupilas kradzione rzeczy.
pozdr.
Ania

1. Data: 2003-04-25 21:41:33

Temat: Odp: Błyszczyk L'oreal Glam Shine :)))
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> innymi Glam Shine- rewelacja:)). Potem od zanjomej dowiedzialm sie o
> targu we Wroclawiu gdzie mozna za podobne ceny kupic oryginalne

a mogę wiedzieć o jaki targ chodzi? z góry dzięki

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-04-28 17:35:37

Od: "madzia" <m...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

mam proźbę do was kupiłam także na allegro Glam shine tylko nie zdecydowalam
sie co do koloru poradcie mi coś bo nie ogladalam w sklepie a dzis sie musze
zdecydować interesował by mnie kolor może być róż jasniutki albo z tych
ajsnych żeby nei był za bardzo taki "oczojebny " :P
jaki jest jego numer albo nazwa pełna bo nie mogę nic znaleźć w necie na ten
temat
dzięki za info i czekam na odpowiedz

1. Data: 2003-04-28 18:09:16

Od: "Royale" <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"annais" <a...@b...ids.pl> wrote in message

> Potem od zanjomej dowiedzialm sie o
> targu we Wroclawiu gdzie mozna za podobne ceny kupic oryginalne
> kosmetyki przywiezione z Niemiec.

A wiesz, że to bardzo prawdopodobne? Niedawno kupiłam od dziewczyny z Wrocka
ten nowy tusz Astora (swoją drogą rewelacyjny).. specjalnie zwróciłam uwagę
na etykietkę :) Napisy są niemieckie :) Może rzeczywiście z tego targu?
Wartałoby się tam wybrać, w końcu z Opola do Wrocławia rzut beretem, a i tak
będę jeździła na kursy przygotowawcze na studia ale to było tak OT
Pozdrawiam serdecznie
Kaśka

1. Data: 2003-04-29 06:42:16

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wartałoby się tam wybrać, w końcu z Opola do Wrocławia rzut beretem, a i
tak
> będę jeździła na kursy przygotowawcze na studia ale to było tak OT

Jesli chodzi o targ na Swiebodzkim (tam mozna kupic doslownie wszystko), to
jest czynny tylko w niedziele. To taka wskazowka, jakbys planowala wypad do
Wroclawia :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-04-29 07:51:32

Od: "Royale" <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszynka" <l...@w...pl> wrote in message

> Jesli chodzi o targ na Swiebodzkim (tam mozna kupic doslownie wszystko),
> jest czynny tylko w niedziele. To taka wskazowka, jakbys planowala wypad
do
> Wroclawia :)

To teraz muszę znaleźć mapkę i zlokalizować to Swiebodzkie :) Skoro jest aż
tak tanio to dlaczegoby nie poświęcić jednego weekendu ;)
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dzionka :)
Kasia

Wrocław - dziś do 19.00 dni otwarte Kolastyny
Mala prosba....
Wella Smooth & Curl Liquid
Pytanie do opolanek
parowki - z czego?