termomix vs kohersen

51. Data: 2011-03-17 14:40:17

Temat: Re: termomix vs kohersen
Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbinski wystukał:

> Użytkownik "rybak" <b...@b...net> napisał w wiadomości

> Wyrabianie ciasta 20 minut? Mój KitchenAid o tym nie wie i wyrabia je w 3-5
> minut. Jeżeli chcesz uwolnić więcej glutenu, to musisz wyrabiać dłużej
> niezależnie czy jest to termomix czy inne urządzenie. Tutaj liczy się czas.

Tu się ubawiłam. Thermomix to badziew nie wart swojej ceny, bo jedną z
jego funkcji można uzyskać *mikserem* KA sprzedawanym za circa połowę tej
ceny. Drugą funkcję uzyskujemy pewnie malakserem KA za druga połowę
ceny. 8-)

Jo'Asia

--
__.-=-. -< Joanna Słupek >----------< http://goodreads.com/spriggana >-
--<()> -< http://esensja.pl/ >-------------< http://bujold.sf-f.pl/ >-

52. Data: 2013-11-07 12:32:20

Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,

Przerabiałem to samo z moją żoną. Odnośnie urządzeń kohersen, thermomix i speedocook
są praktycznie identyczne, różnią się tylko lub aż ceną!

Speedcook kosztuje 1/3 ceny kohersena i 1/2 ceny thermomixa. Nie dajcie sie zwieść
opowieściom o akości, gdyż każde z nich jest bardzo dobre.

Polecam dystrybutora pod mailem: s...@o...pl
Bardzo rzetelny i profesjonalny. Pomoże podjąć słuszną decyzję.

P.s: ważne jest by mieć takie urządzenie w kuchni, bardzo ułatwia życie :)

53. Data: 2013-11-07 17:24:16

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 1 lutego 2011 23:51:40 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> Nigdzie. Piszę ogólnie, refleksja na temat wielu nabywców.

> No i o to chodzi. Opinia jest rzetelna, TO napisałam o moim przedpiścy.

> Rozdrabniam ziemniaki w sokowirówce i wlewam sok z powrotem, a smażę na
> patelni. Pyszne są.
> Za często ich nie robię, więc na nic mi wszelkie inne machiny. A gdzieżbym
> ja to wszystko trzymała? - nie cierpię trzymania urządzeń kuchennych na
> wierzchu, moja kuchnia tego nie znosi, jest w stylu
> retro-rustykalnie-sentymentalnie-nostalgicznie-zacof
anym :-P

Lepszy jestem. Mam tarkę na korbkę made in ZSRR. ściera jak najlepsza zwykła tarka i
łatwo się myje bo raptem składa się z obudowy bez zakamarków, tarki i rączki do
kręcenia. Zanim Ty zrobisz to sokowirówką i ją umyjesz to ja już po konsumpcji
jestem. Sokowirówką też robiłem w mikserze też rozdrabniałem. Radziecka tarka bije
wszystkie inne metody na głowę.

54. Data: 2013-11-07 17:25:56

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 7 listopada 2013 12:32:20 UTC+1 użytkownik d...@g...com
napisał:
> [...]
>
> Bardzo rzetelny i profesjonalny. Pomoże podjąć słuszną decyzję.
>

> P.s: ważne jest by mieć takie urządzenie w kuchni, bardzo ułatwia życie :)

Nieprawda, nie warto mieć takich urządzeń. Drogie i do niczego niepotrzebne.

55. Data: 2013-11-08 10:58:36

Od: witek <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07-11-2013 17:25, k...@g...com pisze:

speedocook są praktycznie identyczne, różnią się tylko lub aż ceną!

opowieściom o akości, gdyż każde z nich jest bardzo dobre.

> Nieprawda, nie warto mieć takich urządzeń. Drogie i do niczego niepotrzebne.

Potwierdzam. Mam Thermomix. Kosztowało to naprawdę ciężkie pieniądze, a
przydaje się może raz na miesiąc.

spadająca moc świetlówki
Jaki żyrandol w salonie?
Jaki parametr fizyczny zmieni się po zainstalowaniu rekuperatora?
Otwarte warsztaty projektowania wnętrz
Montaż parapetów wewnętrznych.