termosonda w kuchenkach

1. Data: 2002-05-21 22:01:56

Temat: termosonda w kuchenkach
Od: domańczak <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to jest przydatny bajer? ...czy nie przepłacać ;-)

Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2002-05-22 08:24:36

Temat: Re: termosonda w kuchenkach
Od: "Tartak sc" <b...@t...mmart.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli czasami pieczesz mieso (ewentualne kurczaka) w piekarniku to jest to
bardzo przydatny bajer, jesli nie pieczesz to bedzie on bezuzyteczny.
Taka termosonde wkluwasz w srodek miesa i jak na wyswietlaczu temperatura
tej sondy dojdzie do 180stopni (chyba 180, nie pamietam dokladnie) to mieso
masz superowo zrobione, nie jest ani suche ani nie dopieczone.

1. Data: 2002-05-22 10:59:35

Od: "T.Zon" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tartak sc napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>tej sondy dojdzie do 180stopni (chyba 180, nie pamietam dokladnie) to mieso
>masz superowo zrobione, nie jest ani suche ani nie dopieczone.

80 stopni :-))

Uzywalem kilka razy. Niestety trzeba poeksperymentowac ale calkiem fajne.

Pozdrawiam
Zonzi

1. Data: 2002-05-22 11:19:54

Od: "Tartak sc" <b...@t...mmart.pl> szukaj wiadomości tego autora

Byc moze 80, naprawde nie wiem, ale miesko jest super.

archwiwum- a gdzie to?
Proste zadanie
kupie mieszkanie
OKNA