teściowa

191. Data: 2006-04-13 17:39:31

Temat: Re: teściowa
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

twiza napisał(a):
Ja mam tylko matkę, rodzeństwa brak gdzie tu wsparcie na
> rozprawie rozwodowej w sprawie przyznania dzieci.Jego babcia urodzila 15
> dzieci z czego 12 sie uchowało, ma ogromna rodzinę. Pozostaje mi tylko
> być barankiem

Puchankiem;-)ale zrobiłes nas w jajo;D

--
Gosia

192. Data: 2006-04-13 17:43:12

Temat: Re: tes'ciowa
Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lozen napisa?(a):

> Po (+/-) 20 latach doswiadczenie jakies jednak jest. Z pewnoscia
> wieksze niz powiedzmy po roku.

> Chciec to moc. Dziecko da sie nauczyc prostej czynnosci, babci tez da
> sie wytlumaczyc,
nie, jesli jest ze wsi, i dajesz jej papcie a ona chodzi na boso.
trzeba tylko konsekwencji i checi.

> To jest calkiem inny temat. Ja akurat jestem z tych co bardzo sobie
> cenia wlasne garnki i nie uznaja obcych osob po nich zagladajacych, i
> nie wazne czy jest to tesciowa czy kolezanka czy sasiadka, na to nie
> pozwalam i tyle.
sama wchodzi gdy mnie nie ma
> TYlko ze jest roznica pomiedzy powiedzeniem komus "odwal sie od moich
> garnkow" a "ja tu wszystko mam juz prawie skonczone, niech mama sobie
> usiadzie i odpocznie, a ja zaraz wroce".
nieraz t?umaczy?am z.e garki sa moje, ale one dalej swoje

przydaloby sie;
Mowimy o tym co jest, a

> Sugeruje zachowanie odpowiednie do sytuacji, a nie gdybania co by bylo
> gdyby ciotka miala wasy. Domyslam sie, ze tesciowa twizy nalezy do tych
> prostszych osob,
niestety tak, ze wsi 12 rodzen'stwa mia?a, ona by?a jedna z najstarszych
i t?umaczy z.e musia?a rodzen'stwo wychowywac'
ktorym ksiazki sluza za podstawke do kawy,
niestety
odpowiadam
> wiec "jezykiem" zrozumialym dla jej tesciowej.

ale jej wydaje sie; ze jak ma;z. ja wyrzuca z mieszkania, to tutaj jest jej
miejsce. Ja jej t?umacze; z.eby pojecha?a na wies do rodziny, do swojej
matki, a ona z.e syna ma?ego ma jeszcze a syn ma 26 lat

193. Data: 2006-04-13 17:43:39

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e1m2ch$84u$3@news.onet.pl>
Gosia Plitmik <p...@o...pl> pisze:

> Puchankiem;-)ale zrobiłes nas w jajo;D

Dlaczego uważasz, że to Puchaty?

--
Nixe

194. Data: 2006-04-13 17:49:54

Od: Lozen <i...@n...spam.hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:

> podobno umiesz rozwiazywac problemy :>
> wystarczy, ze tesciowa uszanuje prawo glosu twizy jako wazniejsze
> w przypadku jej rodziny i jej dziecka.

Tylko ze wprowadzanie takich praw powinno sie zaczynac od dnia
powszedniego, a nie od urodzin dziecka czy swiat.

> otoz to. jesli jednak tesciowa umie uszanowac zdanie innych
> to i z taka mentalnoscia tez mozna uznac prywatnosc synowej.

Z tego co dziewczyna pisze tesciowa raczej nie potrafi uszanowac zdania.

> nalezy jej o tym powiedziec.

W zwykly szary dzien i uczyc od zwyklego szarego dnia, a nie od swieta
dziecka.
Kasia

195. Data: 2006-04-13 17:50:25

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"twiza" <b...@t...pl> wrote in message

czy moglabys w miare przejrzyscie odpisywac na posty. wycinaj zbedne cytaty,
zachowaj jakies odstepy itp bo jaks sieczka Ci wychodzi i odniechiewa sie
czytac .

iwon(k)a

196. Data: 2006-04-13 17:56:10

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lozen" <i...@n...spam.hotmail.com> wrote in message

> Tylko ze wprowadzanie takich praw powinno sie zaczynac od dnia
> powszedniego, a nie od urodzin dziecka czy swiat.

a i owszem. czy twiza chce pomocy tylko "od swieta"?
wydaje mi sie, ze nie.

> Z tego co dziewczyna pisze tesciowa raczej nie potrafi uszanowac zdania.

dlatego jest sfrustrowana, to raz. dwa, tolerowanie tesciowej, spogladajac
czule na jej bagaz doswiadczen zapewne tez za wiele nie da. sytuacja ta
nie jest prosta na tyle, zeby jedna rada z nuisow byla cudotworcza.

> W zwykly szary dzien i uczyc od zwyklego szarego dnia, a nie od swieta

niekiedy toleruje sie wiecej w szary dzen a w swieta juz nie mozna wiecej.

iwon(K)a

197. Data: 2006-04-13 18:00:05

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Dlaczego uważasz, że to Puchaty?

Mam takie przeczucie;-)Nawet jezeli to nie on, to na bank ktos sobie
robi jaja;-)

--
Gosia

198. Data: 2006-04-13 18:01:56

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

twiza napisał(a):

-a do łóżka siłe ma

ROTFL

--
Gosia

199. Data: 2006-04-13 18:06:03

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e1m3j3$dgn$1@news.onet.pl>
Gosia Plitmik <p...@o...pl> pisze:

> Mam takie przeczucie;-)

To nie może być on. Chyba, że nadaje z innego miejsca ;-)

> Nawet jezeli to nie on, to na bank ktos sobie robi jaja;-)

Gorzej, jeśli jednak nie robi :(

--
Nixe

200. Data: 2006-04-13 18:08:00

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):
> W wiadomości <news:e1m1s8$7uv$1@atlantis.news.tpi.pl>
> twiza <b...@t...pl> pisze:
>
> Nixe:

> I naprawdę uważasz, że aby nie mieć "na sumieniu" zakochanego kolegi,
> należy wyjść za niego za mąż???
głupia byłam, ale dzieci są super

> Co to znaczy "jest tylko miłość, a przyjaźni brak".
> Czy możesz mi opisać taką sytuację, bo ja nie jestem sobie w stanie
> wyobrazić.

Moze ja smarkata jestem, ale doswiadczenie jakies tam mam.

Miłość zazwyczaj rodzi sie miedzy dwojgiem ludzi pod wpływem
zauroczenia,różowych okularów, fascynacji cialem drugiej połówki, tak
żeby doszło do zapłodnienia i żeby były z niego dzieci.Taka rola
czlowieka też ssak.
Gdyby tego nie było to w ogóle dzieci nie było by na świecie, każdy by
chciał swoj ideał znaleźć,a ideałów niestety nie ma. - jak ktos tak
uwaza ze ideały są niech sie zgłosi.
Niestety będziemy też stare, tesciowe wredne ;) ,nasze organizmy
zaprzestaną chęci na sex i co pozostanie. Wspolne zycie. Mężczyxni mają
chęć do poxnej starości, kobiety po 50 zaczynają przekwitać i juz je to
nie rajcuje. O czym babki bedziecie rozmawiac z mezami,jak sa dzieci to
super, ale znam małzenstwa bezdzietne gdzie żyja jak pies z kotem.

kwestionariusz CAS
Praca...
Wielkanocne PiSanki
dzien skupienia narzeczonych
"Wystarczająco dobrzy rodzice" Bettelheima - co myślicie o tej książce??