teściowa

41. Data: 2006-04-12 19:16:18

Temat: Re: teściowa
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-04-12 21:07:50 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Margola* skreślił te oto słowa:

> Utrudniają dialog. Człowiek przywiązany do przedniotu przeżywa stratę i jest
> oburzony, a to emocje utrudniające porozumienie.

Wiesz, gdyby nie było przywiazania do rzeczy, na ktore sie zapracowało nie
byłoby nieporozumienia...

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

42. Data: 2006-04-12 19:16:45

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości

> Pominąwszy intencje - efekt ten sam. To ja płacę za czyjąc głupote,
> złośliwosć, niefrasobliwośc. Nie bawi mnie to ani ani. Nieważne czy to
> zasługa jakiegoś żula, brata czy teściowej.

A mnie mało wzrusza w sumie. Rzeczy to tylko rzeczy.
I o ile wkurzało by mnie faktycznie jakby ktoś niszczył je złośliwie, to
inne powody (nieuwaga, niewiedza, niezręczność, przypadek itd., itp.) są
"odpuszczane", najwyzej zapłacę, a najczęsciej trafia się ze "nisdzczyciel"
proponuje jednak rekompendsatę za zniszczenie czegoś.

--
Edyta Czyż
Co jeździła porysowanym przez sąsiadkę.
(Znajomy mawia, ze takie "kwiatki" na samochodzie sa jak blizny na twarzy
wojownika - wzbudzają respekt u innych użytkowników dróg. :P)

43. Data: 2006-04-12 19:17:51

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-04-12 21:07:56 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Sowa* skreślił te oto słowa:

> No więc właśnie IMO sęk w tym, ze to ta trzecia góralska prawda, a nie
> czarne z białymi w pralce i patelnia nożem wyskrobana.:>

A ja nie wiem... ale ja przezyłam tesciowa in spe, które miewała takie
zagrania, że pernamentnie niemal chciałam ją udusić gołymi rękoma ;>
Ładowanie się do sypialni i oglądanie przescieradła to był najmniejszy z
jej grzechów...

44. Data: 2006-04-12 19:19:46

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz, gdyby nie było przywiazania do rzeczy, na ktore sie zapracowało nie
> byłoby nieporozumienia...

Eeeee tam. Pretekst zawsze się znajdzie ;)

Margola

45. Data: 2006-04-12 19:20:42

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-04-12 21:12:40 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Margola* skreślił te oto słowa:

> Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości

> Ja sobie wyobrażam.

Znaczy, ze ma wszystko jednakowo szare, i odpada problem z dobieraniem
kolorów przy ubieraniu sie? ;)

46. Data: 2006-04-12 19:21:25

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zagrania, że pernamentnie niemal chciałam ją udusić gołymi rękoma ;>
> Ładowanie się do sypialni i oglądanie przescieradła to był najmniejszy z

Nie chcę kusić losu, tym bardziej, że cenię sobie stabilność, ale ciekawe,
czy z Takim Wyzwaniem poradziłabym sobie jakoś...

Margola

47. Data: 2006-04-12 19:22:14

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znaczy, ze ma wszystko jednakowo szare, i odpada problem z dobieraniem
> kolorów przy ubieraniu sie? ;)

Albo jest niechlujna i wisi jej, jak wyglądają jej rzeczy... naprawdę tak
bywa.

Margola

48. Data: 2006-04-12 19:25:09

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Apr 2006 21:16:18 +0200, Lia napisał(a):

> Wiesz, gdyby nie było przywiazania do rzeczy, na ktore sie zapracowało nie
> byłoby nieporozumienia...

Powodem nieporozumienia jest ocena cudzych intencji a nie jakiś teflon czy
skarpetka.

puchaty

49. Data: 2006-04-12 19:28:15

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości

> Gdzie ona tak szaleje? Bo osttanio raczej na biezaco jestem, i to jest
> drugi watek, w którym ją widze.

Widziałam ją na dzieciach, diecie, psychologi, psychlogi.sny, religi,
medycynie.
Wrzuciłam w pewnym momencie nicka w google, zeby zobaczyć czy to pewna
prawidłowośc, czy tylko mi się wydaje.
No i nie, nie wydaje mi się. Wątek z UE to żaden wyjątek.:>

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

50. Data: 2006-04-12 19:30:10

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-04-12 21:25:09 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *puchaty* skreślił te oto słowa:

> Powodem nieporozumienia jest ocena cudzych intencji a nie jakiś teflon czy
> skarpetka.

Twiza nie pisała nic o intencjach, a o zachowaniach jedynie.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

kwestionariusz CAS
Praca...
Wielkanocne PiSanki
dzien skupienia narzeczonych
"Wystarczająco dobrzy rodzice" Bettelheima - co myślicie o tej książce??