tesciowa na kolacji.. ! ! !

1. Data: 2004-10-05 14:10:49

Temat: tesciowa na kolacji.. ! ! !
Od: "ANIA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Pierwszy raz bede mogla ugoscic moja tesciowa na kolacji u siebie. A
to dlatego ze beda chrzciny jej wnuczki. Co zrobic na ten wieczór bo brak mi
pomyslu... (Jesli to wazne to bedzie 10 osob) Pomozcie ! ....
AM

1. Data: 2004-10-05 14:18:13

Temat: Re: tesciowa na kolacji.. ! ! !
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ANIA wrote:

> Witam Pierwszy raz bede mogla ugoscic moja tesciowa na kolacji u siebie. A
> to dlatego ze beda chrzciny jej wnuczki. Co zrobic na ten wieczór bo brak mi
> pomyslu... (Jesli to wazne to bedzie 10 osob) Pomozcie ! ....

Tort z muchomorow ;)

th.

ps. ty robisz impreze dla tesciowej, bo sa chrzciny jej wnuczki (wnosze, ze to
nie twoje dziecko) i jeszcze sama wymyslasz menu? nie czujesz sie przypadkiem
wykorzystywana? ;)

1. Data: 2004-10-05 15:46:00

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> AM
>
> Zrób to, co umiesz najlepiej. I spytaj ojca dziecka, czego jego mamusia nie
lubi, no ....żebys nie miała wpadki, że... z premedytacją podałaś coś, czego
szanowna Babcia nie cierpi jeść. A nadto WSZYSTKICH gości potraktuj jednakowo:-
). Pozdr. Areta

1. Data: 2004-10-05 15:55:13

Od: "eM" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

"ANIA" pisze:

> Pierwszy raz bede mogla ugoscic moja tesciowa na kolacji u siebie.
> A to dlatego ze beda chrzciny jej wnuczki.

Chyba maluszek wazniejszy od tesciowej w tym przypadku? :-)

> Co zrobic na ten wieczór bo brak mi
> pomyslu... (Jesli to wazne to bedzie 10 osob)

No wlasnie, beda tez inni goscie (a dokladnie 9 osob!). Poszperaj w
archiwum, Ania Ladorucka nie tak dawno (jak mi sie wydaje) szykowala
przyjecie na 25 osob i przedstawila rozpiske calkiem przyzwoitego i
imponujacego obiadu. Kilka osob chwalilo tort Rafaello (tez chyba z
okazji chrzcin).

Nie wiem, jak masz odpornosc na stres (a rozumiem, ze najazd tesciowej
Cie troche przeraza), wiec skupilabym sie raczej na czyms co znasz i
umiesz przygotowac. Ewentualnie przetrenowalabym wszelkie innowacje i
nowe przepisy na dluuugo zanim goscie przekrocza prog :-).

Powodzenia,
eM, co tez ma straszna tesciowa, wiec na chrzciny potomstwa zaprosila
rodzine do malej restauracji, bo kelnerowi sie rece znacznie mniej
trzesly, jak zobaczyl eMowa tesciowa, a szef kuchni w ogole nie
wiedzial, jaki sobie los *zgotuje*, jak marchewka bedzie zbyt miekka, a
mieso twardawe, a deser przeslodzony lub slodki zdecydowanie za malo
;-)

1. Data: 2004-10-05 16:01:05

Od: "iwona" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> Tort z muchomorow ;)
Przy takim nastawieniu wobec teściowej, kiedy sama będziesz teściową,
twoja synowa będzie miała taki sam stosunek do ciebie, też ci przygotuje
muchomora, bo w życiu tak juz jest, że wszystko wraca.

1. Data: 2004-10-05 16:04:03

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> muchomora, bo w życiu tak juz jest, że wszystko wraca.
>
> Ale, czemuś taka poważna, nie widzisz, że puściła OCZKO :-)
Pozdr.Areta

1. Data: 2004-10-05 16:08:53

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik iwona napisał:

> [...]
> twoja synowa będzie miała taki sam stosunek do ciebie, też ci przygotuje
> muchomora, bo w życiu tak juz jest, że wszystko wraca.

;) widzialas?

Na swoja tesciowa nie mam co narzekac, tyle, ze gdybym to ja robila
przyjecie z okazji chrzcin bobasa, to by mnie tesciowa z kuchni
wypedzila i sama zajela sie robieniem jedzenia.

Wlasciwie eM i Arretka wszystko napisaly. Co tu dodac: Aniu, jesli
mozesz, to umow sie z kims zaufanym (siostra? szwagierka?), zeby pelnila
honory zapasowej pani domu. To tak, na wypadek, gdyby maluszek nie dal
ci odejsc od siebie.

th.

1. Data: 2004-10-05 16:10:24

Od: "eM" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

"Theli" pisze:

> Aniu, jesli mozesz, to umow sie z kims zaufanym (siostra?
> szwagierka?), zeby pelnila honory zapasowej pani domu. To tak, na
> wypadek, gdyby maluszek nie dal ci odejsc od siebie.

Swiete slowa.

Pozdrawiam serdecznie,

1. Data: 2004-10-05 17:35:06

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iwona" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Przy takim nastawieniu wobec teściowej, kiedy sama będziesz teściową,
> twoja synowa będzie miała taki sam stosunek do ciebie, też ci przygotuje
> muchomora, bo w życiu tak juz jest, że wszystko wraca.

a nie pomyslalas, ze moze tesciowa sobie zasluzyla na taki pomysl?
zachowaniem, wtracaniem sie, zlosciwymi uwagami?

1. Data: 2004-10-05 19:05:21

Od: "Daniel Dawid <LightHouser> Majewski" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04-10-05 19:35, Użytkownik Ruua napisał/a:
> a nie pomyslalas, ze moze tesciowa sobie zasluzyla na taki pomysl?
> zachowaniem, wtracaniem sie, zlosciwymi uwagami?
Jeśli ktoś skrywa lęk przed teściową, nie będzie w stanie jej
powiedzieć "przepraszam, jesteś uczynna, ale ja chcę sobie w życiu
sam/sama radzić". Nie znam nikogo, kto by był celowo złośliwy, jeśli nie
został sprowokowany, raczej nie posiadł dystansu do niektórych spraw.
Sytuacja z życia : znajoma poprosiła swoją córkę o posprzątanie swoich
zabawek, a jej teściowa na to rzekła : "niech się jeszcze dziecko
pobawi". Dzieciak zdębiał, a ja po prostu zapytałem z uśmiechem -
"Przepraszam, to kto tu jest mama ?". Teściowa tej znajomej się
uśmiechnęła i zrezygnowała z dalszych ingerencji. Tak więc dla mnie
stanowczość nie wyklucza dobrego traktowania innych ludzi, trzeba
tylko znać granice między tym, co stanowimy o sobie, a tym, na co
pozwalamy innym, i być w tym konsekwentnym, nie zapominając o tym, że
jeżeli utrzymamy życzliwość, łatwiej będzie się porozumieć.

Daniel Dawid [LightHouser] Majewski
madan.wywal(at)op.pl

Tiramisu-problem -pomocy!
Re: Nalewka z mleka