Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
ews.icm.edu.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: "ajtne" <a...@b...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: test
Date: Fri, 28 Sep 2001 15:48:12 +0200
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl
Lines: 27
Message-ID: <9p1v6t$8lq$1@news.tpi.pl>
References: <9p1bmf$pvm$1@h1.uw.edu.pl>
<M...@i...pl>
<9p1gfd$jmi$1@news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: users1.rtk.net.pl
X-Trace: news.tpi.pl 1001685021 8890 217.97.232.33 (28 Sep 2001 13:50:21 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: 28 Sep 2001 13:50:21 GMT
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4522.1200
X-MSMail-Priority: Normal
X-Priority: 3
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4522.1200
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:105849
Ukryj nagłówki
Użytkownik "Eva
> Ja jeszcze dodam, że są umysły analityczne i syntetyzujące. Czyli to co
powiedział eTaTa + jeszcze
> wrodzone bądź wyćwiczone cechy osobnicze.
Np. takie, jak uważnośc przy czytaniu instrukcji, umiejętnośc jej
zrozumienia. I podporządkowania się poleceniom ;))) Instrukcja w tym
przypadku została tak sformułowana, ze można było (tak chyba jak Mefisto)
skupić się poprostu na wyszukiwaniu "F".
IMO jest to kwestia umiejętności elastycznego przestawiania się z analizy na
syntezę (i vice versa), w zależności od celu czy potrzeby. Gdyby tak
wyłącznie syntetycznie traktować np. pisma urzędowe, instrukcje czy
polecenia można by coś po drodze zgubić. Z drugiej strony w wielu
okolicznościach postrzeganie świata: "że dom..., że Stasiek..., że koń...,
że drzewo" byłoby koszmarne.
pozdrawiam :)
joa
PS. Dostrzegłam wszystkie 6, pewnie dlatego, że jestem szczególnie
wyczulona. Ostatnio mocno się poślizgnęłam na własnej nieuważności w
stosunku do instrukcji. I braku analitycznego spojrzenia na świat ;)))
|