test ciążowy

11. Data: 2003-01-04 22:46:22

Temat: Re: test ciążowy
Od: Egghead <E...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"AAnkaa" <a...@a...pl> wystukał

> nie bylabym soba gdybym nie zaczela podejrzewac ciazy. Tak czy
> inaczej wciaz sie troche martwie...

Troche sie pomartw ;-) ale nie za bardzo. Generalnie testy sa
wiarygodne i nie podejrzewam, zebys byla w gronie tych ą0,1% pechowcow.
Pozdrawiam
Egghead

12. Data: 2003-01-05 07:46:47

Od: "AAnkaa" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Egghead" <E...@w...pl> napisał w wiadomości

> Troche sie pomartw ;-) ale nie za bardzo. Generalnie testy sa
> wiarygodne i nie podejrzewam, zebys byla w gronie tych ą0,1% pechowcow.

No i jak sie dzis okazalo na szczescie nie jestem ani w gronie pechowcow ani
juz na pewno w gronie przyszlych matek :) Za opoznienie moge podziekowac
mojemu nadto nerwowemu szefowi...:D

Ania

13. Data: 2003-01-06 13:13:24

Temat: Re: test ciążowy - EOT
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ta "blondynka".
>
> Ona pewno teraz sadzi, ze aby zajsc w ciaze to trzeba nie przyjac
> jakiejs tabletki, a zeby nie zajsc to trzeba ja polknac. A przeciez
> sprawy sie maja inaczej. Do tego aby zajsc w ciaze potrzebny jest
> "PRATEK". I jak on ma orgazm wewnatrz blondynki to ona ma szanse zajsc
> , a jak nie ma - to ona nie ma najmniejszych szans. No nie ?
>
> BTW.: Jak jestes poloznik to rozumiem po co to robisz . Trzeba swoj
> interes popierac. Zawsze sie przyda pare dodatkowych ciaz i porodow
> aby zbilansowac ksiazeczke czekowa. Ile teraz sie kasuje za

wszystko zalezy od czasu i miejsca....
mysle ze w 75% poloznikiem i 25% ginekologiem
za porod? kasa chorych placi szpitalowi chyba 1800PLN...
mi dyrektor placil (bo za grudzien "zapomnial") 870PLN/mies...
za dyzur za to zwykly jakies 70PLN... w tym czasie "zalatwiam" jakies 5
porodow... wychodzi wiec ok 14PLN za porod
za sobotnio/niedzielny czy tez swiateczny 120PLN... w tym czasie porodow
jest ok 6... wychodzi drozej bo 20PLN/porod

jak widzisz nawet ksiazeczki czekowej nie zamawialem dla siebie...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

14. Data: 2003-01-06 14:45:42

Temat: Re: test ciążowy - fees
Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 6 Jan 2003 14:13:24 +0100, "WALDIM" <w...@a...pl>
wrote:

>za porod? kasa chorych placi szpitalowi chyba 1800PLN...

Ale tyle nie dostajesz do kieszeni, bo placi szpitalowi. A Tobie
oddzielnie ?

> [...]
>za sobotnio/niedzielny czy tez swiateczny 120PLN... w tym czasie porodow
>jest ok 6... wychodzi drozej bo 20PLN/porod

Stare, sprzed dwoch lat i sprzed podwyzek fees :

http://www.albertadoctors.org/fees/fees/common.html
http://www.albertadoctors.org/fees/fees/snapshot.htm

Mysle, ze to wyjasnia dlaczego lekarzom nie oplaca sie pomagac przy
porodach.

Pozdrawiam

dradam

Pytanie