test ciazowy - skutecznosc w jakim czasie?

1. Data: 2001-07-21 06:20:58

Temat: test ciazowy - skutecznosc w jakim czasie?
Od: "niksnet" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolega prosil mnie o zbadanie sprawy (sprawa pilna jak sie mozna domyslic
:-):
jakim testem - od momentu zaplodnienia - najszybciej i w miare wiarygodnie
wykryjemy ciaze?
czy mozliwe jest aby po 4-5 dniach od zaplodnienia popularne testy
sprzedawane w aptekach pokazywaly prawdziwy wynik?
czy mozliwe jest aby po 4-5 dniach od zaplodnienia test krwi pokazywal
prawdziwy wynik?

pozdrowka

2. Data: 2001-07-21 11:10:28

Temat: Re: test ciazowy - skutecznosc w jakim czasie?
Od: "Violetta Danowska" <x...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> czy mozliwe jest aby po 4-5 dniach od zaplodnienia test krwi pokazywal
> prawdziwy wynik?

Ja dowiedziałam się że jestem w ciąży po 5 dniach od zapłodnienia używając
testu na mocz, więc jest to możliwe (jeśli wykaże pozytywnie, to prawie 100%
ciąża, jeśli nie - nie wiadomo, można powtórzyć test za kilka dni)

--
Viola i Magdalenka (23.04.2001)

3. Data: 2001-07-21 13:54:26

Temat: Odp: test ciazowy - skutecznosc w jakim czasie?
Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

niksnet napisał

: jakim testem - od momentu zaplodnienia - najszybciej i w miare wiarygodnie
: wykryjemy ciaze?

W zasadzie wszystkie testy apteczne działają mniej więcej tak samo wiarygodnie i
szybko.

: czy mozliwe jest aby po 4-5 dniach od zaplodnienia popularne testy
: sprzedawane w aptekach pokazywaly prawdziwy wynik?

Aż tak dobrze to nie ma. "Najszybsze" testy mogą pokazać wynik po około tygodniu
od zapłodnienia, ale generalnie im później, tym wynik bardziej wiarygodny.
Powiedz koledze, że wynik negatywny NIE oznacza, że ciąży nie ma. Wynik
pozytywny niemal na 100% oznacza ciążę.
Dla pewności test należy powtórzyć w odstępie jakichś 2-3 dni.

: czy mozliwe jest aby po 4-5 dniach od zaplodnienia test krwi pokazywal
: prawdziwy wynik?

A tego to nie wiem, ale przy przypuszczalnie to tez jeszcze za szybko.
Maja

4. Data: 2001-07-21 17:08:15

Od: "ram" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Testy z moczu daja pewne wyniki po 2,3 tygodniach ,
okolo tygodnia po spodziewanej miesiaczce .
Nie znam testow z krwii , chyba nie ma ich w obrocie aptecznym
r,

5. Data: 2001-07-22 09:41:37

Od: "Ania Kalińska" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"niksnet" <n...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> sprzedawane w aptekach pokazywaly prawdziwy wynik?
> czy mozliwe jest aby po 4-5 dniach od zaplodnienia test krwi pokazywal

Ja swojego czasu uzywałam QuickView (ok. 15zł). Wykrywa po sześciu dniach.
Zrobiłam (na wszelki wypadek) dwa, obydwa wyszły wyraźnie pozytywnie i
faktycznie - byłam w czwartym tygodniu :)

--
Ania Kalińska (i Izunia, 07.07.2001)
a...@g...pl

Kurzajka