test mmpi

11. Data: 2005-08-04 14:34:26

Temat: Re: test mmpi
Od: "PrawdziwaWiedzmaF." <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marcinnn" <m...@o...pl> napisał
pl

> nie, przed rzeczywistym testem znalazłem go
> http://www.chem.uni.torun.pl/~kuchar/mmpi-2.htm

Czy wolno takie testy umieszczac na stronach i - netowych?! Przeciez
wczesniejsze poznanie pytan i klucza wplywa na wiarygodnosc badania!

A jesli chodzi o odp.: np. pyt. 'Nie boję się chorób zakaźnych.' zastanow
sie czy sie z tym zgadzasz, czy jest to prawda i gdy jest, tzn. nie boisz
sie chorob zak. - odpowiedz TAK, natomiast gdy sie boisz (tzn. stwierdzenie
w pyt. nie jest prawdziwe) - odpowiedz NIE. I analogicznie w przypadku
kazdego pytania. Zreszta badajacy powienien ci to wyjasnic.

Pozdr.
PrawdziwaWiedzmaF.

12. Data: 2005-08-04 21:09:52

Od: "tycztom" <t...@v...iem.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

->J.E. meml<- dcnf3f$8ru$...@n...news.tpi.pl naszkrobal(a):

> "marginalność pobudek merkantylnych"... co to kur.wa znaczy?

Pewnie kur.wa 'zajebiś..', jak wszystko ;)

TT

P.S. W Angorze mi mówią, że ...iście to już wypada. Kur.. jak pięknie.
No nic. Idę coś naprawiać.

--
mansarda netopierza
http://tycztom.7net.pl

13. Data: 2005-08-14 19:16:11

Od: vonBraun <interfere@O~wywal~2.pl> szukaj wiadomości tego autora

... z Gormenghast wrote
w news://news.ipartners.pl:119/dcljri.3vs4sa9.2@gorm.h
597d5945.invalid

> "vonBraun" w news:dckrn3$jbp$1@news2.ipartners.pl...
> /.../

> Widzisz teraz, gdzie leży pogrzeb Twojej wcześniejszej odpowiedzi?
Której i w jakim fragmencie?

> Aż się prosiło, by zapytać Cię, co to znaczy "aby test badał to co bada",
Użyłem w znaczeniu: badał także badanego a nie tylko badającego :-)

> oraz jak się ma jego kondycja do stanu aktualnego, gdzie "konsultantów"
> od mmpi pod dostatkiem. A to przecież tylko wierzchołek G.L.
Kondycja metody zależna jest od warunków jej stosowania.
To pytanie z serii "jaką wędką łowi się największe ryby" :-)

> Wybacz - to tylko luźna uwaga.
> Przyjemnego urlopowania :).
Dzieki.

> All
> ps. zapytam jeszcze, w jaki sposób test nabywa odporność (jeśli nabywa
> Twoim zdaniem) na zmiany zachodzące w otoczeniu - tzn czy test "wie",
> że klient przerabia go nie po raz pierwszy,

Po co kwestionariuszowi taka odporność?
Odporność na to co powyżej,
i to co poniżej:

> że mial np. dostęp do wyników
> i interpretacji szczegółowych? A może nawet i kluczy.
powinna zapewniać relacja terapeutyczna.

> W dzisiejszych czasach, kiedy najlepsi specjaliści okazują się zboczeńcami
> krzywdzącymi dzieci, jak też pierwsze osoby w państwie "mylą się"
> w zeznaniach co do swego wykształcenia bądź stanu majątkowego...
> trudno uwierzyć w marginalność pobudek merkantylnych w zawodzie
> psychologa.

Cóż, po przejrzeniu strony internetowej
http://www.chem.uni.torun.pl/~kuchar/
i sposobu w jaki bada on pacjentów testem MMPI
przestaje się wierzyć w "marginalność pobudek merkantylnych"
dra Kucharskiego.

Mam nadzieję, że nie każesz mi się za niego tłumaczyć:-)

pozdrawiam
vonBraun

14. Data: 2005-08-16 20:08:48

Od: "... z Gormenghast" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

"vonBraun" w news:ddo53r$1a86$1@news2.ipartners.pl...
/.../

> Użyłem w znaczeniu: badał także badanego a nie tylko badającego :-)

To znaczy, że jest.... obosieczny ;)).

> Po co kwestionariuszowi taka odporność?
> Odporność na to co powyżej,
> i to co poniżej:

> powinna zapewniać relacja terapeutyczna.

Powinna? A jak się to ma do realiów?
Nie, nie - nie odpowiadaj.

> Cóż, po przejrzeniu strony internetowej /.../
> przestaje się wierzyć w "marginalność pobudek merkantylnych"
> dra Kucharskiego.
>
> Mam nadzieję, że nie każesz mi się za niego tłumaczyć:-)

Oczywiście, że nie.

> pozdrawiam
> vonBraun

All