testosteron

1. Data: 2001-05-28 15:57:06

Temat: testosteron
Od: "Super Sayan" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy sa moze jakies sposoby lub srodki na zwiekszenie produkcji testosteronu
przez
organizm (zamiast przyjmowac go z zewnatrz)? Slyszalem, ze dzialanie zimnem
ma jakis wplyw, ile w tym prawdy? Chodzi mi o to, zeby zwiekszyc mase bez
sterydow.
PS. Czy moglby mi ktos wskazac jakas grupe dyskusyjna o kulturystyce?

2. Data: 2001-05-28 22:32:11

Temat: Re: testosteron
Od: "bikej" <b...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Super Sayan" <s...@w...pl> wrote in message news:9ett3d$k1k$1@news.tpi.pl...
> [...]
zimnem
> ma jakis wplyw, ile w tym prawdy? Chodzi mi o to, zeby zwiekszyc mase bez

Jakieś bzdury...(z tą wodą)

Największe w PL forum - www.sfd.pl "pod" www.kulturystyka.pl

3. Data: 2001-06-04 09:26:27

Od: "ortotyka" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mozna podwyzszyc poziom testosteronu poprzez stres i submaksymalny wysiłek
fizyczny.Dodajac mała podaz jedzenia podwyzsza poziom (oczywiście po 5- 10
dniach takiej próby i po powrocie do normalnego trybu życia ) nawet
pieciokrotnie.- badania na komandosach poddanych ekstremalnym warunkom.

4. Data: 2001-06-04 11:52:14

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 4 Jun 2001, ortotyka wrote:

> dniach takiej próby i po powrocie do normalnego trybu życia ) nawet
> pieciokrotnie.- badania na komandosach poddanych ekstremalnym warunkom.

najlepiej wsazdzic faceta do celi smierci. Moze wzrosnie nawet 15X

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]