tez sie chwale

1. Data: 2004-02-09 09:27:03

Temat: tez sie chwale
Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tylko chcialam powiedziec, ze do albumiku:
http://f2.pg.photos.yahoo.com/epasinska
dolozylam cos tam....
na przyklad:
1. moje pudelko DMC hihihi, a dlaczego hihihi to juz sie same musicie do
albumiku pofatygowac, moge tylko poweidziec ze calkowity koszt pudelka to
2,99 zl,hihihi;
2. sniezynki tegoroczne;
3. walentynki dla mojego dziecka do przedszkola, tak,tak, do przedszkola
:-);
4. dwie kokluszki, jedna niedokonczona, oczywiscie nie ujrzaly jeszcze
krochmalu...;
5. krzyzyki oczywiscie, wszystko co popelnilam przez ostatni miesiaczek...

ZAPRASZAM (do chwalenia,hihihi)

Ewa co mysli czym meza obdarowac, bo nie dosc ze Walentynki to jeszcze
walentynkowa rocznica slubu......

1. Data: 2004-02-09 10:51:01

Temat: Re: tez sie chwale
Od: "paulik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> albumiku pofatygowac, moge tylko poweidziec ze calkowity koszt pudelka to

ha !!!! mam identyczne pudelko za ta sama cene.... :))))))))))
poza tym sliczne perminki i super psiak;
gratuluje...
pozdr
paulik /Szczecin/

1. Data: 2004-02-09 11:23:14

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> gratuluje...
> pozdr
> paulik /Szczecin/

w tym Szczecinie to cudowne kobitki mieszkaja :-))))))))
pozdrowionka sloneczne z zaplakanego Krakowa
Ewa

1. Data: 2004-02-09 12:13:17

Od: Beazuku <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

paulik wrote:

> ha !!!! mam identyczne pudelko za ta sama cene.... :))))))))))
> poza tym sliczne perminki i super psiak;
> gratuluje...
> pozdr
> paulik /Szczecin/

I ja tez :)
--
Pozdrawiam. Beazuku z Zielonej Góry
www.republika.pl/beazuku

1. Data: 2004-02-09 12:29:07

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I ja tez :)
> --
> Pozdrawiam. Beazuku z Zielonej Góry

a pomysl to ja chyba od Ciebie zgapilam....
:-))))

pozdrowionka
Ewa

1. Data: 2004-02-09 12:44:43

Od: Beazuku <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a&e wrote:

> a pomysl to ja chyba od Ciebie zgapilam....
> :-))))
>
> pozdrowionka
> Ewa

i swietnie!
cena niska funkcjonalnosc wysoka !!

1. Data: 2004-02-09 13:12:32

Od: "agniecha" <n...@j...bezdomna.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i swietnie!
> cena niska funkcjonalnosc wysoka !!

Przecież to jest moje pudełko na moje akcesoria krawieckie, mam tam nici,
igły, zamki, guziki, szpilki i mnóstwo draobiazgów, a pomysł zgapiłam od
mojego faceta, który ma takie samo na swoje tranzystorki i inne śmieci
elektroniczne. :-))) Tylko my zapłaciliśmy po 6 zł za sztuke, jakieś drogie
było w takim razie.

Pozdrawiam
agniecha

1. Data: 2004-02-09 15:27:24

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. moje pudelko DMC hihihi, a dlaczego hihihi to juz sie same musicie do
> albumiku pofatygowac, moge tylko poweidziec ze calkowity koszt pudelka to
> 2,99 zl,hihihi;

a gdzie takie tanie pudełka można kupić i do czego w zamierzeniu producenta
służą:))??

--
******** Magda ********
Białystok GG 1582381

1. Data: 2004-02-09 15:54:23

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

mozna kupic w Tesco, a sluza do przechowywania drobiazgow typu gwozdzie,
nakreteczki itp, figuruja pod nazwa pudelek wielofunkcyjnych w dziale z
narzedziami....

Udanych lowow zycze
Ewa co parke dla meza popelnia....

1. Data: 2004-02-09 17:40:22

Od: "ela0626" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tylko chcialam powiedziec, ze do albumiku:
> http://f2.pg.photos.yahoo.com/epasinska
> dolozylam cos tam....
>
> ZAPRASZAM (do chwalenia,hihihi)

Pewnie ze chwalę, nawet bardzo !!!

Pudełka - podobne bywają w sklepach wędkarskich.

Ciekawam, czy Ty czasami sypiasz? Bo ja ciągle na nic nie mam czasu.

Pozdrawiam i wracam do pracy ;(
Ela

Szydełkowe bluzeczki - prośba o linki
Re: kto wie???????