Szydełkowe bluzeczki - prośba o linki

1. Data: 2004-02-09 07:15:47

Temat: Szydełkowe bluzeczki - prośba o linki
Od: "e-Karola " <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Chciałabym zrobić sobie jakiś sweterek na szydełku, ale nie mam wzoru.
Szukałam na rosyjskiej stronie, ale nie mogłam znaleźć. Trochę za dużo tego.
Może macie jakieś linki? Albo podpowiedzcie mi, gdzie mam szukać mniej
więcej. Będę bardzo wdzięczna i z góry dziękuję,
Karola

1. Data: 2004-02-09 09:36:42

Temat: Re: Szydełkowe bluzeczki - prośba o linki
Od: "Malwina " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć, może coś Ci się spodoba
Pozdrawiam

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=30953

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=31053

1. Data: 2004-02-09 09:43:58

Od: "e-Karola " <e...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki Wielkie :-) Myślę, że coś sobie wybiorę.
Pozdrowionka,
Karola

1. Data: 2004-02-09 10:24:43

Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

szkoda tylko, ze nic tam prawie nie moge otworzyc :( "z daleka" wyglada dosc
ciekawie ;)

--
Honorata Kulesza
h...@o...pl

1. Data: 2004-02-09 10:32:03

Od: Anna Czarnecka <A...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> szkoda tylko, ze nic tam prawie nie moge otworzyc :( "z daleka" wyglada dosc
> ciekawie ;)

Mam ten sam problem ..:(

1. Data: 2004-02-09 11:14:33

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"honorek" <h...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
> szkoda tylko, ze nic tam prawie nie moge otworzyc :( "z daleka" wyglada
dosc
> ciekawie ;)
>
> --
No wlasnie u mnie tez. Jeden po jakims czasie sie otworzyl. Stwierdzilam
tez, ze juz kiedys na tej stronce bylam i otwieralo sie bez problemu. Moze
to jakies tymczasowe "widzimisie" stronki. Zaznaczylam post i pozniej
poogladam.

Monika (Hannover)

1. Data: 2004-02-09 12:00:48

Od: "Malwina " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

ojej, rzeczywiscie sie nie otwiera :((( . Ale parę dni temu nie bylo żadnych
problemów, może to przejściowe.

Tu jeszcze jeden link:

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=30631

1. Data: 2004-02-10 11:09:14

Od: "e-Karola " <e...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mi wszystko otwiera się bez problemu :-) Tylko, że teraz chyba nie będę
robiła sweterka, ale sukienkę - jest fantastyczna. Ciekawe, czy mi się uda.

Pozdrowionka,
Karola

1. Data: 2004-02-10 11:22:39

Od: "Meresanch " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

e-Karola <e...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
> robiła sweterka, ale sukienkę - jest fantastyczna. Ciekawe, czy mi się uda.

powodzenia

Re: kto wie???????
[szycie] takie małe pytanie :-)
Re: Koronki klockowe - pytanie