thalgo poszukuje

1. Data: 2005-03-07 16:01:36

Temat: thalgo poszukuje
Od: "avanti" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje kosmetykow thalgo.ktos ma moze i chce sprzedac?moga byc uzywane...

1. Data: 2005-03-07 21:44:47

Temat: Re: thalgo poszukuje
Od: "Ada" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "avanti" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Poszukuje kosmetykow thalgo.ktos ma moze i chce sprzedac?moga byc
uzywane...

Jakies konkretne? Gabinetowe, czy detaliczne?

Ada

1. Data: 2005-03-08 16:42:23

Od: "avanti" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tzn potrzebne sa dla mojego uzytku.moga byc i gabinetowe i detaliczne.moga
byc uzywane.Ma Pani cos moze?? kosmetyki do cery
mlodej.peelingi,maseczki,cos do demakijazu twarzy.

Pozdrawiam serdecznie

1. Data: 2005-03-08 21:13:15

Od: "Ada" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tzn potrzebne sa dla mojego uzytku.moga byc i gabinetowe i detaliczne.moga
> byc uzywane.Ma Pani cos moze?? kosmetyki do cery
> mlodej.peelingi,maseczki,cos do demakijazu twarzy.

Mam mozliwosc zamowienia. A dlaczego akurat Thalgo, jesli moge spytac (z
ciekawosci)?

1. Data: 2005-03-09 14:07:33

Od: "avanti" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bylam 2 razy u kosmetyczki i ona miala miedzy innymi te kosmetyki.dzialanie
bylo olsniewajace.no a na czeste wizyty u niej mnie nie stac (zreszta mam
ladna skore i nie potrzebuje czesto) wiec postanowilam zainwestowac i zrobic
sobie przyjemnosc.czytalam recenzje tych kosmetykow i sa bardzo
dobre,dlatego bardzo chce je posiadac. :))) ok.czy mozesz podac mi swoj
adres internetowy,to dogadamy sie poprzez e-maile?

Serdecznie pozdrawiam

1. Data: 2005-03-09 16:00:33

Od: "avanti" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a sorka.nie zauwazylam.przeciez jest dostepny.napisze Ci e-maila.
> [...]
> dobre,dlatego bardzo chce je posiadac. :))) ok.czy mozesz podac mi swoj
> adres internetowy,to dogadamy sie poprzez e-maile?

joanna, fluid prostujący net.effect? Używał ktoś?
Podkład z niższej półki
Soczewki kontaktowe-czy dobre rozwiazanie?
Schwarzkopf Brillance - opinie
podkłady l'oreal_który najlepszy?