Schwarzkopf Brillance - opinie

1. Data: 2005-03-07 12:57:21

Temat: Schwarzkopf Brillance - opinie
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy ktoras z Was uzywala tych farb? Jakie wrazenia? Czy jakosc mozna
porownac do jakiejs innej farby, jesli tak to do ktorej firmy?

Zazula

1. Data: 2005-03-07 15:00:52

Temat: Re: Schwarzkopf Brillance - opinie
Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoras z Was uzywala tych farb? Jakie wrazenia? Czy jakosc mozna
> porownac do jakiejs innej farby, jesli tak to do ktorej firmy?

IMO do każdej innej z serii supermarketowych. Zwłaszcza jeśli chodzi o
blondy. Wg mnie jeśli farbować samemu, to tylko porządną farbą ze sklepu
fryzjerskiego.
Kroofka

1. Data: 2005-03-07 15:31:27

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kroofka <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> IMO do każdej innej z serii supermarketowych. Zwłaszcza jeśli chodzi o
> blondy. Wg mnie jeśli farbować samemu, to tylko porządną farbą ze sklepu
> fryzjerskiego.

hmm, nie wiem, jak to jest, ale nie widze roznicy miedzy fryzjerskimi i nie
fryzjerskimi ;-/
moze dlatego, ze farbuje na ciemne intensywne kolory. Wracajac do Brillance -
mam na lepetynie drugi kolorek wlasnie od nich i jestem zadowolona. kolory
podobne do opisywanych na opakowaniu, a wlosy zdrowsze niz np po Welli.

Zdrowki
\hania

1. Data: 2005-03-07 20:38:23

Od: "Markiza" <m...@h...plzero_tolarancji> szukaj wiadomości tego autora

Moja kumpela twierdzi, ze Brillance to jedyna farba, ktora moze uzywac, bo
inne powoduje, ze skora glowy sie luszczy. Ja osobiscie farbowalam
Brillance - calkiem na poziomie. Ale jestem pod wrazeniem Safiry Welli -
zaen kolor nie trzymal mi sie tak dlugo! Farbowalam na czarno - polecam!
Markiza

1. Data: 2005-03-08 23:12:07

Od: gangrena <g...@l...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zazula napisał:
> Witam
>
> Czy ktoras z Was uzywala tych farb? Jakie wrazenia? Czy jakosc mozna
> porownac do jakiejs innej farby, jesli tak to do ktorej firmy?

Ja tydzień temu farbowałam brillancem, miała być brokatowa czerwień a
wyszła marchewkowa pomarańcz...
dodam że wcześniej nigdy nie miałam aż takich różnić w odcieniu który to
niby miał być a tym co mi na głowie wychodziło, a farbowałam już wiele
razy i na różne kolory...
jedno trzeba przyznać kolor był tak błyszczący, że szybko dostałam nową
ksywkę "żarówa" a do tego na prondzie ciut zaoszczędziłam bo w nocy
włosy same świeciły... ((-; teraz jednak włosy już zmatowiały na tyle,
że świecą tylko w ostrym słońcu, choć w niektórych miejscach kolor z
pomarańczowej marchewy zrobił się płowo rudawy...

teraz już wiem, że tylko feria jest w stanie dać mi taki kolor jaki
pragnę i szkoda tylko że tak krótko się utrzymuje, ale to akurat
mankament wszystkich czerwieni nawet tych fryzjerskich...

pozdrawiam
gang.

1. Data: 2005-03-08 23:23:59

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

gangrena wrote:
> teraz już wiem, że tylko feria jest w stanie dać mi taki kolor jaki
> pragnę i szkoda tylko że tak krótko się utrzymuje, ale to akurat
> mankament wszystkich czerwieni nawet tych fryzjerskich...

Ja ostatnio probowalam Bardzo Intensywny Miedziany bo zawsze marzylam o
takim kolorze. Wyszedl boski ale szybko tez uciekl mi z wlosow. Ale moze
dlatego ze czesto ostatnio przy nich kombinowalam a fryzjerka mowila mi
kiedys, ze wlosy po ilustam zabiegach nie beda trzymac koloru.

Zazula

podkłady l'oreal_który najlepszy?
porady kosmetyczne - odpowiednie dokumenty???
"wypłowiały" kolor ???
pytania: o loki (na głowie :) ) i o neutrogenę (visibly refined)
chwalę -L'oreal Glam Shine holographic nr 38