porady kosmetyczne - odpowiednie dokumenty???

1. Data: 2005-03-07 11:13:12

Temat: porady kosmetyczne - odpowiednie dokumenty???
Od: "Marika" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cze
Zaczelem sprzedawac na allegro poradnik o tym jak pozbyc sie Pryszcze,
zawarlem w nim moj wlasny sposob na pozbycie sie pryszczy oraz kilka stron
materialow ogolnodostepnych w internecie (takie podstawoe zasady higieny i
tym podobne), no i usuneli mi aukcje, napisalem do allegro dlaczego?
Mila pani odpisala mi ze musze miec odpowiednie dokumenty do swiadczenia
takiego rodzaju uslug jak ona to napisala "porady kosmetyczne"
no i tu moje pytanie, gdzie wyrobic taki dokument zebym mogl swiadczyc te
porady kosmetyczne?
ile to kosztuje?
Pozatym jak juz bede je mial to moge sprzedawac razem z moim sposobem
materialy ogolnodostepne w internecie?

1. Data: 2005-03-07 12:05:05

Temat: Re: porady kosmetyczne - odpowiednie dokumenty???
Od: "Ada" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marika" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> takiego rodzaju uslug jak ona to napisala "porady kosmetyczne"
> no i tu moje pytanie, gdzie wyrobic taki dokument zebym mogl swiadczyc te

A to ciekawe...
Moze tej pani chodzilo o to ze nie jestes kosmetyczka...? :)
Z tego co wiem "porady kosmetyczne" nie wymagaja zadnych papierow. Co innego
uslugi kosmetyczne.

Ada

1. Data: 2005-03-07 12:35:54

Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marika <d...@o...pl> napisał(a):
> Pozatym jak juz bede je mial to moge sprzedawac razem z moim sposobem
> materialy ogolnodostepne w internecie?

a uważasz, że to etyczne? wydaje mi się, że powinieneś umieścić w opisie
aukcji, co dokładnie zawiera ten poradnik, czyli że jest tam Twój sposób +
materiały ogólnodostępne w Internecie ;)

1. Data: 2005-03-08 20:50:07

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marika napisał/a w news:d0hd6q$hqe$1@inews.gazeta.pl:

> Cze

Po polsku "cześć"

> Zaczelem

Po polsku "zacząłem"

> sprzedawac na allegro poradnik o tym jak pozbyc sie
> Pryszcze,

Po polsku "pryszczy"

> no i tu moje pytanie, gdzie wyrobic taki dokument zebym mogl
> swiadczyc te porady kosmetyczne?

W trosce o dobro potencjalnych nabywców 'poradnika' lepiej, abyś nie
świadczył tych porad. A jeśli już tak bardzo chcesz, musisz obrać
następujący kierunek (zakładam, że podstawówkę skończyłeś) 3 lata
gimnazjum, 3 liceum, matura, egzaminy wstępne i 5 lat na medycynie.
Nieosiągalne? No to nici z Allegro :(

> ile to kosztuje?

Jak załapiesz się na dzienne, to nic a nic. No prawie nic.

> Pozatym jak juz bede je mial to moge sprzedawac razem z moim
> sposobem materialy ogolnodostepne w internecie?

Jasne. Jeżeli właściciel tych materiałów wyrazi zgodę. A że nie
wyrazi, to już inna bajka.

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

"wypłowiały" kolor ???
pytania: o loki (na głowie :) ) i o neutrogenę (visibly refined)
chwalę -L'oreal Glam Shine holographic nr 38
Chwale Casting L'Oreala
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2005-03-07)