pytania: o loki (na głowie :) ) i o neutrogenę (visibly refined)

1. Data: 2005-03-07 09:33:09

Temat: pytania: o loki (na głowie :) ) i o neutrogenę (visibly refined)
Od: "Krotka" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam dwa pytania:

1. Zacznę od neutrogeny - w całej chyba Warszawie odnotowałam brak kremu
visibly refined na noc.
Czy wycofują serię? (w niektórych sklepach w ogóle tej serii już nie ma :( )
Czy też może nie byli przygotowani na jakąś wiosenną falę "zmniejszania
widoczności porów"? ;)
Jesli by ktoś z grupowiczów wiedział, gdzie w Warszaiwe (możliwie blisko
centrum najlepiej) można dostać ten krem - będę mocno zobowiazana.

2. pytanie o to, jak uzyskać efekt naturalnych loków (nie za "małych" takich
raczej ..
http://www.wizaz.pl/kurs_fryzury_trwala_ondulacja.ph
(trzecie zdjęcie w górnym rzędzie oraz ostatnie w dolnym. bardziej jednak o
to z górnego rzędu) )
Oczywiście tu na zdjęciach jest trwała.. ja bym chciała to uzyskać za pomocą
jakichś wałków czy czegoś takiego - nawet za cenę "łągodniejszego" efektu..
Po prostu chciałabym się tak "jednorazowo" uczesać..
Czy ktoś może mi pomóc - co i jak trzeba zrobić z prostymi, ale łątwymi w
układaniu włosami, żeby tak wyglądały?

Będę wdzięczna

pozdrawiam,

--
Karolina Krotka
k . krotka @ op . pl

1. Data: 2005-03-07 10:28:30

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krotka" <z...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Po prostu chciałabym się tak "jednorazowo" uczesać..
> Czy ktoś może mi pomóc - co i jak trzeba zrobić z prostymi, ale łątwymi w

Jeśli rzeczywiście masz włosy łatwe do układania, to nie powinno być
problemu. Moje akurat są bardzo niepodatne, więc gdy parę razy naszła mnie
ochota na takie loki, to poszłam do fryzjerki (w sumie polecam pójść
pierwszy
raz i podpatrzyć jak to robi profesjonalstka, w normalnym salonie to koszt
ok 30 zł). U mnie wyglądało to tak - włosy umyte i osuszone. Gdy były już
tylko lekko wilgotne fryzjerka zaczęła mi je nakręcać na wałki - takie
metalowe, mocowane żabką. Wałki były dosyć grube. Każde pasmo przed
nakręceniem spryskiwała jakąś wodą do stylizacji (ale pewnie pianka też się
nada). Po nakręceniu wszystkich włosów zostały one dokładnie wysuszone
(oprócz tego siedziałam w nich ok 20 minut). Potem fryzjerka ściągnęła
wałki, ułożyła powstałe loki palcami i całość spryskała lakierem.

IMO jedyna trudność to ładne rozmieszczenie wałków, zwłaszcza nad linią
czoła, bo szczególnie ważne jest, jak loki będą się układać w tym miejscu.
Trzeba przemyśleć kwestię przedziałka i uważać, żeby nie zrobiło się
gniazdo. :)

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-03-07 10:44:43

Od: "Krotka" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki :)

właśnie o tę wielkośc wałków najbardziej mi chodziło..
Tzn.: zastanawiałam się, czy to właśnie dzięki tym dużym osiągnę efekt
dużych loków, czy też takie loki robi się jakoś zupełnie inaczej :)

ok. lecę zatem do sklepu poszukać takowych :))

pozdrawiam,

--
Karolina Krotka
k . krotka @ op . pl

chwalę -L'oreal Glam Shine holographic nr 38
Chwale Casting L'Oreala
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2005-03-07)
po zakupach w Avon - moja opinia o kilku kosmetykach
gizelle - telezakupy - warte to cokolwiek?