thermomix

1. Data: 2005-01-24 15:54:12

Temat: thermomix
Od: "Monika Róg" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję osób które używają na codzień thermomix i mają fajne przepisy.

1. Data: 2005-02-27 19:07:59

Temat: Re: thermomix
Od: "syso" <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Róg" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> Poszukuję osób które używają na codzień thermomix i mają fajne przepisy.

Powstalo nowe forum dla użytkowników T.

Pozdrawiam
Sylwia

1. Data: 2005-02-27 19:55:50

Od: piotr <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

syso wrote:
> Użytkownik "Monika Róg" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=26236
>
> Powstalo nowe forum dla użytkowników T.
>
> Pozdrawiam
> Sylwia

słuchaj czy to jest to urządzonko za około 4 tysiączki???

1. Data: 2005-02-27 20:00:30

Od: piotr <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

syso wrote:

> Użytkownik "Monika Róg" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=26236
>
> Powstalo nowe forum dla użytkowników T.
>
> Pozdrawiam
> Sylwia

witam na forum następną naiwną co za zwykły robocik kuchenny wywaliła 3
może 4 tysiące i teraz szuka pobratymców na forum. dla wszystkich tych
naiwniaków polecam jakikolwiek mikser robocik itp np. zelmera za
złtotych 100 lub 150 i zapeniam was że zrobię to szybciej i lepiej.
technika sprzedaży ot i tyle. daliscie się nabrać cwanym sprzedawcom.

za 4 lata już będzie po waszym wymarzonym sprzęciku. hehehe

pozdrawiam piotr

1. Data: 2005-02-27 20:49:26

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 27 Feb 2005 21:00:30 +0100, Waćpanna lub Waćpan *piotr*, w
wiadomości news:<news:cvt8u6$of0$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> za 4 lata już będzie po waszym wymarzonym sprzęciku. hehehe

tu się akurat mylisz. thermomix (a przynajmniej ten, z którego od czasu do
czasu korzystam u mojej przyjaciółki) jest bardzo wytrzymały.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2005-02-27 21:08:28

Od: "Pelangi" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotr" napisał:

> [...]
> technika sprzedaży ot i tyle. daliscie się nabrać cwanym sprzedawcom.
>
> za 4 lata już będzie po waszym wymarzonym sprzęciku. hehehe

Lepiej Ci juz? Jak nie to powtorz sobie to jeszcze kilka razy - powinno
pomóc ;-)
A teraz idz i ugotuj zupe w swoim mikserze robociku. Smacznego.

--
P_ozdrowienia

1. Data: 2005-02-27 22:12:50

Od: "syso" <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotr" <t...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> witam na forum następną naiwną co za zwykły robocik kuchenny wywaliła 3
> może 4 tysiące i teraz szuka pobratymców na forum.
?? Zly humorek dzisiaj ?
Gdzie w mojej odpowiedzi wyczytales, ze posiadam ten sprzet?
Nie jestes zainteresowany, to sie nie odzywaj po prostu.

Sylwia

1. Data: 2005-02-28 20:10:11

Od: piotr <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pelangi wrote:

> Lepiej Ci juz? Jak nie to powtorz sobie to jeszcze kilka razy - powinno
> pomóc ;-)
> A teraz idz i ugotuj zupe w swoim mikserze robociku. Smacznego.

ja wiem mopja droga że to trochę potrwa zanim uznasz że popełniłaś bład
i dałaś się nabrac ale kiedyś ten dzień nastąpi. ja wiem kobietry nie
mają zmysłu technicznego może to stąd . niestety na przekór tobie
rzeczywistoścv wygląda inaczej ten robocik to po prostu zwykły szmelc a
na ostatnie zdanie twojego postu mam odpowiedż : dobry garnek za 100 zł
i mikser z kilkoma końcówkami za 150 zł.
a tak dla jasności sam widziałem tą psudo prezentację sprzętu który po
prostu nie jest wart tych pieniedzy i przeszedłem to urabianie tych
pseudo przedstawicieli więc akurat wiem o czym mówię.

to narazie tyle pa

1. Data: 2005-02-28 21:20:17

Od: "Pelangi" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotr" napisał:

> ja wiem mopja droga że to trochę potrwa zanim uznasz że popełniłaś bład i
> dałaś się nabrac ale kiedyś ten dzień nastąpi.

Uzywam kilka lat (ponad 4 i jeszcze sie nie zepsul hmm) i poki co ten dzien
nie nastapil, ale moze wszystko przede mna, moze wolno kojarze ;-)
No jestem w koncu kobieta to nie mam tego ten.. zmyslu technicznego.

> a tak dla jasności sam widziałem tą psudo prezentację sprzętu który po
> prostu nie jest wart tych pieniedzy i przeszedłem to urabianie tych pseudo
> przedstawicieli więc akurat wiem o czym mówię.

Na pewno wiesz o czym mowisz skoro byles na "pseudo prezentacji" ? :-)
Wiesz, nie bede sie klocic czy ten sprzet jest wart takich pieniedzy czy
nie - mozna sie domyslic, ze skoro na rynu nie ma odpowiednika to cena jest
windowana.
Tak czy inaczej na pewno nie jest to "szajs", a jak ktos ma ochote zaplacic
za niego kilka tysiecy to wolna wola. Niektorzy kupuja BMW, a inni -zadowola
sie Nissanem / WV / Audi / Fiatem - nie widze powodu zeby sie tym tak
bulwersowac.
Ty bedziesz szczesliwy ze swoim mikserem, a ja jest ze swoim ;-) I tyle na
tyle, po co lać jad.

--
P_ozdrowienia

1. Data: 2005-03-01 00:17:03

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

piotr wrote:

Czy naprawde musisz obrazac wspolpiscow na tej grupie? w koncu jest cos
takiego, jak dobre wychowanie czy netykieta.

> ja wiem moja droga że

nazywanie kogos, kogo sie nie zna osobiscie"moja droga" jest zwykla
oznaka poblazliwosci i ponizenia

> to trochę potrwa zanim uznasz że popełniłaś bład
> i dałaś się nabrac ale kiedyś ten dzień nastąpi.

Twoja wszechwiedza nie zna granic?

> ja wiem kobietry nie mają zmysłu technicznego

Naprawde? Jestes tego pewien? na sto procent? masz dane statystyczne?
czy obrazasz nas ot tak, bez powodu, dla zabawy, bo takie obrazanie
kobiet jest ci nieobce, wrecz mozna powiedziec, jest twoja
codziennoscia? wspolczuje.

> a tak dla jasności sam widziałem tą psudo prezentację sprzętu który po
> prostu nie jest wart tych pieniedzy i przeszedłem to urabianie tych
> pseudo przedstawicieli więc akurat wiem o czym mówię.

czyli co, kupiles sprzet? dales sie nabrac? moze jestes mezczyzna bez
zmyslu technicznego?
a jesli nie kupiles, to skad wiesz, ile wytrzyma?

narazie tyle pa

nigdy wiecej

MB

gołąbki z miesem mielonym i ryżem w kapuscie pekińskiej lub włoskiej?
Kapusta pekińska...
Sok z dzikiej róźy
pytanie o mrozenie
herbatniki z płatków owsianych