margeritta

1. Data: 2005-01-24 17:28:33

Temat: margeritta
Od: Tucherka <p...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

tak sie wlasnie rozmarzylam ...pamietam, ze kiedys w krakowie na
plantach przy ul.Sw.Marka jadlam pyszna margeritte..byla taka prawdziwa
:) a teraz w tych zamawianych pizzeriach jest jakies
badziewie...pomyslalam, ze sama ja zrobie tylko nie moge sobie
przypomniec jakie tam byly ziola czy majeranek czy tymianek czy oregano???
bylabym wdzieczna za pomoc ;)
dziekujem z gory
pozdro tuch ;) :) :) :)

1. Data: 2005-01-24 17:53:08

Temat: Re: margeritta
Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Jan 2005 18:28:33 +0100, Tucherka napisał(a):

> przypomniec jakie tam byly ziola czy majeranek czy tymianek czy oregano???

Bazylia albo oregano moim skromnym zdaniem.

Maciek
"Wyglad mam niecodzienny, ale wnetrze mile i spokojne" (TR&A)

1. Data: 2005-01-24 18:38:50

Od: tapta <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tucherka wrote:
> [...]
> badziewie...pomyslalam, ze sama ja zrobie tylko nie moge sobie
> przypomniec jakie tam byly ziola czy majeranek czy tymianek czy oregano???

oregano

--
tapta GG:4082847

1. Data: 2005-01-24 21:52:46

Od: "rekin" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do pizzy oregano i listek zielonej swiezej bazyli . I pizza polana odrobina
oliwki z oliwek.

Smacznego
Rekinek

1. Data: 2005-01-24 22:11:16

Od: Tucherka <p...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

rekin napisał(a):
> Do pizzy oregano i listek zielonej swiezej bazyli . I pizza polana odrobina
> oliwki z oliwek.
>
> Smacznego
> Rekinek

dziekowac rekinkowi ;) ;) ;)

1. Data: 2005-01-24 22:11:50

Od: Tucherka <p...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

rekin napisał(a):
> Do pizzy oregano i listek zielonej swiezej bazyli . I pizza polana odrobina
> oliwki z oliwek.
>
> Smacznego
> Rekinek

a rekinki jedza pizze???? ;)

1. Data: 2005-01-24 22:37:05

Od: "rekin" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawdziwego wlocha jak przyjdzie do pizzeri poznaje sie kiedy zamawia pizze
margerite na cienkim ciescie z wypisanymi dodatkami.
I tak naprawde to taka pizza ma swoj smaczek tez.
A rekinki jedza pizze ale z miesem i duzo czerwonego sosu
osobiscie ubie do takiej pizzy odrobinke czosneczku ale troszeczke najlepiej
zmiksowac z oliwko z oliwek
mniam mniam
Rekinek

1. Data: 2005-01-25 11:56:44

Od: Tucherka <p...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

rekin napisał(a):
> [...]
> A rekinki jedza pizze ale z miesem i duzo czerwonego sosu
> osobiscie ubie do takiej pizzy odrobinke czosneczku ale troszeczke najlepiej

mniaaam mniaaam ;) ;) :)

thermomix
gołąbki z miesem mielonym i ryżem w kapuscie pekińskiej lub włoskiej?
Kapusta pekińska...
Sok z dzikiej róźy
pytanie o mrozenie